- Waardering
- 20
Bands zijn trouwens inmiddels helemaal besteld en betaald, nu alleen nog wachten
Wat voor bands heb je besteld en waar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bands zijn trouwens inmiddels helemaal besteld en betaald, nu alleen nog wachten
Jumpstretch bands van irongladiators via team forza besteld.
Jup, heb gisterenavond bericht gekregen dat hij besteld heeft. Ging uiteindelijk toch allemaal vrij snel sinds die mail waar ik een maand op heb gewachtWeet je of Jan de bestelling al heeft gemaakt bij irongladiators? Victor en ik moeten namelijk ook wat bands gaan bestellen nog.

Yeah i know my bodyweight sucks, wat is jou 1 rm op de bench nu?
Sorry Flying fox voor het vervuilen van je log, maar er wordt hier toch niet getraind!![]()
Nochtans meer volume én meer reps per set met de dips

ik tegen jou massalah, ouwe PR was 145, nu zit ik op 7*110, are you in mother****er?
.Impressive volume dan maar! Heb je al besloten of je synthol voor je benen gaat gebruiken?
Ik zit momenteel op 3*110/1*120, welliswaar iets minder maar wellicht kan ik wat concurrentie bieden.

Post dat van die wedstijd maar in mijn log dan, Blackadder and AlexT i accept the challenge HELL YEAH!![]()
je vergeet "impressive volume!" te zeggen.
)
)