Op hoeveel zit je momenteel
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
nee, ik ga geen 2 wedstrijden tegelijk doen
Nee idd, plaatjes gaan niet.
Oneerlijk zijn heeft toch weinig nut. je wint er niets mee of zo. En als je het fijn vind om te winnen en daarom liegt, dan is dat jou zaak, hoe zielig het ook zou zijn.Cool, dat er meer mensen mee doen.
Ik stel voor dat we gewoon uitgaan van elkaars eerlijkheid, aangezien ik (en misschien anderen) geen filmpjes kan maken.
En voorlopig zal ik met smalle grip trainen, en kijken of het wat nut heeft.
Succes iedereen.
Ok, ik zet je er bij (mijn sig begint wel lang te worden zo![]()
Ik zal even stellen dat je 1RM 72 is, dan heb ik iets om in mijn visuele voorstelling te zetten.
Voor zij die zich afvragen wat al die puntjes zijn, elk puntje staat voor 1kg, te beginnen met 60kg.

Als 3x3x68 vlot lukt, dan kan 1x72 geen probleem zijn. Desnoods met veel gekreun en geroep en bijna flauwvallen (zoals mijn 1x66
Nu moet ik alleen nog zien dat ik die 72 ook daadwerkelijk haal![]()
![]()
)

Mooi mooi, heel keltischDat gaat jou ook nog wel eens lukken,die one arm chinup![]()
Zo,ik heb er ook een gemaakt,ervan uitgaande dat ik die 72 inderdaad druk
[url]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/w1qIRDZ/exercise.png
[/url]
![]()
Maar ik zie dat erca zelfs al 76 drukt.Verdorie,en ik was er nog bij toen hij hier voor het eerst op het forum kwam en zich als 15jarige baby presenteerde en zich afvroeg of hij al kon trainen op die leeftijd![]()

Mijn 1 Rm is nu 140 kg, maar dat is alweer een tijdje terug. Heb afgelopen week 8x100 kg gedrukt.
Weet niet wat mijn top nu is.
.
Als je top niet te ver boven de 120 ligt kunnen wij ook wel zien wie 150 als eerste heeft, gay genoeg is m'n bw ook bijna gelijk aan het jouwe.
sorry voor 't offtopic flyingfox![]()
, wat is jou 1 rm op de bench nu?
Hier werd gisteren nog getraind, en morgen weerYeah i know my bodyweight sucks, wat is jou 1 rm op de bench nu?
Sorry Flying fox voor het vervuilen van je log, maar er wordt hier toch niet getraind!![]()

Nee.mag ik meedoen aan de race naar 100kg?
Ik bench pas 90 kg
mag ik meedoen aan de race naar 100kg?
Ik bench pas 90 kg