supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterke BOR als die strict is uitgevoerd!
vind het altijd lastig om niet te cheaten bij die oefening.

Heel letterlijk
Maar goed bezig man!
Ben echt benieuwd hoe je eind van het jaar er bij zal staan!!![]()

Is je doel body recomposition? Goeie deadlift trouwens!
Body recomposition vind ik een vrij vage omschrijving van een activiteit. Zelf geloof ik daar ook niet echt in dus ik hou het gewoon op cutten met zo min mogelijk spierverlies. En de deadlift was ok voor dat tijdstip, percentueel gezien was het een slecht (pr=200kg). Deadliften is overigens ook de enige oefening die me gevast echt moeite kost. Zit dan ook te denken om iets anders te verzinnen dan 3x3 of gewoon in gewicht omlaag te gaan.

Ik hoop je over een tijdje te kunnen overtuigen met body recomp![]()

Tevens is Faasjuh al huge van zichzelf qua massa, dus als hij z'n vet verliest ziet hij er sowieso al groot uit![]()

Prima trainingen als ik het zo bekijk, ik ben benieuwd naar je progressie de komende tijd. Good luck!
Nu zit ik nog maar in week 3 met mijn 5x5 schema, dus ''uitdaging'' is momenteel dan ook nog niet te vinden buiten het deadliften maar die ga ik nu in piramide vorm doen omdat meer herhalingen maken mij niet echt goed afgaat.

Je moet maar zo zien, beter dat je zo nog 10 weken door kan gaan, dan dat je over 1-2 weken tegen doodpunt weer aanloopt
Mocht je toch anders een ander template willen volgen kijk dan eens na mijn eigens setup voor 5/3/1 bijvoorbeeld
Heb er namelijk al zo vaak over gehad, maar dan snap je beetje hoe ik het bedoel qua opbouw
Boven in zie je me 1RM en dan al m'n cycles (1 cycle is 4 weken) die ik doorloop en gewicht waarop het gebaseerd wordt.
het 3e setje is altijd een MAX setje, waarbij het erom gaat dat je minimaal je voorgeschreven reps haalt.
Dus bijvoorbeeld:
Maandag, OH Press
5/5/5+
40kg
45kg
50kg
Houdt in dat ik die 50kg minimaal 5x moet, maar ik ga tot de max (stop zelf vaak 1 rep voor failure)
Is leuke manier van overload vind ik zelf en je ziet dat uiteindelijk naarmate de cycles vorderen je gewichten ook fors meer worden
Je kunt het voor jezelf testen, want heb formules zo ingebouwd dat als je boven in de licht grijze vakjes je max gewicht voor max reps invult hij de rest allemaal automatisch berekend
Waar ik dus bij overhead press 55kg 7 reps heb staan kun je zelf je eigen max invullen![]()
maar ik ga dat schema enkel op de deadlift toepassen. Daan kwam wel naar me toe vandaag vanwege mn vorm
dus moet iets meer core stability krijgen (ik houd ook in mn achterhoofd dat ik gister gesquat heb). 

hoop dat het trainen van de Deadlift dan ook leuker wordt nu![]()
, maar de vorm blijft ook belangrijk dus doe gewoon ff een stapje terug dan