AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Iedereen ia toch overtuigd van de goedheid van remi, dan kam jij net zo goed die hint openbaren...

paris is de verslaafde, ze wordt wakker zonder enige recollectie van wat ze gedaan heeft. dat b*ch iz on dope yo.

Iedereen ia toch overtuigd van de goedheid van remi, dan kam jij net zo goed die hint openbaren...

Ik weet de hint niet, maar als Remi aan kan tonen dat ze cult is ga ik graag mee in een stem tegen haar.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 15:20 ----------

paris is de verslaafde, ze wordt wakker zonder enige recollectie van wat ze gedaan heeft. dat b*ch iz on dope yo.

Dat was onze andere chick Feedback ;)

zwarte cape en buitenaards gezicht kan ook michael jackson zijn, de avatar van suicide sid

zwarte cape en buitenaards gezicht kan ook michael jackson zijn, de avatar van suicide sid

Dude, echt... gij werkt op mijn zenuwen ze. Vorig spelleke kwam ge ook al met een idiote tip aanwaaien. En toen hebben we gezien wat er is gebeurd. En slaat het dan op een goede of slechte rol? Of zet je het weer zonder nadenken hier te koop? Genoeg is genoeg :mad: (trouwens Mike is wit gekleed op mijn ava)

Ik ben niet veilig als ik jullie de hint geef. Ik ben niet slecht, maak geen fout hierin.

Dude, echt... gij werkt op mijn zenuwen ze. Vorig spelleke kwam ge ook al met een idiote tip aanwaaien. En toen hebben we gezien wat er is gebeurd. En slaat het dan op een goede of slechte rol? Of zet je het weer zonder nadenken hier te koop? Genoeg is genoeg :mad: (trouwens Mike is wit gekleed op mijn ava)
Ik stem niet op je hoor, ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is. Ik zie Lork er wel voor aan om bij buitenaards gezicht michael jackson te bedoelen :roflol:

Oke Dames... bij deze;)
De vierkantjes zijn eigelijk pijltjes.. die tonen een stemwijziging aan

Totaal : 15 P momenteel
1.Thielen
2. Daster
4. Markrot
5. starter20
6. Suicide Sid
7. Jimbooo
8. Dudemeister (Inactief)
10. Kwarkvarken
11. orgineel
12. Woopy
14. Paris
15. ImbaAtwork
16. Biobeast
17. Remi AFCA
19. Rob G

Vermoedelijk aantal cultisten 4 a 5 + JigSaw.
Dus totaal aantal slecht Max 6.

Doden
3. Maxiamento = Burger (Opgegeven)
18. Kane = Leugenaar
9. z1000 = Burger (Opgegeven)
13. Feedback = Heks (Stemming)

Target Wolf
17. Remi AFCA
18. Kane = Leugenaar

Stemming 1ste ronde :

Maxiamento  Markrot  Orgineel
Remi  Markrot  Paris OrgineelMarkrot
Orgineel  Markrot Paris MaxiamentoMarkrotMaxiamento (Na bekendmaking rol)
Paris  OrgineelMaxiamento (Na bekendmaking rol)
Woopy  Orgineel
Z1000  ParisMarkrot
IMBAatWork Maxiamento
Markrot Remi
Rob G  Maxiamento (Na bekendmaking rol)
DasterMaxiamento (Na bekendmaking rol)
KwarkvarkenMaxiamento (Na bekendmaking rol)
JimboooMaxiamento (Na bekendmaking rol)
Thielen  Orgineel

Maxiamento eruit door Quit

Stemming Dag 2

Suicide Sid  Remi (in de nacht)  Remi Kwarkvarken
Remi  Thielen
DasterThielen
KwarkvarkenFeedback
JimboooMarkrot
MarkrotJimbooo
IMBAatWork Feedback
OrgineelFeedback
ParisFeedback
KaneFeedback
DasterFeedback
RobGFeedback
FeedbackStarter20

Feedback eruit door stemmenHeks
Z1000 eruit door Quitten

Reacties na de dood van Feedback:

Daster : troela, heeft ze een leuke rol speelt ze alsnog niet mee

Paris : mooi verhaal!

Rob G: Mja ****ed up. Snap alleen niet dat ze niet een klein beetje mee speelt. Toch een leuke rol. Naja, RIP. Die hint maar eens gaan ontcijferen dan.

Biobeast: Zonde van feedback, fakking leuke rol is dat.. nu maar de hint al heb ik zelf geen flauw benul van.hoe ik t moet interpreteren

Stemmings Dag 3

IMBAatWork  Rob G
Remi  Rob G
Suicide Sid Remi
ThielenIMBAatWork

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 15:42 ----------

Nou de grote dingen die je af moet vragen zijn dus...

Waarom koos de JigSaw voor mij & Waarom koos hij/zij voor Kane..

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dat makkelijk is:
Kane misschien omdat hij iets heeft gezegd waardoor jigswa dacht dat hij zeker een good guy was. edit: of omdat gewoon slecht aan het spelen was, vanuit zijn rol gezien, en mensen op weg aan het helpen was richting Jigsaw?
Remi, is de eerste nacht, en dan pak je gewoon iemand die vermoedelijk gevaarlijk kan zijn voor het slechte kamp?

Ik denk dat dat makkelijk is:
Kane misschien omdat hij iets heeft gezegd waardoor jigswa dacht dat hij zeker een good guy was.
Remi, is de eerste nacht, en dan pak je gewoon iemand die vermoedelijk gevaarlijk kan zijn voor het slechte kamp?

Idd... maar mocht dat t geval zijn... dan is de keuze bewust & kom je uit bij een meer ervaren speler..Alleen is bijna iedereen ervaren hier..

Ik ga de reacties van Kane wel effe terugkijke

Idd... maar mocht dat t geval zijn... dan is de keuze bewust & kom je uit bij een meer ervaren speler..Alleen is bijna iedereen ervaren hier..

Ik ga de reacties van Kane wel effe terugkijke

Raar, want dan veronderstel je dat de detective ook ervaren is? Ik bedoel, het kan ook gewoon iemand zijn die een aantal spelletjes aandachtig gevolgd heeft.

Raar, want dan veronderstel je dat de detective ook ervaren is? Ik bedoel, het kan ook gewoon iemand zijn die een aantal spelletjes aandachtig gevolgd heeft.

Mmmm je doelt hier op mij huh...

De detective beschermde woopy, dus hoeft niet persee ervaren te zijn... die heeft simpelweg gwn opgelet omdat Woopy "bekend"was

De 00=1m, is die al ontcijfert?

Laatst bewerkt:
De 00=3m, is die al ontcijfert?

00=1m... Eh naja weten we nooit zeker... das t k*tte met cijfers.. t kan alle kanten op.. Maar t tot nu toe meest logische is

00= 2 keer een 0 was kan wijzen op Starter20.

Als de M een kwartslag draait word dat een 3.. dat maakt 20=13 Dus Starter20=Starter13, t ongeluksgetal dus Slecht.. Meer kan ik er momenteel niet van maken. T enige waar je mee zit.. is dat deze oplossing al klaar was & er drna nog een verhaal verscheen van Lork waarin Kwarkvarken zegt "Zo moeilijk kan die code toch niet zijn" Wat kan duiden dat we in de verkeerde richting zoeken.

00=1m... Eh naja weten we nooit zeker... das t k*tte met cijfers.. t kan alle kanten op.. Maar t tot nu toe meest logische is

Als de M een kwartslag draait word dat een 3.. dat maakt 20=13 Dus Starter20=Starter13, t ongeluksgetal dus Slecht.. Meer kan ik er momenteel niet van maken. T enige waar je mee zit.. is dat deze oplossing al klaar was & er drna nog een verhaal verscheen van Lork waarin Kwarkvarken zegt "Zo moeilijk kan die code toch niet zijn" Wat kan duiden dat we in de verkeerde richting zoeken.

Weet het al, laat maar.

Remi lees "dag en nacht 2" eens goed door.

Starter20 wordt voor mij weer steeds verdachter, waarom zeg je zo'n dingen hardop man?

Starter zit niet eens in die hint volgens mij. Denk dat ik hem heb maar wilniemand goeds in gevaar brengen.

Terug
Naar boven