AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

ben nu blijkbaar me laatste maaltijd aan het eten (die wel lekker is). Cults voor zover ik weet. Thielen,biobeast,orgineel. Rob G is i.i.g goed aangezien hij Rob P verdedigde. We zien wel wat de nacht ons brengt.

Je zit helemaal fout, maar dat blijkt wel als ik je ongefundeerde andere posts zie

jij vindt drie o's meer lijken.op die plaatjes dan ruimtewezens op spaceman?? Beetje apart hoor

Ik ben het er ook mee eens.
En bio je hebt het nu wel duidelijk genoeg gemaakt alleen wacht even af hoe de stemming gaat voordat ik opnieuw stem.
ben benieuwd of ik ook echt origineel mag zijn deze ronde...

Ik ben er relatief zeker van dat bio een good guy is :). Dus die redenering gaat echt niet op boys.

• Topic Starter Topic Starter

Vergeet niet te stemmen ! Na 22.40 kan je niet meer stemmen!

De hint verschijnt over 5 Minuten

Ik twijfel zelf trouwens serieus tussen jimbooo en IMBA, mijn stem staat reeds op jimbooo van in het begin, door die 1335. Kan je me nu gewoon eens zeggen wat er in die ge-editte post stond? Ik ben nog bereid te switchen maar ik wacht nog altijd op een geldige verklaring, mss moet ik nog even wat pagina's doorlezen :p.

En i kno dat die 1335 op een good guy slaat waarschijnlijk maar waar edit je je post ?

Ik twijfel zelf trouwens serieus tussen jimbooo en IMBA, mijn stem staat reeds op jimbooo van in het begin, door die 1335. Kan je me nu gewoon eens zeggen wat er in die ge-editte post stond? Ik ben nog bereid te switchen maar ik wacht nog altijd op een geldige verklaring, mss moet ik nog even wat pagina's doorlezen :p.

En i kno dat die 1335 op een good guy slaat waarschijnlijk maar waar edit je je post ?
Was een stem op Thielen die ik geedit had omdat ik samen met rob g besloot op imba te stemmen. Kun je nog zien in die quote van thielen.

5 minuten... is nog lang geen 22:30

Ik stem op jimbooo, door alle argumenten. :)

• Topic Starter Topic Starter

Vergeet niet te stemmen ! Na 22.40 kan je niet meer stemmen!

De hint verschijnt om 22.30

Was een stem op Thielen die ik geedit had omdat ik samen met rob g besloot op imba te stemmen. Kun je nog zien in die quote van thielen.

Volgens mij heeft Remi die 1335 er ook pas achteraf bijgezet. Of ik moet er echt over gekeken hebben. Kunnen we zien of die post van Remi nog ge-edit is?

Maar anyway als hij dus ge-edit is dan is er meer kans dat je een good guy bent, ivm met dat briefje. Die ruimtewezen slaan toch eerder op mij denk ik. Even terugkijken of die post met 1335 ge-edit is door Remi.

Ik zou willen stemmen op Bikers en mij laten uitschrijven voor dit spel. (heb alles gemist en snap dr geen **** van)
toedels x
Ja ja, je hebt het hele spel niet gevolgd en stemt nu op bikers. Rot een eind op man. Je cultvriendjes hebben je zeker gevraagd ff snel te stemmen.

Ik heb de eerste stemronde jorgyboy (burger) verdedigt. De tweede stemronde Rob P (burger) verdedigt. Misschien moeten de goede mensen eens mijn advies volgen en samen op orgineel stemmen... raak echt helemaal gefrustreerd van dit spel, niet goed voor mijn gains :roflol:

Ik denk dat de grote leider iemand is die totnogtoe buiten schot is gebleven, en die zoveel mogelijk onschuldig probeert te blijven door wel invloed uit te oefenen, maar zich onthoudt van uitspraken waarop hij gepakt kan worden.

bikers

Volgens mij heeft Remi die 1335 er ook pas achteraf bijgezet. Of ik moet er echt over gekeken hebben. Kunnen we zien of die post van Remi nog ge-edit is?

Maar anyway als hij dus ge-edit is dan is er meer kans dat je een good guy bent, ivm met dat briefje. Die ruimtewezen slaan toch eerder op mij denk ik. Even terugkijken of die post met 1335 ge-edit is door Remi.
Ja is niet ge-edit hou nou maar op met dat gezeik over mij en stem op orgineel als je goed bent.

Terug
Naar boven