XXL Nutrition

Flauw grapje gemaakt..

beetje te ver heh

sick **** :roflol:

ochja, ik zou het me ook niet kunnen laten :p

Omg sick !

waarom heb je nou gestuurd dat het een grap was!?:mad:

je had die jenny gewoon op moeten zoeken, haar vermoorden, ergens begraven, een mooie grafsteen erbij met haar naam erin, en daarna samen met shirley naar dat graf gaan om te laten zien dat je niet gelogen hebt... dat leek mij de beste oplossing.

en of je daarna lachend aan shirley vertelt dat het eigenlijk een grap was maar dat je haar vermoord en begraven hebt omdat je eigenlijk wel je gelijk wilde halen, gewoon even om haar reactie te zien, moet je zelf weten..

maar even iets anders; sick ****:)

:roflol:!!!

sick joke, wel netjes als je het opbiecht

haha te leuk!

Wervik met een C, Shirley toch.

Laatst bewerkt:
Dit is serieus NIET grappig :mad:

(wel goed dat je het hebt opgebiecht aan haar)

zieke grap hah.

23 jaar en dan zulke dingen doen...

ach ach ach....wat een simpelaar ben jij zeg. stumperd.

dit is wel heel droog, maar ook wel ziek

****ing 83 posts in 1 dag. Hoe krijg je het voor mekaar, dude :D

17 jaar en populair willen zijn dmv postcount en alleen maar bullshit posten in ieder topic. Zo, dat is eruit.

Maarre, waarom had je niet gewoon gezegd dat het op dat moment je broertje of iets was die op die account zat, en dat het niet waar is en dat het je spijt? Easy as Dell.

17 jaar en populair willen zijn dmv postcount en alleen maar bullshit posten in ieder topic. Zo, dat is eruit.

Maarre, waarom had je niet gewoon gezegd dat het op dat moment je broertje of iets was die op die account zat, en dat het niet waar is en dat het je spijt? Easy as Dell.

Hij wilt waarschijnlijk rap in de privesectie. Dit soort lui kunnen we missen als AIDS

nounou je bent nog geen jaar janger geregistreerd dan hij en je hebt bijna 3x zoveel posts. kwestie van pot en ketel?

Terug
Naar boven