Fitness Seller

Flex Cup 2011 Dames Bikini & Bodyfitness

Als ik goe heb gekeken is dit de uitslag incl slipnrs

Dames Bikini *1 Bianca Aanraad 51 *2 Marion van Essen 52*3 Zella van der Toorn Vrijthoff 50*4 Stefanie Juliana 53*5 Maaike Rijk 54

Dames Bodyfitness *1 Nelleke de Vaal 42*2 Sonja Wachters 37*3 Roxanne Alexandra Lensveld44 *4 Joke Post 47*5 Loraine Poelman 41

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel leuk vind dat ik 3 van de 15 dames ken via de bootcamp:-)

D8 al wel dat 51 gewonnen had.

Niets anders dan lof. Zaten genoeg dames tussen die er zo goed uitzagen, dat ik er bang van werd :)

Als ik goe heb gekeken is dit de uitslag incl slipnrs

Dames Bikini *1 Bianca Aanraad 51 *2 Marion van Essen 52*3 Zella van der Toorn Vrijthoff 50*4 Stefanie Juliana 53*5 Maaike Rijk 54

Dames Bodyfitness *1 Nelleke de Vaal 42*2 Sonja Wachters 37*3 Roxanne Alexandra Lensveld44 *4 Joke Post 47*5 Loraine Poelman 41

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel leuk vind dat ik 3 van de 15 dames ken via de bootcamp:-)

Gaaf he...vond ik ook :D
alle meiden hebben het super goed gedaan en echt wat was het niveau hoog voor zo`n C wedstrijd.... de dames hadden zo op de NK kunnen staan...
dat beloofd dus wat!

Wat bedoel je Killy?

Heb het over de voorbereiding he.

Lekker laat maar zit nu pas dit topic door te lezen. :o

Wat een niveau verschil!Sommige zijn echt niet in vorm in mijn ogen.. Wel leuk om zoiets een keer mee te doen. Als je het lef ervoor hebt :rolleyes:

'S werelds meest moeilijke kont om rond te krijgen :eyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niets mis met dat kontje hoor :D

mag wel wat meer hoor:D

:D Dat is ook zo, maar wel irritant als er mensen commentaar hebben over sommige lichamen terwijl ze er zelf slechter uit zien. ;)

ik wou dat de mijne er zo uit zag :cool:

:D Dat is ook zo, maar wel irritant als er mensen commentaar hebben over sommige lichamen terwijl ze er zelf slechter uit zien. ;)
Ik zeg niet dat er iets mis is met dat kontje, ik zeg dat het moeilijk is om die kont rond te krijgen. (ervaring :rolleyes: )

Verder vind ik dus wel dat het niveau heel erg verschilt! Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Maar dat is meer mijn onkunde dan wat anders. :D

Gewoon allemaal meiden die op en top in shape waren..... en wat een nivo op die wedstrijd, deze meiden hadden zo met de NK kunnen meedoen!

respect voor alle dames!

Ik zeg niet dat er iets mis is met dat kontje, ik zeg dat het moeilijk is om die kont rond te krijgen. (ervaring :rolleyes: )

Verder vind ik dus wel dat het niveau heel erg verschilt! Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Maar dat is meer mijn onkunde dan wat anders. :D

Nee hoor is niet zo moeilijk, :D (ervaring :rolleyes:)

Heb ff naar die filmpjes van jou gekeken Mascha maar jouw kont is bol genoeg :)
Ziet er goed uit hoor ;)

Nee hoor is niet zo moeilijk, :D (ervaring :rolleyes:)
Wellicht als ik vollebak kan squatten & Lunges kan doen dat het bij mij ook wat harder gaat. Ik heb dus geen aanleg om een hele ronde kont te kweken. *pijn uit mijn lijf!! dan kan ik doorknallen*

wat heb je dan? als ik mag vragen..
btw ik kan ook niet voluit squsatten enzo heb ik nooit gekunt vanwege mijn rug en lunges is een no-go voor mijn voeten...d

@grosje dank je wel :)

wat heb je dan? als ik mag vragen..
btw ik kan ook niet voluit squsatten enzo heb ik nooit gekunt vanwege mijn rug en lunges is een no-go voor mijn voeten...d

@grosje dank je wel :)
Auto ongeluk gehad in augustus. Behoorlijke whiplash aan overgehouden.
SI gewricht is verschrikkelijk pijnlijk, alle spieren trekken er ook aan (ergens zit een scheefstand vermoeden we nu, druk bezig in het medische wereldje)

Ik kan dus soms weken helemaal niet squatten, afgelopen week heb ik het (tegen advies is) wel weer gedaan, daar ben ik ook weer voor afgestraft door mijn lichaam.

Verder heb ik instabiele knieeen door hardlopen (4x 10km p/w) :rolleyes: beetje gammel op het moment dus.
Knieeen gaan prima als ik maar kan trainen, dan heb ik ook geen pijn, maar na het ongeluk kan ik dus bijna geen benen meer trainen. Of stront eigenwijs wel doen en weer terug gefloten worden.

Ik ben wel aan het zoeken naar een mogelijkheid om wel te trainen. Maar bewegen an sich op het onderlijf is al moeilijk op het moment!

Terug
Naar boven