AndroidHealthClinic

Flying Fox log

Haha, oké dan!

Mare, ik vind benchen eigenlijk een k*t oefening, serieus, vind het gewoon niet prettig.
Ik ben vanaf nu enkel aan het benchen met een smalle grip, sowieso omdat mijn triceps de meest zwakke schaken zijn.
Heb een paar wken geleden 2*75 gedrukt, nu net 3*70, dus 75 zit er in.
Als ik een CG BP heb van 80 ga ik wel weer eens gewoon benchen.
(CG BP is nu 4*60)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, oké dan!

Mare, ik vind benchen eigenlijk een k*t oefening, serieus, vind het gewoon niet prettig.
Ik ben vanaf nu enkel aan het benchen met een smalle grip, sowieso omdat mijn triceps de meest zwakke schaken zijn.
Heb een paar wken geleden 2*75 gedrukt, nu net 3*70, dus 75 zit er in.
Als ik een CG BP heb van 80 ga ik wel weer eens gewoon benchen.
(CG BP is nu 4*60)
Dat vond ik ook altijd. Het is gewoon leuker om een gewicht van de grond te heffen en het boven je hoofd uitduwen. Maar op mijn benen staan met een zwaar gewicht is nu toch niet iets meer waar ik te veel mee moet bezig zijn vrees ik.

Hoe close is jouw clos grip bench?

:eek:

godver, ik kan helaas niet met 1kg's verhogen, maar ik zal je binnenkort wel 0wnen, let maar op:D

Hoi Flying Fox.. ik neem aan dat je wel nog gewoon andere been oefeningen doet, zoals leg press, leg extensions en zittende squats ofzo ?

succes iig!

Hoi Flying Fox.. ik neem aan dat je wel nog gewoon andere been oefeningen doet, zoals leg press, leg extensions en zittende squats ofzo ?

succes iig!

Hij heeft een heup die niet goed is! Dus die kan geen belasting hebben.

@FF: doe het even zo; heb 15-20cm tussen duimen bij CG BP.

succes iig!
Leg press is even goed heupbelasting. Leg extension heb ik het meteriaal niet voor.

Maar goed nieuws, eidelijk een mail teruggekregen van jan ivm bands (na een maandje wachten). Dus binnen'kort' kan ik hopelijk wel wat leg extension achtig gedoe doen, en assisted hamstring raises en zo. Ook goed voor rows, die zijn ook al lastig met men heup, en met bands zou ik seated rows of zo kunnen doen.
En nog veel andere leuke dingen:
EliteFTS - Superior Products and Knowledge for Lifters, Athletes, Coaches, and Trainers

Ik ben alleen nog niet zeker welke bands ik ga bestellen (kost natuurlijk ook geld hé :p ). Ik wil toch zeker een paar light bands, om eventueel ooit mee te benchen (eerst gewoon benchen, is voorlopig uitdaging genoeg). En ook zeker een miniband, voor assisted ham raises ed.
Voor de rest ben ik nog even aan het beslissen :p . Ik wil ook zeker wel wat zwaarders voor dingen als rows.

Nice bench PR.

:eek: inderdaad goede bench! straks haal je me nog in :bang:
Had sowieso niet veel gescheeld,het is dat ik 'm zelf eindelijk weer wat vooruit heb gekregen,zal wel komen omdat ik 'm eigenlijk helemaal niet mag doen :rolleyes:

Ik wil ook meedoen aan de race naar de 100 :p laatste keer dat ik het gedaan heb,3 x 3 x 68 ,1RM weet ik niet en het is wel "touch&go" .

:eek: inderdaad goede bench! straks haal je me nog in :bang:
Had sowieso niet veel gescheeld,het is dat ik 'm zelf eindelijk weer wat vooruit heb gekregen,zal wel komen omdat ik 'm eigenlijk helemaal niet mag doen :rolleyes:

Ik wil ook meedoen aan de race naar de 100 :p laatste keer dat ik het gedaan heb,3 x 3 x 68 ,1RM weet ik niet en het is wel "touch&go" .
Ok, ik zet je er bij (mijn sig begint wel lang te worden zo :p
Ik zal even stellen dat je 1RM 72 is, dan heb ik iets om in mijn visuele voorstelling te zetten.
Voor zij die zich afvragen wat al die puntjes zijn, elk puntje staat voor 1kg, te beginnen met 60kg.

:angstig: ik sta onderaan

TheNose heeft een oneerlijke voorsprong :)

TheNose heeft een oneerlijke voorsprong :)
Nee, TheNose is een p*ssy, net als bascross, die ik dus ga inhalen, net als bascross. Punt, andere lijn. Ik wil er niks meer over horen :mad:

:jk:
Het maakt mij allemaal niet veel uit. Maar hij is wel de grens, ik wil hier geen PM's krijgen van mensen met een 95kg die willen meedoen :finger:, of ik trek het op tot 150kg!

Nee, TheNose is een p*ssy, net als bascross, die ik dus ga inhalen, net als bascross. Punt, andere lijn. Ik wil er niks meer over horen :mad:

:jk:
Het maakt mij allemaal niet veel uit. Maar hij is wel de grens, ik wil hier geen PM's krijgen van mensen met een 95kg die willen meedoen :finger:, of ik trek het op tot 150kg!

Wedstrijdje naar de 150 kg ? ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hij wil niet als plaatje in me sig:mad:

Terug
Naar boven