- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gefeliciteerd @Webby @psycomantje @basmca !
Ik ben 19e geworden zie ik. Met wie mag ik nu daten?
In b4 @Robin
Het eerste half jaar met veel plezier mee gedaan, vooral door de inzet van @Sanca Claus en de andere deelnemers.
Applausje voor jezelf iedereen.
Never forget goor gaan op de dbb meet, of kotsen in de wasbak van de basic fit na 21 reps op squat.
Ik zie dat ik zelfs nog in de prijzen ben gevallen? Hoe ik @Kieft @ProudPizza @Jaap ja @natty87 en de andere voor ben gebleven is me een raadsel, maar toch leuk.
Helaas lift ik op het moment nouwelijks, dus wat ik met de prijzen ga doen moet ik nog even bedenken.
Het elite account wil ik natuurlijk wel heel graag @bodybuilding.nl![]()
Dat is alweer over.
Zonde dat je op het moment weinig traint, geen zin meer in? Ik had ook alleen de eerste helft meegedaan daarna een schouderblessure waardoor ik beperkt was in de oefeningen.
Gefeliciteerd aan de winnaars maar ook een + aan de overige deelnemers die toch meededen al wisten ze soms vooraf al niet te gaan winnen. Zonder deelnemers geen competitie.
Een - aan de zeikerds die zelf nooit wat hebben ingezonden en ++ voor de organisatie met name @Sanca Claus voor de creatieve oefeningen.
@Sanca Claus of @wovano zijn er al weer plannen voor een nieuwe challenge?

Toppie!!!
We zijn er nog niet aan uit in welke vorm we het gaan doen@Sanca Claus of @wovano zijn er al weer plannen voor een nieuwe challenge?

@3XL@Sanca Claus of @wovano zijn er al weer plannen voor een nieuwe challenge?