MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik zal in de loop van de week even iets sturen. Zal er wat foto's bijvoegen dan.

Welke info heb je nodig van mij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.182
Ik zal in de loop van de week even iets sturen. Zal er wat foto's bijvoegen dan.

Welke info heb je nodig van mij?
Je bestelnummer en info over welke stickers precies ontbreken. Je gaf namelijk aan dat je wel andere stickers hebt gekregen, stuur daar even een foto van zodat ik kan zien welke dat zijn.

Misschien zijn de stickers ook wel aangepast door Marbo, dan zal ik dat eerst even nakijken en kan ik je (indien nodig) de ontbrekende stickers opsturen :)

Beste Fitness Seller,

ik heb een vraagje met betrekking tot de Barbarian Functional Bench Press. Iets meer dan een half jaar geleden heb ik deze 2e hands (in nieuwstaat) kunnen regelen voor bij mij in de sportschool, maar nu vonden bepaalde mensen het nodig om er een ander bankje tegenaan te zetten om hip thrusters te kunnen doen. Het resultaat is dat het leer volledig is gescheurd aan de onderkant, helaas niet op de naad maar echt het leer zelf.

Nu zoeken wij dus een oplossing, kan je het lig/bankdeel los bestellen? Of hebben jullie een reparatieservice? Zo ja, wat zijn de voorrijkosten en geschatte reparatiekosten?

Groeten,

Erwin

• #8.186
Beste Fitness Seller,

ik heb een vraagje met betrekking tot de Barbarian Functional Bench Press. Iets meer dan een half jaar geleden heb ik deze 2e hands (in nieuwstaat) kunnen regelen voor bij mij in de sportschool, maar nu vonden bepaalde mensen het nodig om er een ander bankje tegenaan te zetten om hip thrusters te kunnen doen. Het resultaat is dat het leer volledig is gescheurd aan de onderkant, helaas niet op de naad maar echt het leer zelf.

Nu zoeken wij dus een oplossing, kan je het lig/bankdeel los bestellen? Of hebben jullie een reparatieservice? Zo ja, wat zijn de voorrijkosten en geschatte reparatiekosten?

Groeten,

Erwin
Je kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice om een nieuwe rugleuning te bestellen. Stuur dan wel de exacte afmetingen van de rugleuning en van de schroefgaten door om er zeker van te zijn dat je een passend onderdeel krijgt (aangezien het al een ouder toestel betreft).

Je zou echter ook het leer opnieuw kunnen laten stofferen door een meubelstoffeerder. Ik weet de prijzen niet dus je zou beide opties even naast elkaar kunnen leggen en dan beslissen.

Dit is het nieuwe model Power Cage - voorlopig nog niet los verkrijgbaar :)

Ja ik dacht al te zien dat het frame zelf ook anders was. De nummering die duidelijker aanwezig is (mooi overigens, die oude nummering is erg onduidelijk). Maar die safety spotters vond ik altijd al mooi van rogue en zag ze ook al op de ATX racks. Die flipdown spotters zijn nogal moeilijk te verstellen, je moet je precies tegelijk in beide gaten schuiven.

• #8.188
Ja ik dacht al te zien dat het frame zelf ook anders was. De nummering die duidelijker aanwezig is (mooi overigens, die oude nummering is erg onduidelijk). Maar die safety spotters vond ik altijd al mooi van rogue en zag ze ook al op de ATX racks. Die flipdown spotters zijn nogal moeilijk te verstellen, je moet je precies tegelijk in beide gaten schuiven.
Klopt! De optrekstang is ook aangepast, nu met een fat bar en kogels erin verwerkt. Het rack heeft nu inderdaad ook pin-pipe safety spotters maar in tegenstelling tot andere fabrikanten hebben wij nog een mega dikke rubber om de buitenste buis toegevoegd (zowel bij ATX als bij Barbarian). Dus nog meer bescherming voor je barbell en minder geluid.

De voorkeur wat betreft de spotters is nogal persoonlijk:
  • De sabres (zonder extra buis eromheen, dus zoals de eerste Barbarian Power Cage) zijn super makkelijk door de gaten te steken maar bieden verder geen demping en kunnen sneller verbuigen bij een zware fail. Nadeel is ook dat je deze helemaal uit het rack moet trekken als je ze wil verstellen.

• De pin-pipes (dus zoals het nieuwe model op jouw bovenstaande foto) zijn sabres met een extra buis eromheen, die buis vangt de klap grotendeels op en voorkomt schade aan de spotter of aan de barbell. Wij hebben hier dus ook nog een dikke rubberen laag aan toegevoegd :cool: Nadeel is echter ook dat je deze volledig uit het rack moet trekken én dat je de extra buis in het midden moet vasthouden als je de pin terug in het rack steekt.

• De Flip-Down spotters zijn super stevig en hebben als voordeel dat ze binnenin de kooi te verstellen zijn, aangezien je die niet eruit hoeft te trekken. Nadeel hiervan is echter dat het soms lastig is om beide kanten tegelijk in het goede gat te krijgen, waardoor je soms scheef zit. Ik kan me voorstellen dat jij sommige mensen dat frustrerend vinden (zelf heb ik daar nooit zoveel problemen mee gehad).
Het blijft dus persoonlijke voorkeur. Sommigen zullen de pin-pipes handiger vinden terwijl anderen toch de voorkeur geven aan de flip-downs.

Binnenkort zullen de nieuwe foto's online staan :)

• #8.189
Oja en de coating is nu mat zwart in plaats van glanzend :cool:

Erg gaaf al die vernieuwingen. Het zou tof zijn als zulke upgrades ook los aan te schaffen zijn. Die flip down spotters heb ik ook wel eens in een rack van powercage nl gebruikt en die hadden 1 pin enkele centimeters langer dan de andere gemaakt. Daardoor kon je eerst 1 kant er in steken en dan de 2e, maakte het net makkelijker. Qua stevigheid en dat ze rubbercoated zijn prefereer ik de flipdowns zeker boven de oude sabres. Ik heb de cage gekocht toen de flipdowns er in kwamen, mede om die reden (en de in mijn ogen betere J-hooks). Blijf er erg blij mee :)

• #8.192
Erg gaaf al die vernieuwingen. Het zou tof zijn als zulke upgrades ook los aan te schaffen zijn. Die flip down spotters heb ik ook wel eens in een rack van powercage nl gebruikt en die hadden 1 pin enkele centimeters langer dan de andere gemaakt. Daardoor kon je eerst 1 kant er in steken en dan de 2e, maakte het net makkelijker. Qua stevigheid en dat ze rubbercoated zijn prefereer ik de flipdowns zeker boven de oude sabres. Ik heb de cage gekocht toen de flipdowns er in kwamen, mede om die reden (en de in mijn ogen betere J-hooks). Blijf er erg blij mee :)
Onderdelen zoals J-hooks en spotters zullen we uiteindelijk ook wel los aanbieden maar voor andere onderdelen is dat wat lastiger in verband met compatibiliteit. De nieuwe optrekstang wordt bijvoorbeeld anders bevestigd dus dan zou je zelf al gaten moeten boren om deze toch te kunnen bevestigen.

Die langere pin in de flip-down spotters maakt het inderdaad wat makkelijker, dat hebben wij bij de ATX racks ook zo toegepast, maar het kan toch nog frustrerend zijn. Sommige fabrikanten maken de flip-down spotters zo dat de twee pinnen tegenovergesteld van elkaar wijzen, waardoor je eerst de ene pin kunt inhaken en dan de tweede (kortere) pin. Dat werkt aanzienlijk makkelijker maar het nadeel hiervan is dat je dan een grote ruimte overhoudt tussen de paal en de safety:

s-flip-down.jpg

Kan je die plaat niet apart bestellen? Dan kan ik met wat knutselen het ook gebruiken in mijn rack...

http://www.fitness-seller.nl/monster-gym-leg-press-attachment/
Alleen de plaat zonder die pinnen en handvatten en dergelijke bedoel je? Dat is helaas niet mogelijk :p

Die twee rode pinnen heb je trouwens nodig om de plaat vast te maken aan de halterstang (er zitten twee gaten in de smith halterstang van de Barbarian Monster Gym).

Je kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice om een nieuwe rugleuning te bestellen. Stuur dan wel de exacte afmetingen van de rugleuning en van de schroefgaten door om er zeker van te zijn dat je een passend onderdeel krijgt (aangezien het al een ouder toestel betreft).

Je zou echter ook het leer opnieuw kunnen laten stofferen door een meubelstoffeerder. Ik weet de prijzen niet dus je zou beide opties even naast elkaar kunnen leggen en dan beslissen.

In het verleden is optie geen succes geweest. Het leer wat er nu op zit ligt je muurvast op. Ander leer wil nog weleens enorm glad zijn. Ik ga optie 1 doorgeven, bedankt!

Enig idee wanneer de 0,5 kg Rubber Fractional Plate weer op voorraad komt?

Gaan jullie van het garage gym merk nog meer producten voeren dan dat opvouwbaar rack? Ik kwam op een Duitse site meer tegen en de prijzen vd wallrigs en sommige opties zijn erg interessant.

@Fitness Seller gaat dit Garage Gym Foldable Wall Rack opgesteld worden in de showroom? Ben ook benieuwd of er accesoires beschikbaar gaan zijn. zoals dipsteunen e.d.

• #8.199
Garage Gym is ons nieuwste merk, geïntroduceerd op de FIBO. Dit is een low budget alternatief voor ATX met toch vrij hoge specs. In tegenstelling tot ATX (Made in Germany) wordt GG in China gemaakt.

Alle onderdelen, uitbreidingen en accessoires zijn gewoon leverbaar, er staan zelfs al enkele Garage Gym Rigs in een aantal CrossFit boxen. Ik hoop dat we alles in de loop van de volgende week ook online krijgen in de webshop maar bestellen kan eventueel al via email :)

Er zal uiteindelijk ook wel een Rack worden opgebouwd in de showroom maar vooralsnog niet. Op onze Facebook pagina staan nog wel wat foto's of video's van de GG toestellen die we op de FIBO hebben laten zien.

Laatst bewerkt:
Garage Gym is ons nieuwste merk, geïntroduceerd op de FIBO. Dit is een low budget alternatief voor ATX met toch vrij hoge specs. In tegenstelling tot ATX (Made in Germany) wordt GG in China gemaakt.

Alle onderdelen, uitbreidingen en accessoires zijn gewoon leverbaar, er staan zelfs al enkele Garage Gym Rigs in een aantal CrossFit boxen. Ik hoop dat we alles in de loop van de volgende week ook online krijgen in de webshop maar bestellen kan eventueel al via email :)

Er zal uiteindelijk ook wel een Rack worden opgebouwd in de showroom maar vooralsnog niet. Op onze Facebook pagina staan nog wel wat foto's of video's van de GG toestellen die we op de FIBO hebben laten zien.

Lijkt me interessant Goede lange spotters. . Vind er wel zo direct geen fotos van terug in op jullie fb pagina. Mss een volgende aankoop. Maar via de foto op de site moeilijk de kwaliteit in te schatten.Toffe accessoires.Vooral dip en shoulder press accessoire.

Terug
Naar boven