AndroidHealthClinic

Flauw grapje gemaakt..

je kan ook nog ff de suggestie doen dat in haar zelfmoordbrief stond dat ze altijd op zoek is geweest naar haar beste vriendin van jaren geleden maar deze niet kon vinden en dat ze daar kapot aan is gegaan!

(vind het zelf een beetje een zieke grap btw, maar je gaat het toch niet meer rechtlullen dit)

Beter probeer je zonder te veel gelul duidelijk te maken dat je een kl***zak bent die en misselijke grap uit heeft gehaald.

• Topic Starter Topic Starter
Zeg gewoon dat het wellicht over een andere Jenny Defranck gaat, want dat deze Jenny die jij kent en haar van het leven beroofd heeft nooit in een instelling heeft gezeten.
Zo kan je het toch nog een beetje rechtzetten ;)

Was een goed idee, maar heb al een mail verstuurd

Tommy Defranck 30 december om 7:49
Hei, is niets.. Het spijt me maar Defranck is wel degelijk niet mijn echte naam. Weet eigenlijk ook niet goed wat zeggen, was gewoon een flauwe grap $:.. Ik ken Jenny niet, maar hoogstwss is ze dus wel nog in leven, en is het hopelijk toch goed gekomen met haar.. Ze is dus normaalgezien niet gestorven! (gelukkig maar) Spijt me dus echt dat ik je dit heb wijsgemaakt.. Succes met je zoektocht en hopelijk vind je haar!

Probleem is dus opgelost.:D

Nu wachten op haar reactie :D

je kan ook nog ff de suggestie doen dat in haar zelfmoordbrief stond dat ze altijd op zoek is geweest naar haar beste vriendin van jaren geleden maar deze niet kon vinden en dat ze daar kapot aan is gegaan!

(vind het zelf een beetje een zieke grap btw, maar je gaat het toch niet meer rechtlullen dit)

Haha heb jij straks keurig gezegd dat het een geintje is, hoort zij twee dagen later van iemand anders alsnog dat Jenny zich van het leven beroofd heeft

OT: maak gebruik van de situatie, gebruik jullie gezamenlijke gemis om dichter bij elkaar te komen, spreek een paar keer met haar af.. Zorg echter wel dat ze blijft denken dat je Tommy Defranck heet en niet je adres te weten komt. Als je haar eenmaal gepaald hebt, zeg je via facebook dat het allemaal maar een geintje was en verwijder je de account.

Lijkt me de meest subtiele en vooral de meest bij jou passende oplossing..

:roflol::roflol::roflol:

Zo te zien heeft ze al een kind op haar profielfoto te zien, ga er dus ook niet veel moeite meer aan verspillen. Er zijn trouwens 2 shirley desaevers, is diegene: http://www.facebook.com/profile.php?v=wall&id=1046960386

Laatst bewerkt:
Wat een k*tverhaal dit...

whahahhahahaha. Goede corleone!

Laatst bewerkt:
Haha, nice one.

Beetje uit de hand gelopen, maar idd tijd om te stoppen nu :D

Ik moest er wel om lachen, maar goed dat je het gezegd hebt.

Best triest..

Goeie grap!
Zolang je achteraf maar zegt dat je maar wat aan het lullen was, allemaal OK !

Niet overdrijven mensjes.

waarom heb je nou gestuurd dat het een grap was!?:mad:

je had die jenny gewoon op moeten zoeken, haar vermoorden, ergens begraven, een mooie grafsteen erbij met haar naam erin, en daarna samen met shirley naar dat graf gaan om te laten zien dat je niet gelogen hebt... dat leek mij de beste oplossing.

en of je daarna lachend aan shirley vertelt dat het eigenlijk een grap was maar dat je haar vermoord en begraven hebt omdat je eigenlijk wel je gelijk wilde halen, gewoon even om haar reactie te zien, moet je zelf weten..

maar even iets anders; sick ****:)

ik hoop echt dat dat wijf jouw nu in de maling neemt en jij nu met een schuldgevoel zit terwijl zij zich kapot lacht achter haar pc:roflol:

waarom heb je nou gestuurd dat het een grap was!?:mad:

je had die jenny gewoon op moeten zoeken, haar vermoorden, ergens begraven, een mooie grafsteen erbij met haar naam erin, en daarna samen met shirley naar dat graf gaan om te laten zien dat je niet gelogen hebt... dat leek mij de beste oplossing.

en of je daarna lachend aan shirley vertelt dat het eigenlijk een grap was maar dat je haar vermoord en begraven hebt omdat je eigenlijk wel je gelijk wilde halen, gewoon even om haar reactie te zien, moet je zelf weten..

maar even iets anders; sick ****:)

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

heeft ze alweer terug ge-reaguurd?

Terug
Naar boven