XXL Nutrition

Flying Fox log

Train je alleen thuis trouwens? Mooi dat je weer kan squatten zonder pijn, hopen dat dit zo blijft, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Jup

Tis niet zo dat ik weer kan squatten, maar dat ik besloten heb het toch een tijdje te proberen. Ik heb nooit last gehad bij het squatten zelf, alleen na enkele maanden 3 keer per week squatten.

Okay, je zet in iedergeval weer een stap vooruit nu hopen dat het niet weer voor problemen gaat zorgen.

niks vernken ofzo he, maar dat voel jij zelf het beste aan, succes!

Note to self: wat meer op triceps concentreren, als 2de oefening doen ipv lats.

Repetition effort: board press
0 boeken: 15x30
2 boeken: 13x30
3 boeken: 12x30
4 boeken: 13x30
5 boeken: 12x30

Triceps: board press (5 boeken)
3x30
4x40
3x50
3x60

4x68
3x68
3x68

Lats: overhand pullups
5xBW
5xBW
4xBW
5xBW
4xBW
3xBW

Rear delts: band face pulls
3x15xmini

Schouders: DB front raise
20x4
12x6
10x6

Biceps: hammer curls
11x11
10x11

Lats: band rows
20xlight
16xlight

Prehab:
behind the neck band pulldowns
1 arm external rotation
band traction

comments: Waar boeken toch allemaal niet goed voor zijn. Mijn moeder keek wel raar toen ze voorbij kwam tewijl ik met 5 boeken op men borst lag.
Ik heb het idee dat ik wat veel isolatie gedaan heb vandaag, en vooral wat weinig compound.
Goeie pomp wel.

Laatst bewerkt:
Als je niet bulkt, zul je nooit veel sterker worden vliegende vos!

Als je niet bulkt, zul je nooit veel sterker worden vliegende vos!

Jij ook altijd met je bulken!

@ Flying Fox: Hij heeft wel gelijk ;)

Een keer wat meer isolatie kan niet veel kwaad, hoeft niet altijd maar compound te zijn
zolang je zelf maar tevreden bent met de training.

Jij ook altijd met je bulken!

@ Flying Fox: Hij heeft wel gelijk ;)
Jaja, ik weet het :p
Ik drink veel melk en eet veel noten en rozijnen, goed zo? :p

Een keer wat meer isolatie kan niet veel kwaad, hoeft niet altijd maar compound te zijn
zolang je zelf maar tevreden bent met de training.
Achteraf bekeken waren het toch maar 3 isolatieoefeningen :p
Maar ik heb gewoon soms het gevoel dat ik wat te veel wil doen, en isolatie is altijd het langdradigst.

Als je niet merkbaar zwaarder en veel sterker wordt bulk je wellicht niet hard genoeg... Ik zou serieus veel gaan eten en melk drinken, je zal wel iets vetter worden, maar dat is een kleine prijs die je betaald voor iedere training pr's en extra spiermassa, bovendien is cutten makkelijker dan goed bulken.

Idd, dus laten we eens afwachten wat voor kracht ik nu ga winnen met dit schema.

yo succes met bulken dan ;) en hopen dat je een sterke beer mag worden :D

Als je niet merkbaar zwaarder en veel sterker wordt bulk je wellicht niet hard genoeg... Ik zou serieus veel gaan eten en melk drinken, je zal wel iets vetter worden, maar dat is een kleine prijs die je betaald voor iedere training pr's en extra spiermassa, bovendien is cutten makkelijker dan goed bulken.

Arnold dronk ook geen melk....

Terug
Naar boven