Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
IddHipresurfacing is alleen de kop zelf vervangen he?
Ik zal het ook eens met mijn arts daarover hebben, alhoewel er niet bij staat watvoor sporten...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IddHipresurfacing is alleen de kop zelf vervangen he?
Ik zal het ook eens met mijn arts daarover hebben, alhoewel er niet bij staat watvoor sporten...
23 sets chins en 23 sets dips.Ik ga het niet tellen, hoeveel chins heb je nu gedaan?
.Boeken zijn eindelijk geleverd
Starting Strength en the strongest shall survive

Mag niet

Buiten het feit dat een priapisme niet zo aangenaam is (heb ik gehoord), komt dat volgens mij ook niet voor bij vrouwenShit man, had ik ook maar zoiets als priapisme, dan had je er nog wat aan, die pomp dan..Maar zelfs dan, zal het wel geen zoden aan de dijk zetten.
Veel lees plezier!
Omdat ik ze toevallig niet doezo'n plate pinch is gewoon een gewicht vasthouden zeker?
waarom doe je geen flips.
Jabtw waarom het deadliften laten, is dit zo belastend dan voor de heupen?
Had ik ook al bedacht, maar kan zijn dat het toch alleen bij mannen voorkomt.Ik weet er ook niet van, bij vrouwen, maar theoretisch zou het moeten kunnen, tenslotte ook een klein zwel-lichaampje.
Van mij mag het nog wat meer zijn. Dit ga ik wel meer doen, zo'n trainingen. Vrijdag misschien nog eens, en dan een weekend in knokke op het strand gaan liggen om te herstellen.You're a crazy mofo Flying Fox!! Goede inspiratie bron voor me met dat hoge volume!![]()
Misschien wat misleidend, die 62kg. Dat was met kleren aan op het midden van de dag (al veel gegeten), gewoon om te weten hoeveel ik nu net zat te dippen en te chinnen.Ja, je gaat goed vooruit man! BW is ook in stijgende lijn!![]()