MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Dat is tegen de regels dus dat zal het meisje niet doen waarschijnlijk.

Voor mij komt het alsnog neer dat de wolf 1 van de volgende twee personen is:

- Biobeast
- Daster

Biobeast had ik al als vermoedelijke wolf staan na de eerste dag. Na de 2e dag heb ik op hem gestemd omdat ik eigenlijk bijna zeker wist dat hij de wolf was. Ik kreeg daar ook al bijval voor. Dat was niet slim van mij. Als ik het toen voor me gehouden had weet ik zeker dat ik het low profile beter had kunnen uitzoeken zonder dat de spelers me op een dwaalspoor zouden zetten.

Ik stem dus nu op biobeast

Geloof me, doe dat nou niet:roflol:

We zijn bijna nog de enige die echt naar hints in de verhalen zoeken en ik heb je vaker gezegd dat naar mijn rol al verwezen is in 1 van de eerste verhalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Zie ik niet in de regels of rollen staan hoor.

Het meisje:
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D. Zij heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert worden de hints moeilijker .

Nee klopt maar het is idd tegen de regels... Heb de regels gewoon geknipt en geplakt van de vorige games maar ze waren dus niet helemaal volledig.. :o

Geloof me, doe dat nou niet:roflol:

We zijn bijna nog de enige die echt naar hints in de verhalen zoeken en ik heb je vaker gezegd dat naar mijn rol al verwezen is in 1 van de eerste verhalen.

Antwoord me eens een vraag dan:

Hoe kom je eigenlijk aan jouw nickname? Ben ik wel benieuwd naar namelijk.

een combinatie van mijn opleiding en e-arrogantie:D

Biologie(microbiologie)+ mijn stats

Haha, ok logisch ;)

Naja, sorry baas. Ik blijf toch bij jou. Ik heb zo mijn redenen. Die heb ik al uitgesproken op dag 2.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:45 ----------

Ik snap trouwens heel goed als burgers mij niet meer willen geloven. Gelukkig had ik nog een cult te pakken met supersized. En Rob P moest sowieso gered worden. Tja het was dan wel duidelijk wat zijn rol was.

Haha, ok logisch ;)

Naja, sorry baas. Ik blijf toch bij jou. Ik heb zo mijn redenen. Die heb ik al uitgesproken op dag 2.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:45 ----------

Ik snap trouwens heel goed als burgers mij niet meer willen geloven. Gelukkig had ik nog een cult te pakken met supersized. En Rob P moest sowieso gered worden. Tja het was dan wel duidelijk wat zijn rol was.

In dit geval zou ik je ook niet geloven. Ik hoop niet dat mensen je nu net als gisteren gaan volgen uit het niets, want dan is 't spelletje gauw afgelopen als de wolf er daarna nog een burger uit zou halen

Ik zal het nog eens rustig beargumenteren:

We zijn het er allemaal over eens dat de wolf een goede en ervaren speler moet zijn. Biobeast speelt het gewoon erg slim. Hij wijst iedere keer verdachte spelers aan die waarschijnlijk ook cult zijn. Maar dat maakt niet uit, want die zullen toch nooit vallen.

Voor mij was het doorslaggevend dat biobeast niet op AlleyCat stemde in ronde 2. Hij wist dat whami goed was. Maar hij wist niet zeker dat Alley wel evil was. Daarom stemde hij op z1000. Zeker geen verkeerde stem omdat achteraf bleek dat z1000 de leugenaar was. Maar ik heb het hem toen ook al gevraagd en gezegd. Biobeast had op dat moment het spel kunnen beslissen met zijn stem. Of iig een hele hoop duidelijkheid kunnen creëren door op AlleyCat te stemmen. Biobeast is een goede speler en hij wist dat zelf ook wel.

Dat heeft hij niet gedaan en dat is voor mij reden genoeg.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:49 ----------

In dit geval zou ik je ook niet geloven. Ik hoop niet dat mensen je nu net als gisteren gaan volgen uit het niets, want dan is 't spelletje gauw afgelopen

Dat is het zeker. Want jij bent de wolf.

Kijk ik wist het eigenlijk al zeker na de 2e nacht. En ik weet ook heel zeker dat als ik het toen voor me gehouden had het spel al afgelopen was.

Ik zal het nog eens rustig beargumenteren:

We zijn het er allemaal over eens dat de wolf een goede en ervaren speler moet zijn. Biobeast speelt het gewoon erg slim. Hij wijst iedere keer verdachte spelers aan die waarschijnlijk ook cult zijn. Maar dat maakt niet uit, want die zullen toch nooit vallen.

Voor mij was het doorslaggevend dat biobeast niet op AlleyCat stemde in ronde 2. Hij wist dat whami goed was. Maar hij wist niet zeker dat Alley wel evil was. Daarom stemde hij op z1000. Zeker geen verkeerde stem omdat achteraf bleek dat z1000 de leugenaar was. Maar ik heb het hem toen ook al gevraagd en gezegd. Biobeast had op dat moment het spel kunnen beslissen met zijn stem. Of iig een hele hoop duidelijkheid kunnen creëren door op AlleyCat te stemmen. Biobeast is een goede speler en hij wist dat zelf ook wel.

Dat heeft hij niet gedaan en dat is voor mij reden genoeg.

Je zal 't zien als ik er uit ga hoe goed ik had gespeeld. Ik loop gewoon nooit mee in dit spelletje, net als gisteren ook niet. Als ik geen vertrouwen heb in de stem, dan doe ik 't gewoon niet.

Tis dat jij de wolf niet kan zijn door die verhalen, maar anders zou ik 't nu ook denken

ps: die hint met die datum in nacht 1 ofzo, zoek hem eens uit;)

Daster is trouwens voor mij gewoon inactief. Hij heeft de aflopen 2 dagen niet gestemd.

Hierbij weet ik het zeker. Biobeast is de wolf.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:57 ----------

Je zal 't zien als ik er uit ga hoe goed ik had gespeeld. Ik loop gewoon nooit mee in dit spelletje, net als gisteren ook niet. Als ik geen vertrouwen heb in de stem, dan doe ik 't gewoon niet.

Tis dat jij de wolf niet kan zijn door die verhalen, maar anders zou ik 't nu ook denken

ps: die hint met die datum in nacht 1 ofzo, zoek hem eens uit;)

Als die naar de wolf zou leiden kan je hem gewoon wel plaatsen.

Kijk jij denkt niet mee met wie de wolf zou kunnen zijn. Waarom denk je nu markrot?

Daster is trouwens voor mij gewoon inactief. Hij heeft de aflopen 2 dagen niet gestemd.

Kijk jij denkt niet mee met wie de wolf zou kunnen zijn. Waarom denk je nu markrot?

Uuh heb ik iets gemist????

Whaha ****ing spel. Kijk nu wordt het wel erg lastig om mensen nog mee te krijgen op biobeast.

Ja , dat heb ik ook:roflol:

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:04 ----------

Zelfde idee als jij had bij supersized,
Beetje op de achtergrond, kennis van het spel. Op basis van stemmen de eerste twee rondes.

Of

Het is gewoon Alley Cat en die doen we vandaag.

Hmm merk wel dat ik veel dingen mis omdat ik dit voor het eerst speel...

Burgers. Jullie zullen me helaas nog 1 dagje moeten vertrouwen. Ga met me mee op Biobeast en jullie zullen er geen spijt van krijgen.

Burgers. Jullie zullen me helaas nog 1 dagje moeten vertrouwen. Ga met me mee op Biobeast en jullie zullen er geen spijt van krijgen.

Dat krijgen ze wel, supersized was een wilde gok die goed ging. Nu zit je compleet fout

Misschien de mogelijke hint ontcijferd waaruit duidelijk werd dat Whami goed was.
06-03-2013 will lead you to a citizen.
06-03-2013 intypen op google geeft sneeuwvlokjes, hetzelfde soort bloem als op dag 1 op de foto.

Met zijn hoedje en rokerspijp in z’n mond gaat hij op onderzoek uit.. Kruipend over de grond komt ie tot een schokkende ontdekking… Hij roept de menigte bijeen en vertelt wat hij ziet
“Kijk.. zien jullie dit bloempje?” “Dit bloempje hangt een beetje naar beneden”…
“Dat is gewoon normaal hoor” zegt Alley Cat… “En daarom ben ik Sherlock Holmes en jij niet” zegt Whami op een arrogante toon… “Dit is niet zomaar een natuurlijk verschijnsel. Hij hangt namelijk naar beneden vanuit angst…angst omdat hij de wolf heeft gezien” zegt Whami

Whami heeft het over de bloem.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:12 ----------

Ja , dat heb ik ook:roflol:

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:04 ----------

Zelfde idee als jij had bij supersized,
Beetje op de achtergrond, kennis van het spel. Op basis van stemmen de eerste twee rondes.

Of

Het is gewoon Alley Cat en die doen we vandaag.

Alleycat is sowieso niet de wolf, check de hints van de heks maar.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 14:12 ----------

Spelen wij dit trouwens met zn 3en?

Hoho ik ben er ook nog hoor :)
Stem trouwens wel mee op Biobeast.
Al zou ik als sure kill nog best op JoeyC willen stemmen, en eventueel op Alleycat om te weten wat hij is.

Hoho ik ben er ook nog hoor :)
Stem trouwens wel mee op Biobeast.
Al zou ik als sure kill nog best op JoeyC willen stemmen, en eventueel op Alleycat om te weten wat hij is.

Stem dan op een ander joh, ik snap nu hoe RobP zich voelde:roflol:

RobG goed gespeeld, mensen in je zak zonder argumenten.

Terug
Naar boven