AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Hoho ik ben er ook nog hoor :)
Stem trouwens wel mee op Biobeast.
Al zou ik als sure kill nog best op JoeyC willen stemmen, en eventueel op Alleycat om te weten wat hij is.

Alleycat is gewoon een cult, dat was voor mij al duidelijk na dat reincarneren door Origineel.
Door het stemgedrag van JoeyC de afgelopen rondes ben ik ook van mening dat hij een cult is.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:22 ----------

Stem dan op een ander joh, ik snap nu hoe RobP zich voelde:roflol:

RobG goed gespeeld, mensen in je zak zonder argumenten.

Ja dat ontbreken van argumenten heeft mij ook nog niet overtuigd.

Ga maaar even de sherlock uithangen dan!

Denk ook inderdaad als Daster al 2 dagen niet gestemd heeft hij gewoon inactief is.
Een wolf neemt allicht even de moeite om te stemmen aan het eind van de dag.

Als ik alle cijfers optel is het precies 50, post nr 50 komt van z1000.
Die deed met suus ook al apart en begint steeds over culttreintjes.

z1000

Ik dacht ook z1000 en daniel20 en mogelijk Joey.

Van Remi. Ik stel voor dat we z1000 of daniel20 er vanavond uithalen. Tis mij om t even

Als Biobeast een wolf zou zijn, waarom zou die dan zo erg de nadruk leggen op de cults uit het spel?

Ik weet dat de argumenten tegen Biobeast niet heel sterk zijn. Maar ik ben blij dat IMBAatwork me bij staat.

Flippie, ik had het al veel eerder gemunt op Biobeast. Al na nacht 2.

De argumenten die ik aan kan voeren zijn vooral dat Biobeast goed genoeg is om in dit spel zo te spelen zoals de wolf het doet. Ook zit hij duidelijk niet bij de groep cults. Dat is ook een goed argument voor Biobeast. Tot slot heeft hij tot op heden enkel nutteloze stemmen uit gebracht. Alleen de stem op Daniel had op dat moment toegevoegde waarde. Maar hij kon niet anders toen.

Hij heeft nog steeds niet goed kunnen uitleggen waarom hij niet op AlleyCat heeft gestemd op het moment dat het echt doorslaggevend had kunnen zijn (dag 2). Behalve dat hij niet zeker wist dat Alley evil was. Maar whami ook niet en dat wist hij (heeft hij in de nacht er voor aangegeven). Dus hij heeft een goede rol laten sterven ipv er voor te kiezen veel game info op tafel te krijgen.

Als Biobeast een wolf zou zijn, waarom zou die dan zo erg de nadruk leggen op de cults uit het spel?

Omdat dat niet uit maakt. De stemmen van biobeast zijn veel te veel onder de rader. Hij doet ook helemaal niet de moeite om mensen echt over te halen op de cults te stemmen. Biobeast heeft geen invloed uitgeoefend waar hij dat zeker wel had kunnen doen.

Aangezien whami een droplul was, wist ik niet 100% zeker of hij goed was of slecht. Op een gegeven moment kan ik wel switchen van z1000 naar whami, maar dat is cultgedrag en daar krijg ik me niet uit. Dan was ik zelf ineens de lul dus mijn focus lag op t zo snel mogelijk benoemen van de cults

Edit: voorzover ze goed benoemd zijn. Welteverstaan z1000-daniel20-joeyc en rob p twijfel ik.

hahaha, de eerste die verdenkingen had bij JoeyC en Z1000 was ik. Daarstraks ook al vermoedens geuit ten opzichte van Daniel20. Zet die vermoedens ook maar bij die post. Als ik het fout heb, so be it, maar ik vind het erg toevallig dat de gene die ik al eerder beschuldigde van cult zijn, nu ineens samen klieken.

Omdat ik twijfel bij AlleyCat. Ik vind het inderdaad raar dat hij tot leven is gebracht, maar ook dan apart dat die al 2 burgers op zou eten als nieuwe speler.

Hier nog wat posts die mij nog laten twijfelen.

Dit lijkt mij perfect bij markrot passen!

De cults zullen niet op biobeast stemmen, trust me. Misschien wel in eerste instantie, maar uiteindelijk zullen ze een ander zondebrok zoeken. Dat zal het duidelijk maken. Zelfs zullen ze om 21:59 nog van stem wisselen als ze die überhaupt al op biobeast hebben staan.

Liever offeren ze nog een cult op. Mijn invloed wordt zo minder. De jager heeft niet voor niets 3 nachten voor mijn deur gestaan.

Omdat ik toen dacht dat er een culttrein alsnog op alley kwam en ze dus allebei goed waren. Die mogelijkheid is makkelijk zo te spelen als jr nog genoeg cults hebt en een leugenaar. Je ziet dat ook nu mensen jou zomaar volgen en dat kon toen ook. Op het moment dat ik er uit ben en de wolf weer toeslaat, is t denk ik klaar met het spel. Te weinig actieve spelers

Hier nog wat posts die mij nog laten twijfelen.

Je bent het er toch wel mee eens dat alleycat had moeten sterven na dag 2 en niet whami. Ook al zou whami evil geweest zijn (en die kans was eeeerg klein). Als we wisten waarom alleycat tot leven was geroepen hadden we zo veel informatie gehad.

Biobeast wist dit. Maar hij stemde op z1000. Een totaal nutteloze stem op dat moment. Ok, z1000 was evil maar die stem op dat moment was totaal nutteloos. Als biobeast echt goed was had hij gekozen voor een stem waar we wat aan hadden.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:40 ----------

Omdat ik toen dacht dat er een culttrein alsnog op alley kwam en ze dus allebei goed waren. Die mogelijkheid is makkelijk zo te spelen als jr nog genoeg cults hebt en een leugenaar. Je ziet dat ook nu mensen jou zomaar volgen en dat kon toen ook. Op het moment dat ik er uit ben en de wolf weer toeslaat, is t denk ik klaar met het spel. Te weinig actieve spelers

Ja en? Als ze allebei goed waren was het toch veeeel beter AlleyCat er uit te stemmen?

Het is nu dag 6 en we twijfelen nog steeds op Alley. Die gast had er al LANG uit gemoeten.

ik weet dat jullie me toch niet geloven maar ik vindt de beschuldiging van biobeast nu nog slechter dan die op supersized en rob p jongens komop he, er is totaal geen aanleiding op bio te beschuldigen..

ik ga mee op markrot vandaag. heb een druk weekend dus zal wat minder online zijn ivm verjaardagsfeest enz.

De cults zullen niet op biobeast stemmen, trust me. Misschien wel in eerste instantie, maar uiteindelijk zullen ze een ander zondebrok zoeken. Dat zal het duidelijk maken. Zelfs zullen ze om 21:59 nog van stem wisselen als ze die überhaupt al op biobeast hebben staan.

Liever offeren ze nog een cult op. Mijn invloed wordt zo minder. De jager heeft niet voor niets 3 nachten voor mijn deur gestaan.

Ik ga even kijken wat de cults doen en baseer daar mijn keuze op.

ik weet dat jullie me toch niet geloven maar ik vindt de beschuldiging van biobeast nu nog slechter dan die op supersized en rob p jongens komop he, er is totaal geen aanleiding op bio te beschuldigen..

ik ga mee op markrot vandaag. heb een druk weekend dus zal wat minder online zijn ivm verjaardagsfeest enz.

We weten dat JoeyC evil is. Waarom zou hij begaan zijn met het lot van Biobeast?! Hij zou hem er uit moeten willen hebben. Dus biobeast is of cult (kans is heeeeeel klein) of wolf.

De cults gaan hem verdedigen, let op mijn woorden. Waarom zou JoeyC mee gaan in de stem van Biobeast?

Juist omdat Markrot al 1 stem heeft en de enige manier om te zorgen dat Biobeast minder stemmen krijgt dan iemand anders is door nu allemaal op Markrot te gaan. Alle cults gaan vandaag op 1 iemand, en dat is niet Biobeast.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:45 ----------

Ik ga even kijken wat de cults doen en baseer daar mijn keuze op.

Ze gaan jou proberen te bespelen. Misschien zullen ze zelfs in eerste instantie even mee gaan op Biobeast.

Maar onthoud dit: als biobeast goed is, dan zullen de cults toch gewoon op hem stemmen?

We weten dat JoeyC evil is. Waarom zou hij begaan zijn met het lot van Biobeast?! Hij zou hem er uit moeten willen hebben. Dus biobeast is of cult (kans is heeeeeel klein) of wolf.

De cults gaan hem verdedigen, let op mijn woorden. Waarom zou JoeyC mee gaan in de stem van Biobeast?

Juist omdat Markrot al 1 stem heeft en de enige manier om te zorgen dat Biobeast minder stemmen krijgt dan iemand anders is door nu allemaal op Markrot te gaan. Alle cults gaan vandaag op 1 iemand, en dat is niet Biobeast.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:45 ----------

Ze gaan jou proberen te bespelen. Misschien zullen ze zelfs in eerste instantie even mee gaan op Biobeast.

Maar onthoud dit: als biobeast goed is, dan zullen de cults toch gewoon op hem stemmen?

Woop Woop!

Laatst bewerkt:
Goed detective werk Flipmans.
Maak bij deze mijn stem weer BLANCO, gezien Biobeast het volgens mij niet is als ik dit zo lees.

Zoals ik al zei, ik kijk wat de cults doen ;)
Ik heb in mijn ogen een duidelijk overzicht van wie de cults zijn. Nu ik ook JoeyC op markrot zie stemmen wordt het voor mij al een stukje duidelijker. Als straks alleycat ook nog volgt is het helemaal duidelijk ;)

Prima. Ik ga ook even aan de slag met andere zaken.

Dit is imo de laatste kans om de wolf te pakken. Ik heb mijn best gedaan. Als de goede burgers mij niet volgen vandaag dan is dat jammer maar helaas.

Jullie zijn slechter dan verwacht. Tuurlijk gaat alley nu op me stemmen. De burgers zijn met meer dus vlieg ik er uit en zijn de goeden met een man minder. Je bent verblind door onzin Rob, je gaat t zien vanavond;)

Terug
Naar boven