MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°6: Deadhang

Bezoekers in dit topic

Morgen weer een dag. Geen idee of ik zwaar spierpijn zal hebben en niks meer kan of juist seconden erbij pak omdat dit mijn eerste poging was. Dit is echt zo'n oefening waarbij je met de dag beter zou moeten worden.
Kon mij deze maand verder niet motiveren, hitte is gelukkig weg. De tijd niet kunnen zien is ook klote.
 
Ik vind dat Sanca Saxon ook wel weer een rondje mee mag doen morgen.
 
Ik had 123seconden met 1 hand maar weet niet hoe ik een filmpje kan maken :(





:D
 
Ga wss geen tweede poging wagen, straks wel in de gym wellicht denk er dan anders over alvast hierin mijn eerste poging van eergisteren.
20 kg schijf tussen mijn beentjes, op 80 kg bw
 
Is de deadline vandaag 19.00 zonder genade?
Want dan rust ik nog een half uur even met mijn verzuurde arm en anders nog langer. Mij maakt het niet uit, maar als anderen ook later mogen dan wacht ik ook tot 22u of in die richting.
 
Is de deadline vandaag 19.00 zonder genade?
Want dan rust ik nog een half uur even met mijn verzuurde arm en anders nog langer. Mij maakt het niet uit, maar als anderen ook later mogen dan wacht ik ook tot 22u of in die richting.

Gewoon 19:00 toch?
Laat ik dan zo lief zijn en je nog een kans geven.

 
Ik had het kunnen weten. Benieuwd of ik zo hersteld ben.
Webby kennende post hij 18.59 ook nog wat uit de hoge hoed.
 
Gewoon 19:00 toch?
Laat ik dan zo lief zijn en je nog een kans geven.

Nice! Maar normaal was het aan de straight bar en niet aan de hammer grip?
 
Ik ga het nog wel pogen, ben nu nog op werk, maar mijn vingers doen permanent pijn van de vele pogingen, meeste staan al in mijn log. Max poging was 1m33s en de rest van de pogingen voelde ik al rond de minuut dat het fout ging. en stopte ik meestal op 1m15. Heb gisteravond nog wel deze gehaald, maar dat is niet genoeg:


Vanochtend weer geprobeerd, maar dat werd 1 seconde minder, 29s. Nu doen mijn vingers zo'n pijn dat handen sluiten al pijnlijk is... die 30 secondes was echt vechten, dus ik ga echt niet ineens 60 seconde halen :(
 
20190801_173906.jpg



Op de valreep!

Gewicht: 81,6 vanochtend (helaas geen foto)
Deadhang met keg van 20kg

 
Eerste poging net klaar, 50sec ofzo. Straks nog eens proberen maar vrees dat ik niet verder kom als dit
 
Ik ga het nog wel pogen, ben nu nog op werk, maar mijn vingers doen permanent pijn van de vele pogingen, meeste staan al in mijn log. Max poging was 1m33s en de rest van de pogingen voelde ik al rond de minuut dat het fout ging. en stopte ik meestal op 1m15. Heb gisteravond nog wel deze gehaald, maar dat is niet genoeg:


Vanochtend weer geprobeerd, maar dat werd 1 seconde minder, 29s. Nu doen mijn vingers zo'n pijn dat handen sluiten al pijnlijk is... die 30 secondes was echt vechten, dus ik ga echt niet ineens 60 seconde halen :(

Heb je nog verschillende grepen geprobeerd?
Ik twijfel nog tussen de wijde grip of kort pakken met de olympic bar...de verzuring zit er nog in, tegen beter weten in nog een poging...jammer te laat begonnen hier mee (verkapt anders had ik makkelijk gewonnen).
 
Back
Naar boven