XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°6: Deadhang

Ik ga op de laatste dag. Geen oefening gedaan deze maand, garage was te heet en ik moet 70 uur per week pezen in de ijssalon :fire:

De motivatie is soms lastig met 18 jaar ervaring en als true natural. Verlies bijna geen massa deze periode en als ik 3 weken dagelijks train zit het er weer aan. Daarna kan ik weer maanden elke dag trainen en komt er geen gram meer bij. In dit soort weken laat je dan de training makkelijk schieten als je naast het werk nog wat wilt rusten.

Puntentelling had achteraf beter nr 1 t/m 10 kunnen zijn maarja eerste challenge met 20 deelnemers wil je die natuurlijk ook punten geven.

Vaste puntentelling voor eerste 10 ofzo had idd beter geweest maarja, eerste keer dat dit gedaan word :)
@Webby sommigen maken er idd gewente van om de laatste dag mee te doen maar dat wil niet zeggen dat je voordien tot het einde gaat en zorgen dat ze je record niet breken.
Van mij moet je zoiezo nog een poging verwachten al suck ik hier hard in

Gisteren op het einde van de training een poging gedaan, maar dat was kansloos. Ga vandaag aan het begin er nog 1 proberen.
De 1 arm ook ff geprobeerd, maar na die 27 :eek!: seconden van @ProudPizza laat ik die maar zitten.

Vandaag ziek opgestaan met dikke keel. Training ingekort, gebenched en gehangen, 1.17 min dat moet beter kunnen. Donderdag weer proberen hopelijk voel ik me beter

Hierbij mijn poging.

35AB0B9A-16A9-4735-8659-4A889C42B5E1.jpeg

Ik was 2 tellen in de gym en toen weer naar huis gegaan :roflol: morgen een poging doen

Ik call bullshit op al die actie films waar ze met 1 arm aan een cliff hangen met iemand aan hun been.

Kon totaal geen goede grip krijgen helaas...

Bw 90kg+24kg kettlebell.

Laatst bewerkt:
Morgen trainen dus morgen poging :)

Heb nog een poging gedaan, moet dus mee rop grip gaan trainen.
Kwam op 30 seconden, dus niet eens in de buurt van de rest.

Ik heb ook een poging gedaan, die ik eigenlijk nog wilde verbeteren, maar dat komt er helaas niet meer van.
Meer dan een minuut zou er wel in moeten zitten. BW (100 kg) + 25 kg.
Zonder dipbelt moet je toch wat:rolleyes:

Mijn probleem is dat ik opeens enorm veel zeer aan mijn handen krijg omdat er opeens vel dubbel gaat zitten. Grip is dan nog niet het probleem. Nog mensen die dit hebben?

Wel pijn in de vingers, maar verschilt per coating. Thuis meer dan in de gym. Mujn eerste poging faalde ik ook op pijn ipv grip. Daarna maar naar de gym gegaan en doorbijten. Heb het erger met magnesium. Volgens mij was vorige challenge niet zo warm.

Hier toch mijn poging van maandag. Ik zou vanavond nog wel een poging kunnen doen maar ik red het niet om die voor een uur of 9 te posten...

• Topic Starter Topic Starter
Toch een poging gedaan waar ik meer trots op kan zijn dan de vorige. 1:45-6?

Echte kenners van de arabische cijfers zien daar vierentwintig staan op de kettlebell.

Terug
Naar boven