Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

iets met mount olympus jongens komop
oh en ik wil wel zien wat orgineel is. iig geen gelijkspel deze keer.

Some ****ing surprise. Dat jij een cult bent staat als een paal boven water. En nu probeer je uiteraard de grand leader te beschermen :)

Ik gok op Imba, orgineel(twijfelgeval) en skyrock als cults. Qua raadsel heb ik geen idee :'), is jimbooo correct Remi?

hier ff een paar quotes van orgineel:

"Jaja...

Bikers heeft genoeg vage posts die hem verdacht maken.." Maar geen posts geplaatst welke mij verdacht maken. Makkelijk zo iemand beschuldigen.

"Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden

De ogen van die dingen? 3ogen... 3 O... Jimbooo??"
Hier verraad hij een burger zodat de moordenaar weet wie er zoiezo een burger is.

"Waarom neem je zoveel risico om Rob te beschermen?
Snap echt niet waarom je liever thielen wilt hangen!!??"

"Hmm Thielen of Rob dus...
Ik vind Rob op dit moment het meest verdacht oa door het verhaal van Remi.
Dus voorlopig rob p"

Hier beschermt hij Thielen tweemaal welke volgens mij ook cult is.

edit: Thielen stemt ook op Orgineel......interresant. Hmm misschien is thielen toch geen cult.

Löwenburg Castle (“Lion’s castle”), located picturesquely in the Bergpark (“mountain park”) Wilhelmshöhe

hier ff een paar quotes van orgineel:

"Jaja...

Bikers heeft genoeg vage posts die hem verdacht maken.." Maar geen posts geplaatst welke mij verdacht maken. Makkelijk zo iemand beschuldigen.

"Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden

De ogen van die dingen? 3ogen... 3 O... Jimbooo??"
Hier verraad hij een burger zodat de moordenaar weet wie er zoiezo een burger is.

"Waarom neem je zoveel risico om Rob te beschermen?
Snap echt niet waarom je liever thielen wilt hangen!!??"

"Hmm Thielen of Rob dus...
Ik vind Rob op dit moment het meest verdacht oa door het verhaal van Remi.
Dus voorlopig rob p"

Hier beschermt hij Thielen tweemaal welke volgens mij ook cult is.

edit: Thielen stemt ook op Orgineel......interresant. Hmm misschien is thielen toch geen cult.

nee, ik ben gewoon een idioot geweest. Maar bio die zo hard tegen het ruimtemonster met 3 ogen ingaat komop. blind is bio zeker niet aan vorige spelletjes te zien. Daar heb ik nu wel vermoedens over. Zijn ook allebei met mij meegegaan telkens omdat ze toch wisten dat ik het fout had natuurlijk.

Stad Kassel
Land Duitsland
kasteel Wilhelmshöhe
hercules monument

• Topic Starter Topic Starter
Einde van de stemronde & antwoorden zullen gecheckt worden

Kantara Castle, located in Kyrenia?

Heb overigens een hint in 1 van me laatste posts geplaatst over de rol die ik heb, misschien moeilijk te vinden maar hij staat er in :)

• Topic Starter Topic Starter
R.I.P Rob G :(

ach wat kan jullie het schelen jullie spelen toch k*t, verdienen het om te verliezen op deze manier

nee, ik ben gewoon een idioot geweest. Maar bio die zo hard tegen het ruimtemonster met 3 ogen ingaat komop. blind is bio zeker niet aan vorige spelletjes te zien. Daar heb ik nu wel vermoedens over. Zijn ook allebei met mij meegegaan telkens omdat ze toch wisten dat ik het fout had natuurlijk.

Oh nee hoor, maar ik zie hier geen absolute waarheid in. Drie ogen of ruimtewezens, het is maar hoe je t interpreteert. Vanuit jimbooos oogpunt is t logica dat t zo moet zijn, maar een ruimtemonster is een net zo goede vergelijking. Dat heb ik aangegeven. En meerdere mensen hebben foutief gestemd, niemand geeft duidelijke argumenten, alleen maar argumenten om zichzelf er uit te praten.

Ja die was vet moeilijk gek, wie heeft er hier assassins creed gespeeld? Ken het hele spel niet :)
Idd, nooit gespeeld dus snap het nog niet hoe we daarop moesten komen. Neem aan dat dit lied op de achtergrond speelt als je bij dat kasteel bent ?

Terug
Naar boven