MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Wat een argument dit... Dit sluit toch totaal niet uit dat hij een cultist is :rolleyes:

Check de vorige games.. cultisten manipuleren als de malle... Cultisten weten wie slecht is & wie niet.. cultisten nemen t vaak voor burgers op...puur om vertrouwen te winnen.

Als je effe verder kijkt .. ik heb de nacht overleeft terwijl de Jigsaw me wilde opeten.

Do meth ;)

Fixed.

Feedback voor mij, vertrouw dr niet helemaal en yes, gangrape voor inactief zijn afgelopen paar potten.

oh misschien ook iets om rekening mee te houden, er zijn minder spelers dit rondje dus er zullen ook wel minder cults zijn.

edit: enige wat ik overigens aan dat ene over: jigsaw was echt een fan van hitler kan koppelen is
- dudemeister door de duitseinvloed
- kane: verbastering van cain (is kane uit c&c ook van afgeleid) welke een zondigend personage was, hitler ook en word ook regelmatig vergeleken met cain.
- suicide sid, zelfmoord van hitler.

Ik geef alvast toe dat het vergezocht is.

Laatst bewerkt:

Leuk dat je actief mee doet, probeer wel zoveel mogelijk voor jezelf te denken en niet al te makkelijk met andere volgen!
Zeker Remi niet! Hij is een ster in het manipuleren van mensen. Ik ben er nu ook al van overtuigd dat hij goed is, denk zelfs dat ik zijn rol weet.

@remi, wie denk jij dat er slecht zijn dan?

Ik stem markrot, hij gedraagt zich hetzelfde als het vorige potje. Ik denk weer cult

Leuk dat je actief mee doet, probeer wel zoveel mogelijk voor jezelf te denken en niet al te makkelijk met andere volgen!
Zeker Remi niet! Hij is een ster in het manipuleren van mensen. Ik ben er nu ook al van overtuigd dat hij goed is, denk zelfs dat ik zijn rol weet.

@remi, wie denk jij dat er slecht zijn dan?

Zou t niet echt weten.. op dit moment is t puur gokken.

jimbooo, haatzaaierij zonder goede onderbouwing.

Zoals ik al zei. Kom met een argumentatie voor een ander & ik herzie mijn stem.

als ik zomaar iemand de dood in zou willen sturen dan zou ik dat zeker doen ja maar helaas kan ik niemand met zekerheid zeggen.

Enige wat me opviel is dat jij paris aandraagde die naar mijn mening een redelijk standaard cultverdediging gaf. En jij daarna aangevallen werd.
Ik zei dit en zij stemde zonder enige verdere argumentatie mee op mij.

Overigens dudemeister is trouwens weer lekker inactief dit potje.

Zoals ik al zei. Kom met een argumentatie voor een ander & ik herzie mijn stem.

Jij wilt graag het spelletje in gang houden he? Met je stemmen en je vragen!
Heb een beetje een idee dat je het dit keer over een andere boeg gooit. Weet nog niet waarom.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:25 ----------

als ik zomaar iemand de dood in zou willen sturen dan zou ik dat zeker doen ja maar helaas kan ik niemand met zekerheid zeggen.

Enige wat me opviel is dat jij paris aandraagde die naar mijn mening een redelijk standaard cultverdediging gaf. En jij daarna aangevallen werd.
Ik zei dit en zij stemde zonder enige verdere argumentatie mee op mij.

Overigens dudemeister is trouwens weer lekker inactief dit potje.

Dudemeister heeft zich nooit aangemeld. Heeft nadat hij een PM heeft gehad wel bevestigd nu maar wel mee te doen dan.
Maar ja als hij vanavond niet stemt ligt hij eruit toch? Of was dit bij 3 keer niet stemmen?
Wie hebben er nog meer niet gestemd?

Thielen heeft wel een beetje gelijk volgens mij. :o Behalve dat standaard cult reactie van me ofc, heb alle spellen gevolgd, ik weet goed wat ik aan het doen ben. Jammer dat je dat verkeerd ziet omdat ik een newbie ben.

Kunnen we niet een inactieve wegstemmen? Dan hebben we dat ook weer gehad en krijgen we een lang verhaal. We weten toch nog niks. Of is dat weer zo'n cult ideetje van me? :rolleyes:

Ik snap remi z'n logica ook niet helemaal.
Ik doe niets verkeerd, hij vind me "gespeeld" klinken maar ik wil niet zomaar iemand anders even aanwijzen dus dan ben ik maar evil of wat?

idd, ik ben het er ook niet mee eens en dat er geen verhaal is helpt ook niet

Ik doe niets verkeerd, hij vind me "gespeeld" klinken maar ik wil niet zomaar iemand anders even aanwijzen dus dan ben ik maar evil of wat?

Remi zijn logica is iedereen tegen elkaar uitspelen en kijken wat voor reacties er komen. wie het voor elkaar opneemt of afvalt..

Weer een hoop om bij te lezen :p

Heb niet de indruk dat er veel is gebeurd waar iets uit af te leiden valt. Ik ben er zo meteen weer. Als er niets verandert, ga ik gewoon bij mijn stem van gisteren blijven, en dat was orgineel. Nog niet definitief op dit moment dus... Ik heb van Remi en Markrot wel de indruk dat ze goed zijn.

Der zit ook niet echt een logica in... Je reactie vind ik nep klinken maar zoals ik al zei, wil best voor andere gaan...kom maar met verdachten.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:44 ----------

Remi zijn logica is iedereen tegen elkaar uitspelen en kijken wat voor reacties er komen. wie het voor elkaar opneemt of afvalt..

Dit is voor een bijkomend voordeel & nadeel... Mensen tegen elkaar opzetten verschaft informatie maar je vind elkaar wel steeds meer verdacht.. dus zo'n goede move is t niet. Alleen heb er ook geen fl**ker aan om de hele tijd te wachten totdat een cult een stem uitbrengt & met zn allen daar in meegaan. Dus liever dat ikde stemming op gang breng dan iemand waarvan de identiteit onbekend is.

Terug
Naar boven