XXL Nutrition

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf zaterdag kan ik dus eindelijk beginnen met men 20 rep breathing leg extensions programma, beter bekend onder de naam leg extensions & latte!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag een korte training:

Front Squat:
opwarmen met band leg extensions en curls
3x20
1x30
1x40
1x45
1x50
1x50
1x50

Core: plank
40sec+40coïtus+50sec

Band back extension
2x20xlight

Traps: pin clean
10x20
9x25
6x30
5x30

Grip: half DB hold
8kg: 20sec
10kg: 10coïtus+8sec

Comments:
-Front squat zit nog niet op men max denk ik, maar dit was toch al pittig, volgende keer weer wat meer
-lang geleden dat ik nog eens buik heb getraind, ik heb een plank wel eens een minuut of 2 volgehouden
-een band back extension is iets zoals dit:
LVBackExtension.gif

maar dan met een band, en veel kortere ROM. Had ik bedacht toen ik oefeningen zocht voor men onderrug met minimale heupbelasting
-die pin cleans (ik heb het maar even die naam gegeven, tis dus een clean vanaf pinnen :p) gingen best goed. De pinnen vrij hoog gezet zodat ik amper door men heup ging.
-normaal vandaag nog wat extra lats, maar gezien mijn schouder die wat moeilijk deed toch maar niet gedaan
-Een half DB is gewoon de naam die ik geef aan een DB die aan één kant schijven heeft hangen en aan de andere kant alleen wat kleine schijfjes die ik dan vastgrijp. Een soort van plate pinch maar dan met een DB dus.
-na de training nog wat schoulder traction gedaan met een light band, helpt wel veel, ik voel niets meer in men schouder.
-Samengevat: training was kort (beetje tijdgebrek), maar leuk.

Vandaag spierpijn in de benen maar geen pijn in de heup, zoals het hoort :p

Vermits mijn linkerbeen (met mijn slechte heup dus) iets langer is dan het rechter, belast ik eigenlijk normaal meer mijn linkerheup. Dus heb ik gisteren bij het trainen een zool in men rechterschoen gelegd (iets wat de dokter me had aangeraden om de belasting van de linkerheup te verminderen).
Had achteraf minder pijn in men heup dan de vorige keer dat ik front squats deed :)

edit: mijn schouder voelt weer helemaal goed vandaag.

ME: Bench press
15x10
10x20
6x30
3x40
2x50
1x0
0x70 (wtf)
0x70 (wtf!)
0x70 (WTF!)

Triceps: Tate press
6x10
8x10 pr
7x10
8x10
8x10
8x10
6x10
6x10

Lats: DB row
10x22 pr
10x22
8x22
8x22
7x22

Comments:
-k*t
-training niet afgemaakt, niks energie meer. Stress+slechte eetlust+nachtje doorstuderen=slechte bench
-:grumble:
-k*t

Laatst bewerkt:
studeren in de vakantie? rows vind ik ook vrij laag.

Ecto training.

volgende keer beter ;)

jammer, niet opgeven. lekker rust nemen. studeren, eten, trainen, plan de dingen goed zodat de stress afneemt.

Men bankje is gearriveerd :banana::banana:

En hij steekt in elkaar:
Mijn nieuwe bankje, F320 van bodycraft:
4vhzewz.gif

ik heb er maar een gif van gemaakt ipv 8 fotos te posten

Wat bands:
6byem8g.jpg

Leg extension/curls:
4lzavrb.jpg

Nieuwe halterliggers aan de buitenkant van men rack voor OH presses:
644uq04.jpg

En last but not least, ik heb eerlijk gezelgd geen enkel idee waar dit voor dient, weet iemand het?:
6gt7951.jpg

In totaal (behalve de bands, die had ik al langer) 305 euro.

Wat vind je van de leg extension? Bij mijn marcy bankje kom ik met mijn voeten tegen de grond, bij deze niet?

Net even leg ding uitgetest. Pijn aan de knieholte bij leg curls, dat kan niet goed zijn.

ziet er leuk uit, train ze

Terug
Naar boven