MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Geen concrete plannen maar staat wel op een lijstje met nog 20+ toestellen, dus misschien ooit :p

We zijn nu in ieder geval klaar met een aantal nieuwe been- en rugtoestellen dus misschien is het niet verkeerd als er daarna weer eens een arm-toestel aan bod komt. But don't hold your breath, dat zal sowieso niets voor het komende half jaar zijn.
Komen er nog nieuwe been toestellen uit dan? Of is wat nu online staat wat het is?

Komt deze weer op voorraad? En past deze ook op de 1.0 power rack modellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.646
Hebben jullie ook racks met 3 by 3 inch (of 75mm) vierkante buizen? En wat is de gatdiameter hiervan?

Nee, onze racks zijn 70 x 70 mm (of 60 x 60 mm, of 50 x 50 mm)

Denk je dat een attachment gemaakt voor 75x75 veel speling zou hebben in een 70x70? Ik heb een 3 by 3 rack maar mijn meeste attachments zijn voor 75x75 en die speling is nagenoeg irrelevant, de enige manier hoe ik erachter kwam dat er speling was, was omdat ik dezelfde attachments een keer meemaakte in een echt 75x75 rack. Reden dat ik dit vraag is omdat ik er een rack naast wil voor mijn vrouw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.654
Denk je dat een attachment gemaakt voor 75x75 veel speling zou hebben in een 70x70? Ik heb een 3 by 3 rack maar mijn meeste attachments zijn voor 75x75 en die speling is nagenoeg irrelevant, de enige manier hoe ik erachter kwam dat er speling was, was omdat ik dezelfde attachments een keer meemaakte in een echt 75x75 rack. Reden dat ik dit vraag is omdat ik er een rack naast wil voor mijn vrouw.
Dat zou ik zeker niet aanraden nee. Mogelijk hebben jouw attachment ook een dikkere pin en in dat geval zal het attachment ook niet eens in de gaten van het rack passen (of in geval van een dunnere pin zal er nog meer speling zijn).

Er zijn eventueel wel spacers verkrijgbaar.

Awesome! Als upgrade voor de SCR-760? Mooie upgrade hoor! :cool:
Ja, die gaat deze week de verkoop in 🙂
Eigenlijk als upgrade/vervanging van zowel m'n CPS-600 en SCR-760.
De CPS-600 is afgelopen weekend al verkocht.
Door die nieuwe XT-Ams op de MPHR-780 heb ik op t nieuwe rack dezelfde kabel breedte als op de CPS-600. En ook nog eens isolaterale low row en pulldown
Scheelt weer ruimte in mn gym!

Terug
Naar boven