- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dan staande calf in Smith. Je kan nog beter gewoon op bankje zitten met 2 db's op je knieenen voor zittend kuitheffen. Fucking oldskool net als jij![]()
Dat moeten wel verdomd zware DBs zijn, wil het een beetje uitdaging voor kuiten zijn .....Doe dan staande calf in Smith. Je kan nog beter gewoon op bankje zitten met 2 db's op je knieenen voor zittend kuitheffen. Fucking oldskool net als jij![]()
Dat moeten wel verdomd zware DBs zijn, wil het een beetje uitdaging voor kuiten zijn .....
Niks mis met de bar op je knieen voor seated calf raises
Ga je nou telkens 3x3 doen en ophogen met 5kg weekelijks?

Mooie serie squats en legpresses!
Die pre-workout namen ook..heerlijk![]()

Ik kan 35 kg op 1 knie houden (anders wordt het instabiel), maar dan zit je al met rep ranges van 40 off zo... niet ideaal.
Nog met een kussentje op je knieen misschien als bescherming?Ik kan 35 kg op 1 knie houden (anders wordt het instabiel), maar dan zit je al met rep ranges van 40 off zo... niet ideaal.
Die bar in een smith dat moet wel werken denk ikNog met een kussentje op je knieen misschien als bescherming?

Gelukkig had ik pot amino's bij en lag er vers fruit hier.Zeker lekkere pomp! Dat touw oprollen is wel een fancy oefening, krijg je ook wel eelt van op je knuisten denk ik...

Nice!
Dat tricep pushdown ding heeft wel een paar katrollen neem ik aan?![]()