Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

fitness beginner vind hem erg onduidelijk spelen en denk een hint in het verhaal gevonden te hebben over hem

Ik stem op jou tenzij je deze hint hier uitlegt. De hint kan verwijzen naar whami als burgemeester of hij verwijst naar een burger. Als die hint naar jou verwijst dan ben je een burger en dan boeit het toch geen fl**ker om hem hier te posten want een burger is niet zo belangrijk. Dus bewijs je onschuld biobeast.

Een burger is niet belangrijk??:roflol:

Weet je wel hoe weinig er nog over zijn?

jimbooo

Je geeft nu toch ook indirect toe dat je een burger bent, nou bewijs het dan

Ik zag hem al op de vorige pagina staan. Aanmelddatum the beast-->dan naar mij. Die verwijzing postte ik al heel vroeg in dit spel, zoek maar even terug wanneer. Daarbij was ik 1 van de eerste die op de cults stemde en ook de namen gaf, ook dat kun je opzoeken. Ik heb nergens low profile gespeeld en op stemmen waar ik t niet mee eens was heb ik niet gestemd. Zo ook alley en whami toen. Lees maar terug, al VOOR dat veel mensen op whami stemden, zei ik al dat ik op z1000 wou stemmen of joeyC. Dat er daarna van gemaakt wordt door Rob dat ik moest wisselen is zijn uitleg, maar ik gaf ook aan niet te willen veranderen.

Duidelijk?

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 16:04 ----------

Je hebt in het laatste uur al 3x je stem verwisseld... Van jezelf, naar Daster en nu naar Jimbooo.

En markrot daarvoor, maar lees een post daarvoor. Ik zeg: als ik er uit ben: stem markrot, jimbooo of daster

Ik spreek me nergens tegen

Ik zag hem al op de vorige pagina staan. Aanmelddatum the beast-->dan naar mij. Die verwijzing postte ik al heel vroeg in dit spel, zoek maar even terug wanneer. Daarbij was ik 1 van de eerste die op de cults stemde en ook de namen gaf, ook dat kun je opzoeken. Ik heb nergens low profile gespeeld en op stemmen waar ik t niet mee eens was heb ik niet gestemd. Zo ook alley en whami toen. Lees maar terug, al VOOR dat veel mensen op whami stemden, zei ik al dat ik op z1000 wou stemmen of joeyC. Dat er daarna van gemaakt wordt door Rob dat ik moest wisselen is zijn uitleg, maar ik gaf ook aan niet te willen veranderen.

Duidelijk?

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 16:04 ----------

En markrot daarvoor, maar lees een post daarvoor. Ik zeg: als ik er uit ben: stem markrot, jimbooo of daster

Ik spreek me nergens tegen

Maar waarom wissel je dan continu en blijf je niet bij 1 persoon?

The numbers : 06-03-2013 will lead you to a citizen

,
20-05-13 aangemeld

ik denk dat het geen biobeast is, zie geen duidelijke hints staan richting hem en z'n speelstijl staat niet echt garant voor de wolf, voor mij blijft fitness, alley en joey c heel hoog op mijn lijst staan. maar voor alley ligt het eraan aan welke kant de necromancer stond. zou voor hetzelfde geld een goede rol hebben kunnen zijn die gered is. maar daar hebben we nog weinig hints en dergelijke vandaan gekregen

Van jou hitlist als mogelijke wolf staan er 2 van tussen waarvan Rop P gezegd heeft dat het niet de wolf is.

wat zou thebeast666 hier uberhaupt mee te maken hebben :roflol: jullie zitten allemaal verkeerd imo, ik blijf mooi op markrot, die wist daarnet niet eens dat alleycat ZEKER geen wolf is, hoe hij daar aan kan twijfelen? simpel, hij wil de aandacht elders leggen en ziet dat er nog steeds mensen denken dat alley slecht is

Op de verklaring van Biobeast dus? Begrijp er geen zak meer van:rolleyes:
Biobeast beweert dat hij goed is op basis van de hint van die datum. Vervolgens beweert hij dat de aanmelddatum van thebeast666 overeenkomt met de datum van die hint (wat niet klopt) en dat hij dus goed is. Immers thebeast666 -> biobeast.

wat zou thebeast666 hier uberhaupt mee te maken hebben :roflol: jullie zitten allemaal verkeerd imo, ik blijf mooi op markrot, die wist daarnet niet eens dat alleycat ZEKER geen wolf is, hoe hij daar aan kan twijfelen? simpel, hij wil de aandacht elders leggen en ziet dat er nog steeds mensen denken dat alley slecht is

Alley kan zeker sle3cht zijn, maar niet de wolf.

Ben geneigd mee te gaan. Maar in mijn positie is het wellicht beter dat dan juist niet te doen, niemand vertrouwt me immers ...:D

biobeast jij hebt heel wat uit te leggen anders lig je er vanavond uit.

Biobeast beweert dat hij goed is op basis van de hint van die datum. Vervolgens beweert hij dat de aanmelddatum van thebeast666 overeenkomt met de datum van die hint (wat niet klopt) en dat hij dus goed is. Immers thebeast666 -> biobeast.

Ahaa dan begreep ik het dus toch.

Terug
Naar boven