AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Handschoenen zijn toegelaten


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

haha die laaste was toch niet goed ofzo ? ga eerste plaats niet delen natuurlijk dus dan nog maar een poging doen haha


Strax maar 200mg dmaa er in voor die 18
 
als je vandaag ff filmpje upload van 18 doe ik er morgen 19 :windup:
 
als je vandaag ff filmpje upload van 18 doe ik er morgen 19 :windup:


Als jij nou gewoon op 17 blijft staan doe ik er ook 17, beide winners..


Want 20 haal ik echt niet :(
 
Volgende week, doe ik er 20, gisteren nog spierpijn van die 15 van zondag.
 
Als jij nou gewoon op 17 blijft staan doe ik er ook 17, beide winners..


Want 20 haal ik echt niet :(


haha naja ik wil keer eerste worden met een challenges hahah
squaten werd hem zoiezo niet bench viel me vies tegen, lang leven contest prep.
dus vestig me hoop hierop hahah met mijn 80 kg Keniaan gewicht moet het wel te doen zijn namelijk
 
haha naja ik wil keer eerste worden met een challenges hahah
squaten werd hem zoiezo niet bench viel me vies tegen, lang leven contest prep.
dus vestig me hoop hierop hahah met mijn 80 kg Keniaan gewicht moet het wel te doen zijn namelijk

Rip.

Ja die 16 was op 96kg gym weight
Dikke powerlifters enzo.
 
Zolang er animo voor blijft zullen er nieuwe challenges blijven komen !
 
Valt me nog mee dat nog niemand heeft gevraagd of je, om het eerlijk te houden, wederom je eigen gewicht moet filmen als je een poging inzendt. Zo hoog is het niveau hier toch niet? :o
 
Valt me nog mee dat nog niemand heeft gevraagd of je, om het eerlijk te houden, wederom je eigen gewicht moet filmen als je een poging inzendt. Zo hoog is het niveau hier toch niet? :o


Voor pullups....
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Challenge duurt t/m 16 maart?
 
Valt me nog mee dat nog niemand heeft gevraagd of je, om het eerlijk te houden, wederom je eigen gewicht moet filmen als je een poging inzendt. Zo hoog is het niveau hier toch niet? :o

Denk dat het niveau weinig te maken heeft met het eerlijk spelen van een wedstrijdje. Ik zou het niveau niet onderschatten.
Hoe Tymboo smijt met 120kg en Gmen 50 reps maakt met 105kg squats doen er niet veel na. Een uurtje youtube maakt het natuurlijk weer kinderspel, dan zie de meest omwerkelijke dingen maar ze zullen in elke gym als freaks worden aangestaard.
 
Zag onlangs nog een YouTuber +50 reps doen met 100 kg op de bench :eek:
 
Op YouTube ook mensen die zeggen dat ze 1% vet hebben dus daar moet je niks meer van aantrekken op 5 plates van 5 erop gooien en claimen dat het 220 was ofz
 
Back
Naar boven