faasjuh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er goed uit. op deze manier zal je zeker onder de 15% komen. misschien nog een paar dagen erbij met wat minder kcals?![]()
Goede training bro!
Jammer van de grip fail, maar opbouw werkt fijner of niet?
Ook echt lekker bezig qua cardio keer op keer
Handig ook die koppeling met fatsecret scheelt een hoop gelog en geschrijf hehe![]()
Heb in de gym waar ik nu train geen magnesium en dat mag ook niet dus zwaarder als dat wordt het voorlopig nietZieke deadlifts man! Wil binnenkort ook boven 170 zitten!
in principe wel goed voor mn techniek.. De wegschaal blijft staan maar optisch maak ik de afgelopen weken wel sprongen! ook is de stress van het zo snel mogelijk willen ontbijten weg, wat ik nu wel fijn vind. verder vind ik het 5x5 niet optimaal en denk over 2/3 weken over te stappen op wendler, maar wil me eerst nog even voldoende inlezen. Wel zet ik de IF door op 2700/2200 omdat het vetverlies nu gestaag is.Gaat lekker hier
Hoe vind je het zelf tot nog toe bevallen?
Wel blij met de manier van trainen en de resultaten?
Nog niet gezien dat je ook aan het loggen was, man
Zal ook volgen!

Goed op weg zie ik met je gewicht. Respect voor die deadlift. Zal ikzelf zeker nog een jaar voor moeten trainen om dat te halen.