MuscleMeat

Focus: Hoe zie je er jonger uit? (documentaire)

Out.

Laatst bewerkt:
Nogal inherent aan 'n tekort niet? Je kunt er zelfs aan overlijden.

Naast dat dit een of andere random copy paste is, slaat het steeds terug op een ONVOLDOENDE vochtinname. Je hanteert dus WEL dezelfde condities als Patricia dubbel A, die je er niet bij hebt vermeld.

Godsamme. Ik ben out, stelletje gehandicapten. Moet hier nog de basis principes van propositielogica uitleggen wil ik hier 'n discussie kunnen voeren.

Ben ik trouwens de enige die zich dood ergert aan r**ards die willekeurige lappen tekst van het internet copy pasten, zonder bron, en overduidelijk niet uit een peer-reviewed journal?

Als een tekort aan water invloed heeft op je huid, dan heeft je vochtiname dus gewoon invloed op je huid

terugkomen op topic...........bedankt voor je bijdrage.
vond het zeer interessant documentaire(wetenschappelijke onderzoeken) en eigenlijk ook wel een eyeopener.

hoef gelukkig geen speciale creme's meer te halen voor me babyhuidje.

van een saaie docu naar een geil topic :thumb:

Ben 41 en word altijd eind 20 geschat, geloof niet in al die bullshit.
Veel coïtus, je uitleven en doen wat je wilt, zeker geen zeep of creme op je gezicht.

Veel coïtus, je uitleven en doen wat je wilt, zeker geen zeep of creme op je gezicht.

ben bijna 51 word ook altijd jonger geschat .. geloof ook niet in die bullshit uiteraard veel coïtus niet roken
en gebruik totaal geen creme en troep

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:00 ----------

ben bijna 51 word ook altijd jonger geschat .. geloof ook niet in die bullshit uiteraard veel coïtus niet roken
en gebruik totaal geen creme en troep

ps oja beetje ..emla.. op mijn pimul

dus heel veel coïtus

Ah dat ga ik ook eens doen dan, me uitleven en doen wat ik wil. Krijg ik vast ook een goede huid.

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat het metabolisme afneemt bij tekorten aan water of vocht. Ons lichaam heeft dan ook de neiging om meer vocht en zout vast te houden als een soort reserve. Het lichaam gaat in zgn spaarstand. Veel water drinken (tot 3l /dag) helpt om ons lichaam gezond te houden en te zuiveren, afvalstoffen worden beter afgevoerd.

Bovendien zorgt dat ons metabolisme prima werkt waardoor overbodig vet wegblijft en aanwezig vet beter kan worden afgevoerd.

Afvalstoffen afvoeren, metabolisme opdrijven: Je scheidt per dag ongeveer 2,5 liter water uit 1,5 liter als urine, 0,1 liter met je ontlasting, 0,5 liter via je huid en 0,4 liter via je longen. Dagelijks neemt je lichaam ongeveer 0,7 liter vloeistof uit je voedsel. Ook komt er 0,3 liter water vrij tijdens het stofwisselingsproces. Je moet dus minimum 1,5 liter (= circa negen glazen per dag) water drinken om de vochthuishouding van je lichaam in evenwicht te houden.
Waterverzadiging: 2 glazen water verdrijft je hongergevoel! Als je veel water drinkt zal je sneller een verzadigd gevoel krijgen. Neem de proef op de som; alvorens je gaat eten 2 glazen water te drinken. Je zult merken dat zin om veel te eten afneemt, je maag zit sneller vol.

Veel water zet opgeslagen vetten in je lichaam sneller om in energie. Wanneer nieren onvoldoende water krijgen, dan gaan ze minder goed functioneren. Vanaf dan neemt de lever een deel over. De belangrijkste functie vd lever is het omzetten van lichaamsvetten in energie. Dit komt dus in het gedrang als je tijdens het afslanken te weinig water drinkt.

Water drinken levert dus een belangrijke bijdrage aan het verlies van vet of overgewicht. Neem elk uur een groot glas. En dan vooral ijskoud. Omdat je lichaam koud water op lichaamstemperatuur wil brengen kost dit extra calorieën aan verbranding (dus ook verhoging van stofwisseling).

- waar is dat onderzoek?

- om je lichaam in evenwicht te houden moet je op 2 benen blijven staan. WAAR IS DAT ONDERZOEK?

- Ja, je nieren zijn net planten. WAAR IS DAT ONDERZOEK?

Wat een k*t tekst. Zonder bron en zonder fundering van wetenschappelijke aard.

En hieruit concludeer je dan ook nog dat je huid zal lijden door een tekort aan vocht. Godsamme zeg.

Ey iemand enig idee waar je al die series van focus documentaire terug kunt kijken? uitzending gemist heeft ze geblokt :@
Of zijn ze ook tekoop bij de Free record?

Ontneem nou niet de hoop van die Tikkertjedap dat ze ooit nog een mooie huid zal krijgen.

Btw van water word je ook ****ing buff en sterk

propositielogica richt zich toch vooral op onvervulbaar?

Je leest zoveel over supplementen ( waaronder vaak collageensupplementen) die een invloed zouden hebben op de collageenproductie. Iemand daar al iets van gebruikt?

- waar is dat onderzoek?

- om je lichaam in evenwicht te houden moet je op 2 benen blijven staan. WAAR IS DAT ONDERZOEK?

- Ja, je nieren zijn net planten. WAAR IS DAT ONDERZOEK?

Wat een k*t tekst. Zonder bron en zonder fundering van wetenschappelijke aard.

En hieruit concludeer je dan ook nog dat je huid zal lijden door een tekort aan vocht. Godsamme zeg.

Enorme ruimte tussen 4 zinnetjes, Why?

Hgh is goed voor de huid. :)

Terug
Naar boven