- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

,been helaas nog niet zo,flink balen want wil weer benen trainen!
, had ik niet verwacht zo aan einde vandeweek met weinig slaap gehad, alleen jammer dat ik geen weighted dips kon doen, riem was er niet, en was mn eigen riem vergeten 

Aah zo! Prima workout toch!haha oeps, ik kopier altijd mn vorige training en dan doe ik gewichten aanpassen,per ongeluk 2 keer gekopierd![]()

,ben zeker tevreden, toch weer overgestapt op incline db press omdat ik deze beter voel in mn borst en geen last van mn schoudes krijg.Incline dumbbell press > Incline bench press IMO. Sterke bench weer flex en ook behoorlijke barbell curls..

Incline dumbbell press > Incline bench press IMO. Sterke bench weer flex en ook behoorlijke barbell curls..

Vindt db press ook fijner als BB press kwa gevoel. En mijn schoudergewrichten vinden dat ook :-)

,voor het eerst sinds lange tijd mn onderrug weer getraind,voelde goed,blijf effe tijdje hyper extensions doen en dan over tijdje weer rustig aan deadlift ,met mn been gaat het ook al een stuk beter,dus ik denk dat ik over een paar weken weer benen rustig aan ga trainen.Mooi man al die 'weighted' oefeningen!
Goed weekend alvast!

Sterk werk hier, mooi man. Die dumbbell shoulderpress is erg sterk Flex.