- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik proberen maar had in de 3e set ook bijna al hulp nodig, vrijdag eens herkansen danFlink aan het fietsen geweest jongen
Jammer van je bench. Misschien iets meer rust moeten nemen? Gewoon volgende keer zelfde gewicht proberen, dan haal je hem vast wel![]()

is achteruit gegaan helaas 
kon 5x5x87,5 maar dat gaat hem niet meer worden 

Gewoon zorgen dat je die meting elke keer uitvoert rond dezelfde tijd met zo goede mogelijk dezelfde omstandigheden.
Heb zelf idee dat de meting wel redelijk betrouwbaar is...
Zat zelf ook op een all-time low qua beeld in de spiegel en woog 92.1kg met 10% vet
Kijk of die 10% nou 100% correct is kan me eigenlijk gestolen worden, maar het getal was lager dan vorige meting en dat is wat telt
Gewoon door blijven gaan zoals je nu doet ongeveer 1x in de 2e weken een vet meting doen en aan de hand daarvan aanpassingen maken!
Ga je naar 3x per week om te zorgen dat je meer rustdagen dus meer low dagen hebt straks?
In het begin kon ik net 10x de stang omhoog duwen, dus ik denk dat mn borst gewoon een zwak punt blijft. Natuurlijk zou het wel leuk zijn om die plateaus aan gort te helpenGoede kracht in de schouders en rug man!!
Apart dat je borst het in verhouding dan telkens voor je laat afweten...
Hoop dat uiteindelijk wel bijtrekt voor je denk dat je wel door plateaus gaat breken ondanks dat je cut
Lekker ook het fietsen en alles, succes en blijf volhouden![]()

ik fiets tegenwoordig naar de gym(12,5 enkel) en naar mn werk(7,5 enkel) en als ik vroeg klaar ben met werken ga ik een ''blokje'' om zegmaar