Sets gingen ook wel makkelijk inderdaad. Ik had niet het gevoel dat mijn billen van de bench kwamen, zorg er altijd voor dat ze op de bank blijven. Volgende keer eens extra op letten dan.
---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------
Deadlift zat er vandaag niet in, was warm, druk, en ik heb er de laatste tijd te weinig op gefocust.
DL
5x60
4x100
3x120
1x140
Fx165 lol, dacht deze even easy te trekken, opeens lukte het niet. Totaal geen focus.
1x165 Iets later wel heel makkelijk, gelukkig maar
Fx185 Kwam paar cm van de grond, toen hield het op
Fx185 Kwam niet van de grond
Fx180 Kwam niet van de grond
180 dus al eerder getrokken, maar zat er dus ook vandaag niet in. Toch blij dat ik het geprobeerd heb, even een wake-up-call dat ik de deadlift wat meer aandacht moet geven. Ga mijn schema dus ook wat aanpassen, kom hier later op terug.
Na deadlift was last van mijn linker rear delt, nu gelukkig geen last meer van en verder met trainen ook nauwelijks last van gehad. Zal dus niks ernstigs zijn.
BB row
12x60
10x65
10x70
8x75
6x80
Prima, lang niet gedaan.
Lat pulldown
10x60
8x75
7x80
Top.
Db row
7x40
2x8x35
Was al vermoeid, dus dit ging bagger.
Seated cable row
10x65
8x70
10x55 rustig
Mehh.
Incline seated db curl
12x12,5
8x15
8x12,5 hammer
9x10 hammer
Ook wat minder dan normaal door al vermoeide biceps, wel logisch.
Bankje bijna rechtop, hier arm overheen als een soort staande preacher curl. Weet de naam niet.
2x8x10
Ez curl, gewicht excl bar
10x10
8x10
Rating:
6/10
Ik snap niet dat mensen meer dan 1-2 oefeningen per spiergroep kunnen doen, ik vind dat helemaal niks (al deed ik het vroeger zelf ook). Rug was na 2 oefeningen wel op, biceps na 1 oefening al. Ach, toch leuk om een keer wat anders gedaan te hebben.
Ik ben dus van plan mijn schema iets aan te passen. Ik wil wat meer focussen op de DL, maar wil de focus op de squat niet verliezen. Wil hierom proberen 5x per week te trainen met de volgende opbouw:
Dag 1: LB
Dag 2: UB
Dag 3: Rust
Dag 4: LB, focus op quadriceps. (slechts 1 oef hamstrings ipv 2 omdat ik ze hersteld wil voor DL op dag 6)
Dag 5: Push
Dag 6: Pull (incl DL)
Dag 7: Rust.
Ik hoop dat dit voor mij gaat werken. Volume over de week zal ongeveer gelijk blijven aan hoe het nu is. Zal straks na het eten even mijn schema opbouwen en het door mijn held AJ laten keuren, op dat ik maar net zo sterk mag worden als hij is. Schema en oefeningen zal veel lijken op hoe ik nu train, dat bevalt me wel. Voor DL zal ik ook een cycle volgen, zal die straks ook even invullen.
---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------
Armen goed vol aders, al vind ik mijn armen wel skinny lijken op deze foto. Mirin kuiten?
---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
Armen goed vol aders, al vind ik mijn armen wel skinny lijken op deze foto. Mirin kuiten?
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
f**k, dubbelpost. Als ik hem aanpas is alle orde uit mijn berichten weg. Ach, dan maar dubbel.