XXL Nutrition

Sticky Forum Competitie 2019, Ranking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update_Unofficial.PNG

Ik heb met veel plezier meegedaan. Een jaar lang challenges. Toen ik dat eerst zag dacht ik damn, dat wordt een jaar blessurevrij blijven. En mijn 2e gedachte was dat er wel een zware squat en deadlift in zou zitten, dat had ik omwille van blessures al lang niet meer gedaan. Uiteindelijk word ik eerste op de 2xBW sumo deadlift en de 1xBW front squat. Boven al mijn verwachtingen. En dan ook nog als totaal eerste. Misschien hebben anderen wat laten liggen qua kansen, maar ik heb in ieder geval elke keer alles vol gegeven. Leuke rare lifts gedaan en sterker gebleken dan ik zelf dacht. Dank ook DBB, @Sanca Claus en @3XL. Ook bedankt aan alle andere deelnemers voor een leuk jaar challenges die een welkome uitdaging verzorgden. En gefeliciteerd aan @psycomantje en @basmca.

Ik heb ook met plezier elke challenge mee gedaan. Super leuk initiatief!
Proficiat aan de winnaars, en @Webby je bent een erg sterke allrounder!
Aan de moderators en zeker @Sanca Claus omdat we deze het meeste zien. Bedankt om je hier zo mee bezig te houden!

Het eerste half jaar met veel plezier mee gedaan, vooral door de inzet van @Sanca Claus en de andere deelnemers.

Applausje voor jezelf iedereen.

Never forget goor gaan op de dbb meet, of kotsen in de wasbak van de basic fit na 21 reps op squat.

Ik zie dat ik zelfs nog in de prijzen ben gevallen? Hoe ik @Kieft @ProudPizza @Jaap ja @natty87 en de andere voor ben gebleven is me een raadsel, maar toch leuk.

Helaas lift ik op het moment nouwelijks, dus wat ik met de prijzen ga doen moet ik nog even bedenken.

Het elite account wil ik natuurlijk wel heel graag @bodybuilding.nl :eyebrow:

Bijlagen

• Screenshot_20190511-144217_Video Player.jpg
    Screenshot_20190511-144217_Video Player.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 204
  • IMG_20190309_233628_804.jpg
    IMG_20190309_233628_804.jpg
    130,4 KB · Weergaven: 206
Het eerste half jaar met veel plezier mee gedaan, vooral door de inzet van @Sanca Claus en de andere deelnemers.

Applausje voor jezelf iedereen.

Never forget goor gaan op de dbb meet, of kotsen in de wasbak van de basic fit na 21 reps op squat.

Ik zie dat ik zelfs nog in de prijzen ben gevallen? Hoe ik @Kieft @ProudPizza @Jaap ja @natty87 en de andere voor ben gebleven is me een raadsel, maar toch leuk.

Helaas lift ik op het moment nouwelijks, dus wat ik met de prijzen ga doen moet ik nog even bedenken.

Het elite account wil ik natuurlijk wel heel graag @bodybuilding.nl :eyebrow:

Zonde dat je op het moment weinig traint, geen zin meer in? Ik had ook alleen de eerste helft meegedaan daarna een schouderblessure waardoor ik beperkt was in de oefeningen.

Gefeliciteerd aan de winnaars maar ook een + aan de overige deelnemers die toch meededen al wisten ze soms vooraf al niet te gaan winnen. Zonder deelnemers geen competitie.
Een - aan de zeikerds die zelf nooit wat hebben ingezonden en ++ voor de organisatie met name @Sanca Claus voor de creatieve oefeningen.

@Sanca Claus, @Scoobz0r mag ik mijn musclemeat prijs doorzetten naar @ProudPizza?

Zonde dat je op het moment weinig traint, geen zin meer in? Ik had ook alleen de eerste helft meegedaan daarna een schouderblessure waardoor ik beperkt was in de oefeningen.

Gefeliciteerd aan de winnaars maar ook een + aan de overige deelnemers die toch meededen al wisten ze soms vooraf al niet te gaan winnen. Zonder deelnemers geen competitie.
Een - aan de zeikerds die zelf nooit wat hebben ingezonden en ++ voor de organisatie met name @Sanca Claus voor de creatieve oefeningen.

Druk met werk en shit, en dan raak je motivatie ook kwijt. Balen van je blessures.

• Topic Starter Topic Starter
Graag even wat meningen, hoe denken jullie over een nieuwe challenge met het volgende concept;

- Jaarchallenge, alle oefeningen blijven het hele jaar online.
- divers aanbod van verschillende challenges, ik denk aan 10-20 oefeningen?
- top 5, top 7 of toch een top 10 per onderdeel met daarbij behorende punten, einde van 2020 is er per onderdeel een eindstand.

Voordelen:
- Hele jaar door wanneer je zelf wil kan je een inzending plaatsen. (blessures, wedstrijden of vakanties zitten niet meer in de weg).
- Je hoeft niet verplicht alle oefeningen te doen als je een oefening niet trekt, kies je eigen oefeningen waarin je wilt deelnemen.
- ik verwacht sterkere prestaties met een spannende top 5 voor elk onderdeel omdat het een jaar online staat.
- meer onderdelen, dus ook ruimte voor echte 1 rm max onderdelen, wat voor meer belangstelling in het algemeen zal kunnen zorgen.

Nadelen
- Iets verzinnen om te voorkomen dat iemand zijn opname heel lang bewaard en pas op het laatst inzend. (bewijs van datum?)
- zorgen dat er het hele jaar wat actie blijft. (dus genoeg onderdelen, en misschien een bonus als je X aantal weken in de top 5 blijft waardoor je sneller een inzending stuurt)

De vorige challenge in 2019 was zeker het eerste halfjaar een succes, nadat het puntenverschil onderling groter werd zag je dat terug in het verminderde aantal deelnemers, misschien voorkomt een jaarchallenge deze dip.
Natuurlijk zullen een aantal onderdelen zo scherp staan met een top 5 dat hier niet wekelijks iets in verandert maar er blijven altijd onderdelen over waarbij er meer actie is. Dat hebben we in de maandelijkse challenges natuurlijk ook gehad.

Ik hoor graag hoe anderen (vooral eerdere deelnemers) hier over denken.
@Webby
@psycomantje
@basmca
@natty87
@Kieft
@ProudPizza
@Jaap ja
@Kakelkipje
@Bulck
@Bosje2
@Vissertje1980
@davido01
@RockOfAges
@Aquaexplo
@zunnepitte
@Beowulf
@SandJ
@Furryx94
@Bert
@Punjab
@Gizzmo
@dj_phreak
@Valandinz
@Bubs
@HillR
@Guido32
@Jake the snake
@floris.sp
@SP1988 7 punten
@tymboo 6 punten
@Kyoshi 5 punten
@Calibuilder 2 punten
@lloydatoni 1 punt

Ik ben geen zo'n voorstander van oefeningen een heel jaar online te laten staan denk ik. Maar ik heb zelf nog niet echt over iets gedacht dus laat dit zeker open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven