mijn mijn mijn mijn
Heb slecht een lichte vorm van een stoornis hoor. Maar me in plaats van mijn is hetzelfde als hun in plaats van hen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn mijn mijn mijn

Haha, laat je vriendin dat maar niet zien dan@Fitness Seller
Je denkt toch niet dat ik zo'niet ding ga aanschaffen. Het doet al meer dan genoeg pijn als mijn vriendin mij knijpt. Dadelijk gaat ze er ook nog op trainen.
Heb in plaats van de Barbarian bank maar een van Marbo besteld bij jullie met free stands er bij. Kan hem nog altijd omwisselen over een paar maanden. Maar wederom zeer snelle afhandeling. Zaterdag besteld en vanochtend al een mail dat het onderweg is en morgen aankomt.

@Fitness Seller
Wat is de levertijd op een ATX Ram bar? Ik zie als ik hem wil bestellen: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Haha, laat je vriendin dat maar niet zien dan
Marbo en Barbarian zijn wel twee uitersten maar ik begrijp dat je snel aan we slag wil en alle Barbarian bankjes momenteel helaas nog uitverkocht zijn. Dan zul je straks in ieder geval wel een hele mooie upgrade maken
Gisteravond uitverkocht geraakt zie ik, dus je hebt er net naast gegrepen
De volgende levering wordt over circa vier weken weer verwacht (eind juli).
(onder andere)Haha, laat je vriendin dat maar niet zien dan
Marbo en Barbarian zijn wel twee uitersten maar ik begrijp dat je snel aan we slag wil en alle Barbarian bankjes momenteel helaas nog uitverkocht zijn. Dan zul je straks in ieder geval wel een hele mooie upgrade maken
Gisteravond uitverkocht geraakt zie ik, dus je hebt er net naast gegrepen
De volgende levering wordt over circa vier weken weer verwacht (eind juli).

Laatste exemplaar is gisteren verkocht!!! Had je niet al een bestelling geplaatst? Anders lijkt het er op dat je deze alweer bent misgelopen...

Laatste exemplaar is gisteren verkocht!!! Had je niet al een bestelling geplaatst? Anders lijkt het er op dat je deze alweer bent misgelopen...![]()

Ik heb op dit moment wel nog geen nieuwe levertermijn dus dat kan misschien wel een paar weken gaan duren.Hahahaha. Potverdikke hé. Toch maar een order inzetten dus![]()
Ik heb op dit moment wel nog geen nieuwe levertermijn dus dat kan misschien wel een paar weken gaan duren.
Dat is zeker mogelijkGezien de populariteit van sommige producten (goede zaak natuurlijk), is het mogelijk om de ram bar alvast te reserveren voor eind juli (of wanneer deze weer binnenkomt)?
Je hoeft dan ook niet meer om te kijken naar de beschikbaarheid maar je bestelling wordt gewoon meteen verzonden zodra het product weer beschikbaar is.