Fitness Seller

Flying Fox log

Cool, dat er meer mensen mee doen.
Ik stel voor dat we gewoon uitgaan van elkaars eerlijkheid, aangezien ik (en misschien anderen) geen filmpjes kan maken.
En voorlopig zal ik met smalle grip trainen, en kijken of het wat nut heeft.

Succes iedereen.

• Topic Starter Topic Starter
Cool, dat er meer mensen mee doen.
Ik stel voor dat we gewoon uitgaan van elkaars eerlijkheid, aangezien ik (en misschien anderen) geen filmpjes kan maken.
En voorlopig zal ik met smalle grip trainen, en kijken of het wat nut heeft.

Succes iedereen.
Oneerlijk zijn heeft toch weinig nut. je wint er niets mee of zo. En als je het fijn vind om te winnen en daarom liegt, dan is dat jou zaak, hoe zielig het ook zou zijn.

Ik ga ook wat meer met smalle grip benchen, nutteloos zal het zeker niet zijn.

Ik bench altijd smalle grip.. Get ready for some serious pressing strength..

En kleine pecs.

Ok, ik zet je er bij (mijn sig begint wel lang te worden zo :p
Ik zal even stellen dat je 1RM 72 is, dan heb ik iets om in mijn visuele voorstelling te zetten.
Voor zij die zich afvragen wat al die puntjes zijn, elk puntje staat voor 1kg, te beginnen met 60kg.

:thumbs:
Nu moet ik alleen nog zien dat ik die 72 ook daadwerkelijk haal :p

:roflol:

Ik heb trouwens deze nacht gedroomd dat ik een one arme chinup kon. Freaky, ik had het deze morgen bijna enthousiast in men log gezet toen ik besefte dat het een droom was :D

Dat gaat jou ook nog wel eens lukken,die one arm chinup ;)

Zo,ik heb er ook een gemaakt,ervan uitgaande dat ik die 72 inderdaad druk :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p

Maar ik zie dat erca zelfs al 76 drukt.Verdorie,en ik was er nog bij toen hij hier voor het eerst op het forum kwam en zich als 15jarige baby presenteerde en zich afvroeg of hij al kon trainen op die leeftijd :o

Dat gaat jou ook nog wel eens lukken,die one arm chinup ;)

Zo,ik heb er ook een gemaakt,ervan uitgaande dat ik die 72 inderdaad druk :D

[url]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/w1qIRDZ/exercise.png

[/url]

:p

Maar ik zie dat erca zelfs al 76 drukt.Verdorie,en ik was er nog bij toen hij hier voor het eerst op het forum kwam en zich als 15jarige baby presenteerde en zich afvroeg of hij al kon trainen op die leeftijd :o
Mooi mooi, heel keltisch :p
ja, minder drukken da erca kan echt niet. Schaam je diep!

Die one arm chinup is men volgende doel. Na die 100kg bench organiseer ik de race naar 140kg chinup (een chinup waarbij BW+extra gewicht=140kg) of zo:D

Mijn 1 Rm is nu 140 kg, maar dat is alweer een tijdje terug. Heb afgelopen week 8x100 kg gedrukt.
Weet niet wat mijn top nu is.

Als je top niet te ver boven de 120 ligt kunnen wij ook wel zien wie 150 als eerste heeft, gay genoeg is m'n bw ook bijna gelijk aan het jouwe:roflol:.

sorry voor 't offtopic flyingfox:p

Als je top niet te ver boven de 120 ligt kunnen wij ook wel zien wie 150 als eerste heeft, gay genoeg is m'n bw ook bijna gelijk aan het jouwe:roflol:.

sorry voor 't offtopic flyingfox:p

Yeah i know my bodyweight sucks :D, wat is jou 1 rm op de bench nu?

Sorry Flying fox voor het vervuilen van je log, maar er wordt hier toch niet getraind! ;)

Yeah i know my bodyweight sucks :D, wat is jou 1 rm op de bench nu?

Sorry Flying fox voor het vervuilen van je log, maar er wordt hier toch niet getraind! ;)
Hier werd gisteren nog getraind, en morgen weer :mad:

Maar zo vuil is het log niet, ik ben al blij dat het geen geflame is :D

mag ik meedoen aan de race naar 100kg?

Ik bench pas 90 kg

Kan ik me ook nog aanmelden? (zit op 90 nu).

Zucht. Ok mannen, allemaal uit men log, feest voorbij! Hup!!

Laat er eentje toe met een bench van 80, moet je ze allemaal toelaten. Zo maak ik echt niets kans meer :p

Welkom UltraX :grumble:

Bands zijn trouwens inmiddels helemaal besteld en betaald, nu alleen nog wachten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven