XXL Nutrition

Flying Fox log

Altijd vol verrassingen he, onze vliegende vos! Wordt het dan een weighted chin up contest (brute kracht), of max rep (uithouding)?

• Topic Starter Topic Starter
Weighted. 120kg chinup bvb (waarbij 120=BW+extra gewicht)

Okee, eerlijke manier van vergelijken! :thumb:

Weighted chins lijken mij ook wel cool om te kunnen ! keep pumping Bro

Okee, eerlijke manier van vergelijken! :thumb:
Dat vond ik ook :p

Als ik alleen naar extra gewicht zou kijken zou ik het makkelijker hebben dan andere deelnemers die 90kg wegen.
Nu is het voor iedereen gelijk. Mensen die 120kg wegen, moeten alleen een BW chin doen om te winnen dan :p

Slechte dag vandaag.
Weinig fut, beetje misselijk en zo. Nochtans best goed gegeten vandaag.

Chins:
opwarming (hier begon ik het eigenlijk al beu te worden)
5xBW+14 PR
5xBW+10
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
2xBW

Hoera, één setje van 5 meer dan vorige keer.

Bench:
5x10
5x20
5x30
5x40
5x54 PR
5x50
5x44
5x44

Bah bah. Wel PR's gemaakt, dus daar best tevreden over.

Extreem veel pijn aan men knie ook vandaag, misschien heeft dat ookw at invoel gehad (psychologisch of zo)

Doe je goed als je je niet lekker voelt FF!

Damn, ik kwam dernet thuis, zag ik het gewicht van gisteren nog in men rack hangen. 20kg??!!! Ik dacht al bijna dat ik verkeerd gerekend had en gisteren een extreem slechte dag had. Bleek dat men broer eens gebencht heeft. Maar liefst 3 reps :o

Vanavond weer wat trainen trouwens, heb er zin in.

Cool, doet hij ook mee aan de race naar de 100 kg bench?

Toch niet getraind, naar de cinema geweest. Spiderman gezien, wat een teleurstelling.

Die puber van that's 70's show als Eddy Brock, Peter Parker als f*cking tapdansende emo en Harry Osborn, die verandert van gemene slechterik naar trendy surferdude en plots weer braaf wordt als een oude butler, die uit het niets verschijnt, zegt dat hij hem graag ziet. Kvond de vorige 2 beter.

Mmm je chint dus al BW +14 en dat 5x...hoeveel is dat eigenlijk :scratch: chin je me er al uit dan of niet...?

Maargoed ik kwam eigenlijk in je log om mijn eigen bench hier te komen spammen:cool: vandaag 1 x 75,5 met stilstand onderin zoals het moet op wedstrijden...is alweer een tijdje geleden dat ik met stilstand drukte en het zuigt...maar valt toch niet tegen:p
Als je wilt weten hoe ik aan dat gare gewicht kom,simpel,heb geladen als 77,5 maar die stang weegt maar 18 kilo:rolleyes:

Mmm je chint dus al BW +14 en dat 5x...hoeveel is dat eigenlijk :scratch:
BW+14=76kg ongeveer.
chin je me er al uit dan of niet...?
???

Maargoed ik kwam eigenlijk in je log om mijn eigen bench hier te komen spammen:cool: vandaag 1 x 75,5 met stilstand onderin zoals het moet op wedstrijden...is alweer een tijdje geleden dat ik met stilstand drukte en het zuigt...maar valt toch niet tegen:p
Als je wilt weten hoe ik aan dat gare gewicht kom,simpel,heb geladen als 77,5 maar die stang weegt maar 18 kilo:rolleyes:
Mooi :thumbs:
Ik heb er een topic voor geopend in de PL sectie trouwens. Ik heb wel nog geen goede afbeelding van jou.

BW+14=76kg ongeveer.

???

Mooi :thumbs:
Ik heb er een topic voor geopend in de PL sectie trouwens. Ik heb wel nog geen goede afbeelding van jou.

Als je 5x optrekt met + 18 dan chin je me eruit want ik kan het maar 4x :p
Ik heb je topic ook gezien nu maar wat voor afbeelding wil je dan...

Daarstraks getraind. Beetje DB OH presses, pijn aan men schouders.
Niet goed.

Terug
Naar boven