Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Goed detective werk Flipmans.
Maak bij deze mijn stem weer BLANCO, gezien Biobeast het volgens mij niet is als ik dit zo lees.

Ik heb niet gezegd dat hij het niet is, ik zeg alleen dat ik nog twijfels heb. Als ik de argumenten van Rob G zo lees kan het zijn dat hij de wolf is en dat dus de cults hem zullen beschermen en bijvoorbeeld op markrot zullen stemmen, dan weet ik voldoende.

stop alsjeblieft met die tunnelvisie, jullie hadden het vanaf begin al fout met jullie cultlijstje srs, robP stond daar in en die was toch ook goed, het klopte deels maar ik verzeker jullie stem op markrot hij stond in het begin al in het verhaal toen hij naar voren stapte. hij heeft imo de meeste kenmerken van de wolf aangezien hij ook alles bijna op safe heeft gespeeld. en zich veel op de achtergrond houdt

Om toch de druk op te voeren na een kort overleg met mijn alter-ego: Biobeast

Ik heb niet gezegd dat hij het niet is, ik zeg alleen dat ik nog twijfels heb. Als ik de argumenten van Rob G zo lees kan het zijn dat hij de wolf is en dat dus de cults hem zullen beschermen en bijvoorbeeld op markrot zullen stemmen, dan weet ik voldoende.

Lees mijn vorige post. De andere cult gaat dan ook op markrot en dan zijn de goeden met meer en ga ik er alsnog uit. Dat is bespelen. Stemmen ze op mij, dan ga ik er ook uit. Je ziet t vnv RobG, je bent niet de enige ervaren speler die nodig is nu, maar je zorgt wel dat een goed personage er uit gaat.

ik speel dit spel als een sufe lul, rob g doet het imo erg goed, ik stem alvast wellicht later nog wat anders bij nieuwe inzichten.

biobeast

net ontwaakt uit mn coma, zie dat de wolf een goede speler is. en vertrouw echt niemand meer in dit dorp. heb heel erg mn twijfels bij een aantal mensen, weet het dus echt niet wat ik ervan moet maken allemaal, even alle hints doornemen

Fakking schandalig dit, mensen volgen je als makke schapen Rob:roflol:

Biobeast , ik ga vandaag nog wel kijken naar wie de wolf echt is of iig een poging tot. Een spel spelen met mensen die alleen volgen of niet meespelen is ook jammerlijk. Vanavond zie je mijn rol en o wat ga je spijt hebben :roflol:

Fakking schandalig dit, mensen volgen je als makke schapen Rob:roflol:

Biobeast , ik ga vandaag nog wel kijken naar wie de wolf echt is of iig een poging tot. Een spel spelen met mensen die alleen volgen of niet meespelen is ook jammerlijk. Vanavond zie je mijn rol en o wat ga je spijt hebben :roflol:

Geef eens een reden waarom wij niet op jou zouden moeten stemmen dan?

Mijn mogelijke wolf zou ook biobeast of markrot moeten zijn. Beiden ervaren spelers en beiden spelen ze het spel niet echt mee.

Daar komt bij dat daniel20 de hint die naar een goede wees: 6-03-13 datum (foutief) linkte aan de aanmelddatum van TheBeast666. Beast -> biobeast. Dit was nog in het begin van het spel voordat er echt cults verdacht waren. Zou misschien een domme poging kunnen zijn om biobeast als goede te bestempelen.

Ik stem voorlopig nog ff niet

Als ik overigens de wolf was zou ik het ook spelen als Biobeast, beetje stemmen op mogelijke cults en vervolgens 's nachts iedereen opeten.

Precies. Biobeast heeft het perfecte alibi opgebouwd. Speelt wel beetje mee. Stemt wat op de cults. Maar oefent nooit echt invloed uit en al zeker niet om daadwerkelijk cults uit het spel te werken.

Terug
Naar boven