- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup
Tis niet zo dat ik weer kan squatten, maar dat ik besloten heb het toch een tijdje te proberen. Ik heb nooit last gehad bij het squatten zelf, alleen na enkele maanden 3 keer per week squatten.Mooi dat je weer kan squatten zonder pijn, hopen dat dit zo blijft, succes!
Jup
Tis niet zo dat ik weer kan squatten, maar dat ik besloten heb het toch een tijdje te proberen. Ik heb nooit last gehad bij het squatten zelf, alleen na enkele maanden 3 keer per week squatten.
IddOkay, je zet in iedergeval weer een stap vooruit nu hopen dat het niet weer voor problemen gaat zorgen.
Maak jij trouwens intussen nog vooruitgang op je bench? Iedereen schijnt de race naar de 100 vergeten te zijn

Dankje k*t
Nja, volgens de dokter valt er niet veel te vernken. Zolang ik geen pijn heb (of een misschien alleen wat ongemak) zit ik best veilig wat dat betreft.niks vernken ofzo he, maar dat voel jij zelf het beste aan, succes!
Dat wist ik nog niet.Als je niet bulkt, zul je nooit veel sterker worden vliegende vos!
Als je niet bulkt, zul je nooit veel sterker worden vliegende vos!

Jaja, ik weet hetJij ook altijd met je bulken!
@ Flying Fox: Hij heeft wel gelijk![]()

Achteraf bekeken waren het toch maar 3 isolatieoefeningenEen keer wat meer isolatie kan niet veel kwaad, hoeft niet altijd maar compound te zijn
zolang je zelf maar tevreden bent met de training.

Als je niet merkbaar zwaarder en veel sterker wordt bulk je wellicht niet hard genoeg... Ik zou serieus veel gaan eten en melk drinken, je zal wel iets vetter worden, maar dat is een kleine prijs die je betaald voor iedere training pr's en extra spiermassa, bovendien is cutten makkelijker dan goed bulken.