Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vond ik ook

chin je me er al uit dan of niet...?
vandaag 1 x 75,5 met stilstand onderin zoals het moet op wedstrijden...is alweer een tijdje geleden dat ik met stilstand drukte en het zuigt...maar valt toch niet tegen

BW+14=76kg ongeveer.Mmm je chint dus al BW +14 en dat 5x...hoeveel is dat eigenlijk![]()

MooiMaargoed ik kwam eigenlijk in je log om mijn eigen bench hier te komen spammenvandaag 1 x 75,5 met stilstand onderin zoals het moet op wedstrijden...is alweer een tijdje geleden dat ik met stilstand drukte en het zuigt...maar valt toch niet tegen
![]()
Als je wilt weten hoe ik aan dat gare gewicht kom,simpel,heb geladen als 77,5 maar die stang weegt maar 18 kilo![]()
BW+14=76kg ongeveer.
Mooi
Ik heb er een topic voor geopend in de PL sectie trouwens. Ik heb wel nog geen goede afbeelding van jou.
Maakt niet uit, ik heb de anderen hun afbeelding gewoon met google gezocht (alleen bij bascross moest ik naar "bert" zoeken).Als je 5x optrekt met + 18 dan chin je me eruit want ik kan het maar 4x![]()
Ik heb je topic ook gezien nu maar wat voor afbeelding wil je dan...
Geen idee, zal wel niet. Gewoon een beetje pijn.