Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, jij herstelt wel snel nog in het begin. Ik kan na mijn eerste set altijd maar 3 of zelfs maar 2 reps.
Ga het ook proberen volgen!
Je benen zullen met de avond al zwaarder worden qua gevoel..was bij mij ook het geval! Nu was gisteren de spierpijn erg..heb er zelfs slecht van geslapen, maar vandaag was het echt niet te harden!Damn dat wordt morgen zware spierpijn, ik moest net traplopen,pff zakte bijna door mn benen, het is nog wel beetje zoeken naar de juiste gewichten maar dat komt wel goed. nog steeds overal spierpijn, zou eigelijk morgen weer d1 willen doen ,maar neem toch effe en dagje rust, BW ook weer 75kg
![]()
Misschien te korte rust of te zware eerste set? Kan natuurlijk ook tussen je oren zitten..Damn, jij herstelt wel snel nog in het begin. Ik kan na mijn eerste set altijd maar 3 of zelfs maar 2 reps.

hahaha jij kan morgen en overmorgen niet meer normaal lopen denk ik!
prettig weekend dude![]()
Damn, jij herstelt wel snel nog in het begin. Ik kan na mijn eerste set altijd maar 3 of zelfs maar 2 reps.

Dan rust je te lang na je eerste set.
Ik ben zo een 75 min bezig gemiddeld
Je benen zullen met de avond al zwaarder worden qua gevoel..was bij mij ook het geval! Nu was gisteren de spierpijn erg..heb er zelfs slecht van geslapen, maar vandaag was het echt niet te harden!
Geniet van je weekend!

Had wel een voldaan gevoel na de training. Vannacht weer k*t geslapen door de spierpijn in mn benen hahaHehe
Nette training hier!
Waarom doe je eigenlijk een ander volume dan het basisschema?
Hard work at THE office , jammer dat je Side raises niet hoog in het volume kon houden - misschien effe zakken naar 11 of 10 kg en dan reps maken
Ziet er goed uit Flex! Sterke bench en dumbelpress!
Goed te lezen dat je een voldaan gevoel hebt van deze trainingen, want was wel een beetje bang dat te missen!
Is het voor schouders ook voldoende?

damn, je zal wel helemaal leeg zijn na zo'n training ofniet!

Hoe doe jij het met je rust Flex als je dingen single arm doet? Geen rust nemen en gelijk van kant wisselen?
Heb je niet je carbs verhoogd zoals geadviseerd wordt door Kelei?
+1! Dumbbell SLDL is een heel ander verhaal! Kun je ook ineens een stuk minder..
(Dus of korter rusten of zwaardere 10RM)