XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.163
komen er nog riemen terug in vooraad binnenkort? zit al een tijdje te wachten op http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem-met-clipsluiting/
maar XXL is toch echt iets te groot
Binnenkort zijn de vernieuwde powerlift riemen van Iron Force beschikbaar. Hopelijk komende maand al!

De twee huidige uitvoeringen (single prong & lever buckle) krijgen een update en er komt nog een derde riem bij (quick-release buckle). De kwaliteit wordt een stuk hoger maar de prijzen zullen ook een beetje stijgen. De nieuwe prijzen zullen echter zeker nog aantrekkelijk zijn gezien de verbeterde kwaliteit en afwerking :)

Laatst bewerkt:
Dat is zeker mogelijk :) Je hoeft dan ook niet meer om te kijken naar de beschikbaarheid maar je bestelling wordt gewoon meteen verzonden zodra het product weer beschikbaar is.

Mail hiervoor even naar onze klantenservice, dan helpen zij je verder!

Na contact met de klantenservice bleek de ATX Ram Bar toch nog op voorraad! Paar dingetjes erbij gedaan en hopelijk vrijdag in huis.

Net de preacher binnen gehad, gelijk maar ff teste

IMAG0734.jpg

Binnenkort zijn de vernieuwde powerlift riemen van Iron Force beschikbaar. Hopelijk komende maand al!

De twee huidige uitvoeringen (single prong & lever buckle) krijgen een update en er komt nog een derde riem bij (quick-release buckle). De kwaliteit wordt een stuk hoger maar de prijzen zullen ook een beetje stijgen. De nieuwe prijzen zullen echter zeker nog aantrekkelijk zijn gezien de verbeterde kwaliteit en afwerking :)
Kan je je ergens aanmelden om hiervan op de hoogte gehouden te worden? Ben nl ook geïnteresseerd.
Wat is een beetje? +20€ of gaat het al meer naar de klasse van een inzer belt?

• #8.168
Je kunt je abonneren op dit topic, zodra de nieuwe riemen beschikbaar zijn zal ik het hier wel even laten weten :)

Ik denk dat de prijs ongeveer 10-15 euro omhoog zal gaan. Het zijn riemen van splitleder dus deze zullen ondanks de prijsstijging nog een stuk goedkoper blijven dan bijvoorbeeld de ATX Powerlift Riem van echt nerfleder.

Laatst bewerkt:
Je kunt je abonneren op dit topic, zodra de nieuwe riemen beschikbaar zijn zal ik het hier wel even laten weten :)

Ik denk dat de prijs ongeveer 10-15 euro omhoog zal gaan. Het blijft kunstleder dus deze riemen zullen ondanks de prijsstijging nog een stuk goedkoper blijven dan bijvoorbeeld de ATX Powerlift Riem van echt leder.
Is er een groot verschil in duurbaarheid tussen kunst en echt leer? Ik verwacht natuurlijk niet dat kunstleer heel mijn leven zal meegaan, maar toch wel een paar jaar. En ik denk dat een lever belt minder slijtage oploopt dan een single/double prong?

• #8.170
Is er een groot verschil in duurbaarheid tussen kunst en echt leer? Ik verwacht natuurlijk niet dat kunstleer heel mijn leven zal meegaan, maar toch wel een paar jaar. En ik denk dat een lever belt minder slijtage oploopt dan een single/double prong?
Wij hebben altijd splitlederen riemen verkocht en die houden het lang vol hoor. Natuurlijk is echt nerfleder (zoals de ATX belt) wel sterker en duurzamer maar voor die kwaliteit betaal je dus ook wat meer.

Over de duurzaamheid van single prong ten opzichte van lever buckle valt niet veel te zeggen - beiden hebben sterke en zwakke punten. De scharnierende onderdelen in de lever buckle kunnen soms wel eens afbreken terwijl bij een single prong riem de klinknagels wel eens zouden kunnen loslaten. Als de riem zelf dan nog prima in orde is kun je er echter altijd voor kiezen om een nieuwe losse lever buckle te bestellen of nieuwe kliknagels erin te laten zetten :)

Laatst bewerkt:
  • #8.172
Het zou idd wel leuk zijn om je te kunnen abonneren op een artikel en zo een mail krijgt wanneer het in stock is :)
Dat kan nu ook al bij sommige producten maar alleen als dat product volledig is uitgeschakeld (en er dus geen pre-order geplaatst kan worden). Bij de meeste producten is de functie dus niet beschikbaar aangezien daar pre-orders mogelijk zijn.

In de nieuwe webshop (hopelijk dit jaar nog) zal die functie beter worden uitgewerkt!

Hoe bevalt het bankje van Marbo?

Marbo bankje bevalt prima, alleen de 1ex de schroeven van de zitting volledig met de schroef machine er in geschroeft dus dasr was het hout kapot en vielen ze er uit.

2e x voor de helft met de schroefmachine en de rest met de schroevendraaier.

Nu is die perfect, schroeven blijven zitte. Ben zeer te vreden over de verschillende standen en de asseccoires zijn ook echt top

• #8.174
Marbo bankje bevalt prima, alleen de 1ex de schroeven van de zitting volledig met de schroef machine er in geschroeft dus dasr was het hout kapot en vielen ze er uit.

2e x voor de helft met de schroefmachine en de rest met de schroevendraaier.

Nu is die perfect, schroeven blijven zitte. Ben zeer te vreden over de verschillende standen en de asseccoires zijn ook echt top
Haha oeps, met zulke houtschroeven moet je inderdaad oppassen dat je ze niet doordraait :)

Goed om te horen dat je er tevreden mee bent!

Met betrekking tot het Marbo bankje:
Marbo Trainingsbank MH-L115
Beschikbaarheid: op voorraad

Bij de check-out:
* Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Is ie nou op voorraad of niet? :P

Over twee weken ga ik voor 4 weekjes op vakantie. Om daar toch nog een beetje te kunnen sporten dacht ik er aan om een powerband mee te nemen. Dit om voornamelijk armen en borst te trainen.

Hoe weet ik welke sterkte band voor mij het beste zou zijn? Hebben jullie hier tips voor om de juiste sterkte uit te zoeken?

Mvg

Kan iemand hier de 250 van heavy grips? 200 gaat easy voor reps maar zit nog een goede 2cm tussen op de 250 en ik heb niet het idee dat ik erop vooruit ga (was 2 maanden terug hetzelfde). Kan het zijn dat ik gewoon zwaarder moet worden?

• #8.178
Met betrekking tot het Marbo bankje MH-L115:

Beschikbaarheid: op voorraad

Bij de check-out:
* Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Is ie nou op voorraad of niet? :P
Dan is het bankje net uitverkocht geraakt :( zal over zo'n twee tot drie weken weer terug in voorraad zijn!

Over twee weken ga ik voor 4 weekjes op vakantie. Om daar toch nog een beetje te kunnen sporten dacht ik er aan om een powerband mee te nemen. Dit om voornamelijk armen en borst te trainen.

Hoe weet ik welke sterkte band voor mij het beste zou zijn? Hebben jullie hier tips voor om de juiste sterkte uit te zoeken?

Mvg
Dat is helaas moeilijk aan te bevelen aangezien dit per persoon en zelfs per oefening verschilt. Een set van meerdere banden zou dus het beste zijn.

Als het gaat om onderweg gemakkelijk te kunnen trainen zijn de Bodylastics elastieken misschien ook interessant. Dat zijn sets van vier of zes verschillende elastieken met nog wat accessoires erbij zoals handvatten, pols- en enkelbanden en een deuranker:
- http://www.fitness-seller.nl/bodylastics-set/
- http://www.fitness-seller.nl/bodylastics-set-extreem/

Een andere handige optie voor thuis of onderweg is een Suspension Trainer waarmee je met je eigen lichaamsgewicht traint.

Fijne vakantie! :D

Kan iemand hier de 250 van heavy grips? 200 gaat easy voor reps maar zit nog een goede 2cm tussen op de 250 en ik heb niet het idee dat ik erop vooruit ga (was 2 maanden terug hetzelfde). Kan het zijn dat ik gewoon zwaarder moet worden?
Op de website van IronMind staan wat handige tips met betrekking tot grip training. Check punt 3 en 6!

Je zou ook de RB Verstelbare Handgripper kunnen overwegen zodat je meer dan 50 verschillende gripweerstanden in één gripper hebt :)

Even kort een samenvatting van de MS-L101 en de MS-S108.

Bezorging verliep netjes. Zeer snel verstuurd.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de bank en steunen. Ze zijn robuuster dan verwacht.

Wel even enkele opmerkingen.

De kwaliteit is duidelijk Pools (net als de handleiding). De afwerking is weing zorg aan besteed. Nu is dit geen probleem waar het de rubberen voeten betreft (uit de mal gehaald en niet bijgewerkt), maar het vormt wel een issue bij de pin die de zithoek van de stoel bepaald.
Die pin is op de kop niet afgeslepen. ik heb hem er met wrikken en wat kracht in kunnen krijgen. Maar ik weet nu al dat ik in de toekomst als ik de zitting wil verzetten de zaag uit de kast moet pakken.

Ook wordt er een overschot aan assemblage-onderdelen bij gedaan. Ik heb 3 keer gecontroleerd voor de zekerheid of ik nergens iets vergeten was.

De steunen zijn geleverd met de verkeerde stickers. Er zaten 2 kleine plakkertjes in de doos maar de stickers die over de lengte zouden moeten komen zaten er niet bij.

Nogmaals, ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit zolang de afwerking en Poolse ik gooi maar wat in de doos mentaliteit, buiten beschouwing worden gelaten.

• #8.180
Even kort een samenvatting van de MS-L101 en de MS-S108.

Bezorging verliep netjes. Zeer snel verstuurd.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de bank en steunen. Ze zijn robuuster dan verwacht.

...

Nogmaals, ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit zolang de afwerking en Poolse ik gooi maar wat in de doos mentaliteit, buiten beschouwing worden gelaten.
Bedankt voor de review! Fijn dat de kwaliteit over het algemeen naar tevredenheid is :flex:

Wat betreft de andere punten die je noemt:

Hoewel Marbo budget-toestellen maakt is de afwerking normaal gesproken juist best goed voor deze prijsklasse. Een stuk beter dan meeste goedkope Chinese alternatieven die overal worden aangeboden in ieder geval :)

De kwaliteitscontrole is normaal gesproken ook erg goed, vergeleken met andere merken. Het komt bij Marbo niet vaak voor dat er ontbrekende, verkeerde of te veel onderdelen zijn. De stempels die je op de doos ziet zijn bijvoorbeeld van de medewerkers die het product in de fabriek gecontroleerd hebben.

Mocht je de ontbrekende Marbo stickers nog willen ontvangen kun je even een priveberichtje sturen en zal ik die opsturen!

Veel succes met je training! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven