- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen ia toch overtuigd van de goedheid van remi, dan kam jij net zo goed die hint openbaren...
paris is de verslaafde, ze wordt wakker zonder enige recollectie van wat ze gedaan heeft. dat b*ch iz on dope yo.

zwarte cape en buitenaards gezicht kan ook michael jackson zijn, de avatar van suicide sid
(trouwens Mike is wit gekleed op mijn ava)Ik stem niet op je hoor, ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is. Ik zie Lork er wel voor aan om bij buitenaards gezicht michael jackson te bedoelenDude, echt... gij werkt op mijn zenuwen ze. Vorig spelleke kwam ge ook al met een idiote tip aanwaaien. En toen hebben we gezien wat er is gebeurd. En slaat het dan op een goede of slechte rol? Of zet je het weer zonder nadenken hier te koop? Genoeg is genoeg(trouwens Mike is wit gekleed op mijn ava)

Ik stem niet op je hoor, ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is.

Ik denk dat dat makkelijk is:
Kane misschien omdat hij iets heeft gezegd waardoor jigswa dacht dat hij zeker een good guy was.
Remi, is de eerste nacht, en dan pak je gewoon iemand die vermoedelijk gevaarlijk kan zijn voor het slechte kamp?
Idd... maar mocht dat t geval zijn... dan is de keuze bewust & kom je uit bij een meer ervaren speler..Alleen is bijna iedereen ervaren hier..
Ik ga de reacties van Kane wel effe terugkijke
Raar, want dan veronderstel je dat de detective ook ervaren is? Ik bedoel, het kan ook gewoon iemand zijn die een aantal spelletjes aandachtig gevolgd heeft.
Mmmm je doelt hier op mij huh...
De detective beschermde woopy, dus hoeft niet persee ervaren te zijn... die heeft simpelweg gwn opgelet omdat Woopy "bekend"was
00=1m... Eh naja weten we nooit zeker... das t k*tte met cijfers.. t kan alle kanten op.. Maar t tot nu toe meest logische is
00= 2 keer een 0 was kan wijzen op Starter20.
Als de M een kwartslag draait word dat een 3.. dat maakt 20=13 Dus Starter20=Starter13, t ongeluksgetal dus Slecht.. Meer kan ik er momenteel niet van maken. T enige waar je mee zit.. is dat deze oplossing al klaar was & er drna nog een verhaal verscheen van Lork waarin Kwarkvarken zegt "Zo moeilijk kan die code toch niet zijn" Wat kan duiden dat we in de verkeerde richting zoeken.
00=1m... Eh naja weten we nooit zeker... das t k*tte met cijfers.. t kan alle kanten op.. Maar t tot nu toe meest logische is
00= 2 keer een 0 was kan wijzen op Starter20.
Als de M een kwartslag draait word dat een 3.. dat maakt 20=13 Dus Starter20=Starter13, t ongeluksgetal dus Slecht.. Meer kan ik er momenteel niet van maken. T enige waar je mee zit.. is dat deze oplossing al klaar was & er drna nog een verhaal verscheen van Lork waarin Kwarkvarken zegt "Zo moeilijk kan die code toch niet zijn" Wat kan duiden dat we in de verkeerde richting zoeken.