Fitness Seller

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Tijd voor medische hoogstandjes ?
Ja idd, had ik ook al bedacht:p
kappen met zwaar squaten lijkt me geen slecht idee, train je lb dan met zware legextensions, curls en calf raises. Valt niet te vergelijken met sq maar beter dan niks en je zal er ook best wat massa mee kweken.

als je al geen lijnzaadolie neemt is dit miss ook het geschikte moment om er mee te starten :thumbup:
Lijnzaadolie? Deed ik nog niet nee. Dank voor de tip

Maar als ik nu men benen kan trainen met zware leg extension, curl etc, zou het dan een slecht idee zijn om met men rechterbeen wel heupbelastende dingen te doen zoals pistols? Jesaja vond het een slecht idee, maar ik weet nog steeds niet goed waarom.

Praat er huck eens over. Die had ooit gelezen dat het ene been trainen, het andere been ook zou doen groeien. Toen hij zijn enkel blesseerde met judo heeft hij het uitgetest met pistols. Weet alleen niet wat zijn conclusies er rond waren.

Huckfinn, maar die is nog voor 'jouw tijd' gebanned:D. In z'n profiel staat nog zn msn.

Klote man!

Ik hoop voor je dat je nog LB kan blijven trainen.. Hoe weinig het ook kan zijn.

Ik moet toch nog eens opzoeken wat het juist is aan men heup. Als het heupnecrose is is er een behandeling tegen. Maar volgens mijn dokter was de enige remedie een hipresurfacing waarmee ik zolang mogelijk moest wachten.

Nuja, doktersbezoek afwachten. Intussen niet meer squatten best.
Leg extensions en leg curls kan ik ook niet doen thuis, dus dan zou ik wel eens naar een gym moeten.

Hm, sissy squats voor quads?

WTSissySquat.gif

Lijkt me alleen niet fantastisch voor de knieën.

Ziet er niet goed uit :(

Hopelijk kan je nog verder blijven trainen zoals vroeger, je was nu goed bezig!

Ken iemand met een eccentric van 200! op die sissy squats ;)

sterkte dude!

die sissy sq lijkt me niet echt ideaal :D

Laatst bewerkt:
Gisteren avond getraind.
Niet echt bevredigend, zo zonder squat, deadlift of power clean

Beetje side presses geprobeerd:
rechterarm:
3x10
3x15
3x15
3x15
3x15
3x15
5x15 (PR of zo)

linkerarm:
3x10
1x15 (amper)
3x12
3x12
3x12
3x12
3x12

Toch wel een heel verschil tussen links en rechts, vanaf nu wat meer met dumbbells gaan werken (side presses met een barbell toch niet zo enorm leuk)

Chin-up:
2x2xBW
3xBW+5
2xBW+10
3xBW+10
3xBW+10
2xBW+10
2xBW+10
3xBW+10
3xBW+10

Misschien toch wat minder gewicht pakken, men rom was een beetje te klein :rolleyes:

dips:
8xBW
8xBW
7xBW
6xBW

Schemaatje dat ik voorlopig heb samengesteld:

Dag 1 :
Chinup
OH press

Dag 2 :
Rows
Bench

Dag 3 :
OH press
pullup

En ook elke keer nog wat beenoefeningen die ik wel kan en wat core werk nu en dan. Dit is iig de basis van het schema. Lekker eenvoudig dus.

Bij chins gewoon iedere keer deadhing en touchen met borst, minder als dat is het geen rep. Bij pronated chins kin boven de bar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven