MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

ow sorry en ik had nog wel belooft om beter mijn best te doen

hun en hen is voor mij trouwens ook een raadsel

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.145
Elkaar bijles geven in de Nederlandse taal mogen jullie wel via privébericht doen hoor ;)

• #8.146
NIEUW

rb-pga-detail02.jpg

Heb je een handgripper en wil je ook je pinch grip trainen? Check dan de Pinch Grip Adapter van griplegende Robert Baraban!

Geschikt voor de meeste merken en modellen handgrippers.

• Like
Waarderingen: M.N
@Fitness Seller

Je denkt toch niet dat ik zo'niet ding ga aanschaffen. Het doet al meer dan genoeg pijn als mijn vriendin mij knijpt. Dadelijk gaat ze er ook nog op trainen. :D

Heb in plaats van de Barbarian bank maar een van Marbo besteld bij jullie met free stands er bij. Kan hem nog altijd omwisselen over een paar maanden. Maar wederom zeer snelle afhandeling. Zaterdag besteld en vanochtend al een mail dat het onderweg is en morgen aankomt.

@Fitness Seller

Wat is de levertijd op een ATX Ram bar? Ik zie als ik hem wil bestellen: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

• #8.149
@Fitness Seller

Je denkt toch niet dat ik zo'niet ding ga aanschaffen. Het doet al meer dan genoeg pijn als mijn vriendin mij knijpt. Dadelijk gaat ze er ook nog op trainen. :D

Heb in plaats van de Barbarian bank maar een van Marbo besteld bij jullie met free stands er bij. Kan hem nog altijd omwisselen over een paar maanden. Maar wederom zeer snelle afhandeling. Zaterdag besteld en vanochtend al een mail dat het onderweg is en morgen aankomt.
Haha, laat je vriendin dat maar niet zien dan ;)

Marbo en Barbarian zijn wel twee uitersten maar ik begrijp dat je snel aan we slag wil en alle Barbarian bankjes momenteel helaas nog uitverkocht zijn. Dan zul je straks in ieder geval wel een hele mooie upgrade maken :D

@Fitness Seller

Wat is de levertijd op een ATX Ram bar? Ik zie als ik hem wil bestellen: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Gisteravond uitverkocht geraakt zie ik, dus je hebt er net naast gegrepen :(

De volgende levering wordt over circa vier weken weer verwacht (eind juli).

Marbo en Barbarian zijn wel twee uitersten maar ik begrijp dat je snel aan we slag wil en alle Barbarian bankjes momenteel helaas nog uitverkocht zijn. Dan zul je straks in ieder geval wel een hele mooie upgrade maken :D

Een Barbarian bankje staat ook nog op mijn verlanglijstje :) (onder andere)

Nog steeds geen ATX SSB? :(

Dank voor de snelle reactie! Dan wordt het even afwachten op de nieuwe levering en de huidige barbell maar even een onderhoudsbeurt geven.

Ik heb op dit moment wel nog geen nieuwe levertermijn dus dat kan misschien wel een paar weken gaan duren.

Gezien de populariteit van sommige producten (goede zaak natuurlijk), is het mogelijk om de ram bar alvast te reserveren voor eind juli (of wanneer deze weer binnenkomt)?

• #8.159
Gezien de populariteit van sommige producten (goede zaak natuurlijk), is het mogelijk om de ram bar alvast te reserveren voor eind juli (of wanneer deze weer binnenkomt)?
Dat is zeker mogelijk :) Je hoeft dan ook niet meer om te kijken naar de beschikbaarheid maar je bestelling wordt gewoon meteen verzonden zodra het product weer beschikbaar is.

Mail hiervoor even naar onze klantenservice, dan helpen zij je verder!

Terug
Naar boven