Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Daarom zeg ik dat je me.een goeie optie moet geven met argument, dan kan ik nog.switchen
Heb een paar mensen die mij verdacht vinden gevraagd maar geen antwoord op gekregen maar wel vast besloten dat ik slecht was. Simpel weg de burgers uitroeien 1 voor 1 zonder argumenten. Soms kunnen ze er 1 verzinnen en dan is het mooi meegenomen. Maar mijn tijd komt nu pas. Hoop dat de jager mij beschermt, en zo niet...jammer dan kan er niet veel aan veranderen.

Heb een paar mensen die mij verdacht vinden gevraagd maar geen antwoord op gekregen maar wel vast besloten dat ik slecht was. Simpel weg de burgers uitroeien 1 voor 1 zonder argumenten. Soms kunnen ze er 1 verzinnen en dan is het mooi meegenomen. Maar mijn tijd komt nu pas. Hoop dat de jager mij beschermt, en zo niet...jammer dan kan er niet veel aan veranderen.

De grote leider zal jou nooit kunnen pakken.

Dat je goed bent, heb ik nu wel.door, of.je.speelt t goed. Maar op wie moet de stem?

Ik ga met jimbooo mee, simpelweg om aan te tonen dat ik goed ben. Als iedereen die goed is meestemt, hebben we i.i.g 1 tampler eruit en kunnen we zo de trein opsporren.

orgineel.

Ja is niet ge-edit hou nou maar op met dat gezeik over mij en stem op orgineel als je goed bent.

True heb het bekeken brah, mijn excuses :o. Het gaat dus al sowieso niet over jouw, mss wel die 13,3&5 als zijnde good guys.

Alleen heb ik wat teruggelezen en ga ik voor orgineel gaan. Als je een beetje terugleest dan valt het gewoon op imo. Rob G die er ook tegen was en nu gevangen wordt genomen, weinig feitenredenaties enkel psychologisch gezever.

Wel veel kans dat orgineel en IMBA weer in hetzelfde cultenschuitje zitten.

Stem ge-edit :). Ik hoop dat jimbooo het bij het goede eind heeft, ben nog altijd meer overtuigd van IMBA maar dat gaat inderdaad niets uithalen.

Laatst bewerkt:
Dat je goed bent, heb ik nu wel.door, of.je.speelt t goed. Maar op wie moet de stem?

Op orgineel, genoeg redenen om aan te tonen dat hij slecht is. Argumenten zijn al genoemd, en door op orgineel te stemmen laat je merken dat je aan de goede kant staat, door dat je mee stemt met de goede.

True heb het bekeken brah, mijn excuses :o. Het gaat dus al sowieso niet over jouw, mss wel die 13,3&5 als zijnde good guys.

Alleen heb ik wat teruggelezen en ga ik voor IMBA gaan. Als je een beetje terugleest dan valt het gewoon op imo. Rob G die er ook tegen was en nu gevangen wordt genomen, weinig feitenredenaties enkel psychologisch gezever.

Wel veel kans dat orgineel en IMBA weer in hetzelfde cultenschuitje zitten.
Weet niet of je goed of slecht bent maar het gaat nu tussen orgineel (slecht) en bikers (goed). Een stem op IMBA is een stem op niemand. De hele cult trein is nu aan het stemmen op bikers

Op orgineel, genoeg redenen om aan te tonen dat hij slecht is. Argumenten zijn al genoemd, en door op orgineel te stemmen laat je merken dat je aan de goede kant staat, door dat je mee stemt met de goede.

Welke redenen zijn dat dan? Alleen omdat Orgineel aanstuurde om op Jumbo te stemmen?

Weet niet of je goed of slecht bent maar het gaat nu tussen orgineel (slecht) en bikers (goed). Een stem op IMBA is een stem op niemand. De hele cult trein is nu aan het stemmen op bikers

Niet persé, voor mij is dat gewoon het duidelijkst. Meestemmen met anderen en je kan evengoed op de culttrein zitten zonder dat je het door hebt. Ik blijf gewoon bij mijn eigen mening. Als ik goed teruglees waren er toch al een paar stemmen op IMBA? Dus ik zit blijkbaar niet alleen met die mening.

Bikers : 1
Origineel : 2
IMBAatwork : 1
Jimbooo : 2

Er stond dus al iemand op IMBA wat er nu 2 van maakt, orgineel heeft er nu wel al een paar bij denk ik.

Welke redenen zijn dat dan? Alleen omdat Orgineel aanstuurde om op Jumbo te stemmen?
Nee hij noemt me burger gisteravond, vlak voor de wolf iemand vermoord (duidelijke hint) en gaat de volgende dag op me stemmen terwijl ik duidelijk burger ben :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
I have often dreamed
Of a far-off place
Where a great warm welcome
Will be waiting for me
Where the crowds will cheer
When they see my face
And a voice keeps saying
This is where I'm meant to be

I will find my way
I can go the distance
I'll be there someday
If I can be strong
I know ev'ry mild
Will be worth my while
I would go most anywhere
to feel like I belong

I am on my way
I can go the distance
I don't care how far
Somehow I'll be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
I would go most anywhere
to find where I belong

Follow the music and it will show you the building.
Find the same building in Assassins Creed and you will find Rob G.

Ik wil de naam en locatie (stad & land) van het gebouw

Niet persé, voor mij is dat gewoon het duidelijkst. Meestemmen met anderen en je kan evengoed op de culttrein zitten zonder dat je het door hebt. Ik blijf gewoon bij mijn eigen mening. Als ik goed teruglees waren er toch al een paar stemmen op IMBA? Dus ik zit blijkbaar niet alleen met die mening.
Doe maar lekker eigenwijs ja. Ik heb alle stemronden bij de goede gezeten en er is geen enkel argument dat naar mij wijst. Verneuk je stem maar met IMBA dan kunnen de cultjes lekker winnnen.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 22:29 ----------

nummer van hercules

disney's hercules i can go the way komop jongens thinking caps.

Bikers : 1
Origineel : 2
IMBAatwork : 1
Jimbooo : 2

Er stond dus al iemand op IMBA wat er nu 2 van maakt, orgineel heeft er nu wel al een paar bij denk ik.

klopt niet helemaal, bikers heeft er ook al wat meer. En ik sta nu op 2 volgens mij.

Doe maar lekker eigenwijs ja. Ik heb alle stemronden bij de goede gezeten en er is geen enkel argument dat naar mij wijst. Verneuk je stem maar met IMBA dan kunnen de cultjes lekker winnnen.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 22:29 ----------

nummer van hercules

Rustig blijven kerel :p, er staan toch al meer stemmen op orgineel dan op jouw? Dus zo'n erge zaak is mijn stem nu niet. Ik wel best wel meegaan maar ik wil niet dat dan tegen mij gebruikt wordt. Mijn stem mag je hebben maar als het verkeerd is dan distancieer ik er mij volledig van en wil ik niet dat mensen daardoor denken dat ik ook een cult ben.

Bikers, lijkt me duidelijk

The Hercules monument is an important landmark in the German city of Kassel. It is located in the "Bergpark (Mountainpark) Wilhelmshöhe", northern Hesse, Germany.

castle Wilhelmshöhe

The monument is located in Bad Wilhelmshöhe, on the Eastern ridge of the Habichtswald

iets met mount olympus jongens komop
oh en ik wil wel zien wat orgineel is. iig geen gelijkspel deze keer.

Terug
Naar boven