Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench: (ik begin em leuker en leuker te vinden)
2x5x11,5
5x21,5
5x31,5
3x41,5
5x51,5
5x46,5
12x5x41,5 (kijk jesaja, 12 setjes)
4x41,5
Chinup:
5xBW+12 (PR)
5xBW+5
3x5xBW (3 setjes)
3xBW
Volgende keer chinups maar eens als eerst doen.
Wat shrugs met 71,5 kg en wat geïmproviseerde reverse hyperectensions.
Towel chins:
2xBW+20 PR

Mijn broer heeft me trouwens daarstraks ontmaskerd. Hij vond dat ik tegenwoordig wel heel veel melk dronk en zei: "ik heb het door: gij wilt groot en sterk worden é?"

Leuke log, en doorknallen met die Benchpress. Kan ik daar ook nog aan meedoen? Gister zat ik op 95kg. (PR)![]()
Alleen mietjes doen mee aan een race naar 100kg met een 95kg bench. Ben je een mietje?

Ja, heb ik ook al gemerkt, maar het probleem met noten is dat ik last krijg van mijn lever of zo. Iig, als ik te veel ervan eet krijg ik stekende pijnen, en als ik er veel te veel van eet moet ik de volgende dagen overgeven. Zelfde met eieren en chocolade, zo blijkt.Haha, goed bezig man, lekker veel melk blijven drinken! Tip: Ik weet niet of je het al doet, maar eet ook veel studentenhaver, zitten ook belachelijk veel kcals in, en je eet zo 2 zakjes op een dag weg (= 400 gram = ongeveer 2000 kcal).
Veel succes met je bench wedstrijd, ik moet zeggen dat je hard vooruit gaat man!
Nee, logischerwijs wordt dat dan de dip 'n milk. Dip is niet voor niets de UB-squat.Als je nou kon squaten dan kon je het 'squat 'n milk' programma volgen. Anders doe je 'bench 'n milk' er van maken
.
Volgende wedstrijd wordt een pullwedstrijd. Chinups dan wss.Lekker he, dippen... Ik houd er wel van!
Als je ooit een keer een dipwedstrijd gaat houden (weighted of max rep ofzo), dan doe ik mee man!![]()