MuscleMeat

Focus: Hoe zie je er jonger uit? (documentaire)

Wat is voldoende? Dit is per individu anders. Daarom zij ik ook dat het onderzoek van die tweeling waardeloos is. Dit dat kun je verdedigen als je wil. Maar het slaat nog steeds nergens op.
Nee, het slaat nergens op om te gooien met 'dat is per individu anders'. Want dan kom je bij de beweringen die ik hier eerder geplaatst heb richting Patricia, zie post. Het tegenovergestelde slaat juist nergens op.
Uit mijn eigen ervaring is natuurlijk ook erg discutabel.
Mooi, dan houden we het daar ook bij.
Nogmaals. Er zijn wel meer dan 10 verschillende factoren die bijdragen aan een goede huid.
Je punt? Het ging hier specifiek over vochtinname, al waren het tienmiljoenmiljard factoren, het maakt niet uit.
Wanneer je vochthuishouding in orde is, zal meer water zeker niet bijdragen.
We zijn het eens!
Je pist het zo weer uit. Het zal dus ook steeds meer helderder worden. Minder afvalstoffen.
Nee, lagere concentratie, niet minder afvalstoffen.
Maar persoonlijk denk ik dat de meeste mensen veels te weinig drinken.
Literatuur, waaronder zo'n beetje ieder gem. fysiologie boek, is het oneens met je.

Wat is voldoende? Dit is per individu anders. Daarom zij ik ook dat het onderzoek van die tweeling waardeloos is. Dit dat kun je verdedigen als je wil. Maar het slaat nog steeds nergens op. Uit mijn eigen ervaring is natuurlijk ook erg discutabel. Maar om even terug te komen over de preciese inname. Ik weet dat ik jaren lang nooit "extra water dronk". Gewoon vruchten sapjes,cola, melk en misschien een slok uit de kraan in de zomer. Maar toen ik elke dag 2-3 liter water extra begon te drinken. Merkte ik al verschil na een week. Mijn huid begon veel zachter aan te voelen en de kwaliteit verbeterde ook, en minder puistjes. Had ik een tekort? Misschien. Maar ik had geen dorst daarvoor.

Nogmaals. Er zijn wel meer dan 10 verschillende factoren die bijdragen aan een goede huid. Wanneer je vochthuishouding in orde is, zal meer water zeker niet bijdragen. Je pist het zo weer uit. Het zal dus ook steeds meer helderder worden. Minder afvalstoffen. Maar persoonlijk denk ik dat de meeste mensen veels te weinig drinken. En dit is ook uit mijn eigen ervaring en mijn omgeving. Water heeft gewoon invloed op je algehele gezondheid. En daar behoort je huid ook toe. In meer of mindere mate.

AFVALSTOFFEN WORDEN DOOR JE NIEREN AFGEVOERD EN NIET DOOR JE VOCHTINNAME

GODSAMME!!!!!!!!!!!!

****ing bro-klazienuutzalk-viva science club hiero. Water drinken heeft geen effect op de hydratatie van je huid. PUNT. Vochtinname heeft ook geen invloed op huidveroudering. PUNT. Een huid kan je alleen van buitenaf hydrateren.
Je huid veroudert door UV straling, door blootstelling aan rook ( vrije radicalen ) en door een vertraagde celdeling als gevolg van ouder worden alsmede een vermindering van de aanmaak van collageen en elastine.

Hoe blijft je huid dan vochtig? Nou niet door een ****ing fles spa blauw, maar o.a. door talg en zweet, wat vocht binnensluit. De zweet en talg-productie neemt bij ouder worden ook af en zorgt er dus voor dat je huid steeds droger wordt.

Stik in je water allemaal; ik vind het prima als je kritische vragen wilt stellen, maar dit lijkt godver wel het debatclubje van de josti-band.

AFVALSTOFFEN WORDEN DOOR JE NIEREN AFGEVOERD EN NIET DOOR JE VOCHTINNAME

Je nieren voeren afvalstoffen beter af als je veel water drinkt ;)..
Wanneer ik mijn tattoo heb laten zetten hebben ze ook gezegd dat ik veel moet drinken want dan gaat het genezingsproces sneller.. :)

Wanneer ik mijn tattoo heb laten zetten hebben ze ook gezegd dat ik veel moet drinken want dan gaat het genezingsproces sneller.. :)
Werk jij ook met dezelfde aannames als Patricia dubbel A? Gaarne op voorhand vermelden.

Prachtig, is het je toch gelukt om twee volslagen idiote uitspraken in 1 post te frotten.

Prachtig, is het je toch gelukt om twee volslagen idiote uitspraken in 1 post te frotten.

Het zou volgens artsen ook helpen om chronische rugpijn en gewrichtspijn te verminderen. “Zweren, astma, hoge bloeddruk, hoge cholesterol, artritis, het chronische vermoeidheidssyndroom, borstkanker, overgewicht, stress en depressie zijn slechts enkele van de gezondheidsproblemen die positief beïnvloedt lijken te worden door voldoende water te drinken.” aldus Jane Brody, gezondheidscolumniste bij de New York Times.

Wat tegen verbrande huid?

Gekoelde komkommerschijfjes en yogurt helpt goed. Aftersun (ook effe in de koelkast doen) en je kunt van die ijszakjes erop leggen. Veel water drinken versneld het herstellen van de huid.

Nee, het slaat nergens op om te gooien met 'dat is per individu anders'. Want dan kom je bij de beweringen die ik hier eerder geplaatst heb richting Patricia, zie post. Het tegenovergestelde slaat juist nergens op.

Mooi, dan houden we het daar ook bij.

Je punt? Het ging hier specifiek over vochtinname, al waren het tienmiljoenmiljard factoren, het maakt niet uit.

We zijn het eens!

Nee, lagere concentratie, niet minder afvalstoffen.

Literatuur, waaronder zo'n beetje ieder gem. fysiologie boek, is het oneens met je.

dit, zelfde met BB en dat gezeik dat elk lichaam anders is. the basic genetic set up is voor het grootste deel identiek.

Wat tegen verbrande huid?

Gekoelde komkommerschijfjes en yogurt helpt goed. Aftersun (ook effe in de koelkast doen) en je kunt van die ijszakjes erop leggen. Veel water drinken versneld het herstellen van de huid.
Bij een verbrande huid wordt een verhoogde vochtinname aangeraden omdat er meer transepidermaal vochtverlies optreedt (wat nogal inherent is aan een verbrande huid) en slaat dus direct terug op dat het niks uitmaakt voor normale individuen, omdat deze geen abnormaal vochtverlies leiden. De rest moet ik ook maar om lol'en.

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat het metabolisme afneemt bij tekorten aan water of vocht. Ons lichaam heeft dan ook de neiging om meer vocht en zout vast te houden als een soort reserve. Het lichaam gaat in zgn spaarstand. Veel water drinken (tot 3l /dag) helpt om ons lichaam gezond te houden en te zuiveren, afvalstoffen worden beter afgevoerd.

Bovendien zorgt dat ons metabolisme prima werkt waardoor overbodig vet wegblijft en aanwezig vet beter kan worden afgevoerd.

Afvalstoffen afvoeren, metabolisme opdrijven: Je scheidt per dag ongeveer 2,5 liter water uit 1,5 liter als urine, 0,1 liter met je ontlasting, 0,5 liter via je huid en 0,4 liter via je longen. Dagelijks neemt je lichaam ongeveer 0,7 liter vloeistof uit je voedsel. Ook komt er 0,3 liter water vrij tijdens het stofwisselingsproces. Je moet dus minimum 1,5 liter (= circa negen glazen per dag) water drinken om de vochthuishouding van je lichaam in evenwicht te houden.
Waterverzadiging: 2 glazen water verdrijft je hongergevoel! Als je veel water drinkt zal je sneller een verzadigd gevoel krijgen. Neem de proef op de som; alvorens je gaat eten 2 glazen water te drinken. Je zult merken dat zin om veel te eten afneemt, je maag zit sneller vol.

Veel water zet opgeslagen vetten in je lichaam sneller om in energie. Wanneer nieren onvoldoende water krijgen, dan gaan ze minder goed functioneren. Vanaf dan neemt de lever een deel over. De belangrijkste functie vd lever is het omzetten van lichaamsvetten in energie. Dit komt dus in het gedrang als je tijdens het afslanken te weinig water drinkt.

Water drinken levert dus een belangrijke bijdrage aan het verlies van vet of overgewicht. Neem elk uur een groot glas. En dan vooral ijskoud. Omdat je lichaam koud water op lichaamstemperatuur wil brengen kost dit extra calorieën aan verbranding (dus ook verhoging van stofwisseling).

alle vrouwen weg van dbb :roflol:

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat het metabolisme afneemt bij tekorten aan water of vocht.
Nogal inherent aan 'n tekort niet? Je kunt er zelfs aan overlijden.

Naast dat dit een of andere random copy paste is, slaat het steeds terug op een ONVOLDOENDE vochtinname. Je hanteert dus WEL dezelfde condities als Patricia dubbel A, die je er niet bij hebt vermeld.

Godsamme. Ik ben out, stelletje gehandicapten. Moet hier nog de basis principes van propositielogica uitleggen wil ik hier 'n discussie kunnen voeren.

Ben ik trouwens de enige die zich dood ergert aan r**ards die willekeurige lappen tekst van het internet copy pasten, zonder bron, en overduidelijk niet uit een peer-reviewed journal?

Nogal inherent aan 'n tekort niet? Je kunt er zelfs aan overlijden.

Naast dat dit een of andere random copy paste is, slaat het steeds terug op een ONVOLDOENDE vochtinname. Je hanteert dus WEL dezelfde condities als Patricia dubbel A, die je er niet bij hebt vermeld.

Godsamme. Ik ben out, stelletje gehandicapten. Moet hier nog de basis principes van propositielogica uitleggen wil ik hier 'n discussie kunnen voeren.

Een tekort heeft voor zover ik weet ook te maken met het daadwerkelijk drinken van water. Dus het heeft eigenlijk wél invloed. Want als je geen water drinkt heb je een tekort etc..

Terug
Naar boven