AndroidHealthClinic

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Mijn broer heeft me trouwens daarstraks ontmaskerd. Hij vond dat ik tegenwoordig wel heel veel melk dronk en zei: "ik heb het door: gij wilt groot en sterk worden é?"

Ik heb even mijn gewichten gecorrigeerd in men post. Ga ik toch de volgende keer niet meer doen, is niet praktisch. Dus denk er allemaal de volgende keren telkens 1,7kg bij als ik een bb gebruikt :D

Bench: (ik begin em leuker en leuker te vinden :p )
2x5x11,5
5x21,5
5x31,5
3x41,5
5x51,5
5x46,5
12x5x41,5 (kijk jesaja, 12 setjes)
4x41,5

Chinup:

5xBW+12 (PR)
5xBW+5
3x5xBW (3 setjes:eyes:)
3xBW

Volgende keer chinups maar eens als eerst doen.

Wat shrugs met 71,5 kg en wat geïmproviseerde reverse hyperectensions.

Towel chins:
2xBW+20 PR

Impressive volume :o

Leuke log, en doorknallen met die Benchpress. Kan ik daar ook nog aan meedoen? Gister zat ik op 95kg. (PR) :D

Let op, ik zeg niet dat je niet mag meedoen :p

Een plaatsje in het ere topic van DBB.

Haha, goed bezig man, lekker veel melk blijven drinken! Tip: Ik weet niet of je het al doet, maar eet ook veel studentenhaver, zitten ook belachelijk veel kcals in, en je eet zo 2 zakjes op een dag weg (= 400 gram = ongeveer 2000 kcal).

Veel succes met je bench wedstrijd, ik moet zeggen dat je hard vooruit gaat man!

Haha, goed bezig man, lekker veel melk blijven drinken! Tip: Ik weet niet of je het al doet, maar eet ook veel studentenhaver, zitten ook belachelijk veel kcals in, en je eet zo 2 zakjes op een dag weg (= 400 gram = ongeveer 2000 kcal).

Veel succes met je bench wedstrijd, ik moet zeggen dat je hard vooruit gaat man!
Ja, heb ik ook al gemerkt, maar het probleem met noten is dat ik last krijg van mijn lever of zo. Iig, als ik te veel ervan eet krijg ik stekende pijnen, en als ik er veel te veel van eet moet ik de volgende dagen overgeven. Zelfde met eieren en chocolade, zo blijkt.

Maar ik eet wel relatief veel noten. Eigen mengeling, want ik eet die studentenhaver meestal niet zo graag.

Oei, dat wist ik niet! Nou, drink dan maar extra veel melk! :P

Als je nou kon squaten dan kon je het 'squat 'n milk' programma volgen:p. Anders doe je 'bench 'n milk' er van maken:D.

Lekker he, dippen... Ik houd er wel van!

Als je ooit een keer een dipwedstrijd gaat houden (weighted of max rep ofzo), dan doe ik mee man! ;)

Terug
Naar boven