AndroidHealthClinic

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Pullups (pron):
3xBW+10
2xBW+10
2xBW+10
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
4xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
2xBW

Chin (sup):
4xBW
1xBW+10
4xBW
3xBW
3xBW
3xBW
6xBW !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:
(dips dus)
5xBW
3xBW+10
2xBW+10
3xBW
5xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW

Back extensions:
10xBW
10xBW

Plate pinch:
2x5kg: 2x15 sec

Ik ga het niet tellen, hoeveel chins heb je nu gedaan:D?

Ik ga het niet tellen, hoeveel chins heb je nu gedaan:D?
23 sets chins en 23 sets dips.
In totaal 70 chins en 72 dips.
had niet veel zin in men schema volgen, was een beetje slecht gezind.

Mijn geïmproviseerde back extension heb ik verbeterd, grotere rom nu.
Ik snap plots waarom men dips de squat van het bovenlichaam noemt.

Ik besefte na men training ook plots dat wat ik gedaan heb sterk lijkt op het principe van russian bear, eerst 2 zware sets, dan een hoop sets maken met minder gewicht. Was er ni om gedaan of zo, ik heb mezelf gewoon overschat :p .

BW was 62kg

lekkere chin training ghehe

Iedereen snapt toch dat wat achter dat plaatje komt dips zijn?

Grote pomp ook na die training, ik was op slag genezen van men priapisme.

Boeken zijn eindelijk geleverd :banana:
Starting Strength en the strongest shall survive

Shit man, had ik ook maar zoiets als priapisme, dan had je er nog wat aan, die pomp dan.. ;) Maar zelfs dan, zal het wel geen zoden aan de dijk zetten.

Veel lees plezier!

Shit man, had ik ook maar zoiets als priapisme, dan had je er nog wat aan, die pomp dan.. ;) Maar zelfs dan, zal het wel geen zoden aan de dijk zetten.

Veel lees plezier!
Buiten het feit dat een priapisme niet zo aangenaam is (heb ik gehoord), komt dat volgens mij ook niet voor bij vrouwen :p
De behandeling lijkt me ook niks. Heb wel eens gehoord van één of andere coïtusuoloog dat hij ooit bloedzuigers op de penis van zijn patiënt heeft gehangen als behandeling.

Ik weet het joh, maakte maar een flauw grapje, net als jij, mag ik hopen ;)

Ik weet er ook niet van, bij vrouwen, maar theoretisch zou het moeten kunnen, tenslotte ook een klein zwel-lichaampje. Maar nu stop ik.. sommige wegen moet je niet willen bewandelen, ook niet in gedachtes. :bang:

zo'n plate pinch is gewoon een gewicht vasthouden zeker?
waarom doe je geen flips.

btw waarom het deadliften laten, is dit zo belastend dan voor de heupen?

You're a crazy mofo Flying Fox!! Goede inspiratie bron voor me met dat hoge volume! :thumbup:

Ja, je gaat goed vooruit man! BW is ook in stijgende lijn! :thumb:

You're a crazy mofo Flying Fox!! Goede inspiratie bron voor me met dat hoge volume! :thumbup:
Van mij mag het nog wat meer zijn. Dit ga ik wel meer doen, zo'n trainingen. Vrijdag misschien nog eens, en dan een weekend in knokke op het strand gaan liggen om te herstellen.

Ook een leuke manier die ik toen bedacht (ok, ik heb het niet zelf bedacht, maar het kwam even in mijn gedachten): eerst beginnen met zoveel mogelijk sets towel chins met 3 reps, als dat niet meer gaat zoveel mogelijk pronated chins met 3 reps, dan zoveel mogelijk supinated chinups met 3 reps, en dan bvb chinups met kleinere rom of zo, of met een sprong er bij.

Ja, je gaat goed vooruit man! BW is ook in stijgende lijn! :thumb:
Misschien wat misleidend, die 62kg. Dat was met kleren aan op het midden van de dag (al veel gegeten), gewoon om te weten hoeveel ik nu net zat te dippen en te chinnen.

Terug
Naar boven