- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IddAls je genoeg kcals weg krijgt zonder melk is het best, ik zeg niet dat het een wondermiddel is, ik zeg wel dat het een handig middel is aqls je niet makkelijk aan je kcals komt. Je drinkt makkelijk 3L melk = 1500-2000kcals extra weg, maar je eet niet makkelijk zoveel kcals mere dan normaal. Als je propvol zit, kunnen er altijd wel wat glazen melk bij, daarom is het voor mij en veel andere het ultieme bulk voer.
Idd
Peul Anderson dronk al een gallon tijdens de training alleen.
Enorme spierpijn in men onderrug vandaag zeg, goed gearched bij die bench gisteren wss
Ook veel pijn in bovenrug, biceps, borst, triceps... heerlijk![]()

Serieus? Ik hade het van elitefts, die lying bastards daar

Dat zou handig zijn, ware het niet dat ik niet heel goed tegen chocolade kan. Te veel chocolade veroorzaakt 2-3 dagen met mijn hoofd boven het toilet zitten en gal overgeven. Geen allergie of zo, gewoon gevoelig aan bepaalde dingen denk ik. Te veel eieren geeft hetzelfde effect.nou nou, je hebt jezelf wel goed te pakken gehad he
wat ik ook handig vind: een pak halfvolle chocomel (1L) is 730 kcal en drink je ook zo op. volle chocomel is 850 kcal ofzo. dat doe ik meestal elke dag wel. is handig voor als je ergens bent en je ff kcal wilt hebben.
Serieus? Ik hade het van elitefts, die lying bastards daar![]()

Dat zou handig zijn, ware het niet dat ik niet heel goed tegen chocolade kan. Te veel chocolade veroorzaakt 2-3 dagen met mijn hoofd boven het toilet zitten en gal overgeven. Geen allergie of zo, gewoon gevoelig aan bepaalde dingen denk ik. Te veel eieren geeft hetzelfde effect.
zoiets lijkt me nou ook niet fijn. ik heb dat 1x gehad nadat ik op een feest me vol had gepropt met rauwe zalm. best lekker een plakje maar niet zoveel als ik toen deed, dat kwam er dan ook lekker uit toen ik na dat familie feesje bij mn vrienden was haha.Nee, maar soms weet je gewoon niet wat je moet geloven en wat niet.
Gewoon volle melk gaat perfect, en das ook nog veel kcal. En qua eieren zijn het alleen de dooiers die ik niet aankan. us ik heb nog wel mogelijkhedenhmm.. dan zou ik toch een andere bron van makkelijk kcal zoekenzoiets lijkt me nou ook niet fijn.

Dat van Paul Anderson is waar? Ik weet inet hoe jij erbij komt dat het een fabeltje is?

Dat van Paul Anderson is waar? Ik weet inet hoe jij erbij komt dat het een fabeltje is?
Ja, het "klinkt" als een fabeltje, maar verder is er geen reden om het niet te gelovenhoe weet jij dat het waar is?
oke het kan maar ik geloof niet meteen alles wat ik lees of hoor, lijkt me niet waar maar als jij weet dat het waar is geloof ik dat.

Heeft dat een specifiek nut?Ik ken wel meer mensen die liters melk tijdens een trainign drinken.
Heeft dat een specifiek nut?
Ik drink meestal wel heel wat melk even na de training, en tijdens de training een hoop rozijnen.
edit: ik hoop trouwens dat die spierpijn in men onderrug morgen wat minder is, als ik ga frontsquatten.