MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Precies. Biobeast heeft het perfecte alibi opgebouwd. Speelt wel beetje mee. Stemt wat op de cults. Maar oefent nooit echt invloed uit en al zeker niet om daadwerkelijk cults uit het spel te werken.

En hetzelde geldt voor markrot, dus zoals ik zei ik kijk nog zeker naar wat de cults doen.

Laatste twee dagen telkens pas na 21:00 thuis.. Niet kunnen stemmen dus helaas. Heb vandaag weer meer tijd dus ga weer goed meelezen :D

Voorlopig ga ik mee op Biobeast

Mwoa whatever ik ga wel mee, ik heb ook geen zin om de komende 3 dagen de cults joeyc, alleycat en kane eruit te stemmen. Van de hints in die verhaaltjes worden we waarschijnlijk niet veel wijzer want ze zijn veels te moeilijk :roflol:

Vind biobeast toch wat verdachter dan markrot dus ik ga wel mee

Onzin Rob, ik heb genoeg hints en dingen gezegd hier. Ik heb echter geen jager op permanent bezoek dus ik kan niet zo duidelijk spelen als jij, want ik ga er wel gewoon uit. T is al raar dat de jager altijd op dezelfde plek blijft, geeft easy kill voor de wolf. Ik zag de hint naar mij op de vorige pagina staan en die gaf ik al heel vroeg aan. Ik heb al cults benoemd voordat jij of anderen er op stemde en dat is een beetje op de achtergrond? Nee dat is vooraan.

Biobeast

ik ga nog 1 keer met Rob G mee, maar als bio nu wel goed is dan is hij de volgende!

Hmm, bio staat toch net iets lager op het verdachtenlijstje als Alley, JoeyC, fitness.

Op zich kan het wel handig zijn echter om deze in leven te laten. Aan hun stemgedrag de komende dagen is ook het eea. af te leiden.

Maar toch bestaat het risico op een gegeven moment de meerderheid uit handen te geven. Voor nu zeg ik even Alleycat.

ik denk dat het geen biobeast is, zie geen duidelijke hints staan richting hem en z'n speelstijl staat niet echt garant voor de wolf, voor mij blijft fitness, alley en joey c heel hoog op mijn lijst staan. maar voor alley ligt het eraan aan welke kant de necromancer stond. zou voor hetzelfde geld een goede rol hebben kunnen zijn die gered is. maar daar hebben we nog weinig hints en dergelijke vandaan gekregen

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 15:28 ----------

Hmm, bio staat toch net iets lager op het verdachtenlijstje als Alley, JoeyC, fitness.

Op zich kan het wel handig zijn echter om deze in leven te laten. Aan hun stemgedrag de komende dagen is ook het eea. af te leiden.

Maar toch bestaat het risico op een gegeven moment de meerderheid uit handen te geven. Voor nu zeg ik even Alleycat.

lol, precies dezelfde mensen op de lijst

Dat zijn waarschijnlijk alle 3 cults, als je die er allemaal uit wilt stemmen duurt het wel erg lang. Maar bio is inderdaad wel een risico als we fout zitten. Oh en alley is 100% zeker geen wolf dus beetje raar dat je op hem stemt...

Dat zijn waarschijnlijk alle 3 cults, als je die er allemaal uit wilt stemmen duurt het wel erg lang. Maar bio is inderdaad wel een risico als we fout zitten. Oh en alley is 100% zeker geen wolf dus beetje raar dat je op hem stemt...

Elke cult eraf is toch goed? We hoeven het spel niet per see zo snel mogelijk tot een einde te brengen.

Bovendien hoeven het niet alle 3 cults te zijn. Een van hen kan de wolf zijn, die al best goed door heeft welke zijde tot de cults behoort. Dit blijkt ook wel uit zijn burger/goeden-killstreak. Zodoende kan het stemgedrag van de wolf best goed in het stemgedrag van de cults passen.

Stem hierna op Daster aub of vanavond al. Daster

Elke cult eraf is toch goed? We hoeven het spel niet per see zo snel mogelijk tot een einde te brengen.

Bovendien hoeven het niet alle 3 cults te zijn. Een van hen kan de wolf zijn, die al best goed door heeft welke zijde tot de cults behoort. Dit blijkt ook wel uit zijn burger/goeden-killstreak. Zodoende kan het stemgedrag van de wolf best goed in het stemgedrag van de cults passen.
Waarom alley als hij 100% zeker geen wolf is...

markrot

Markrot had me er uit gehaald als hij dacht dat ik goed was, alley en new zijn volgens robp niet de wolf, joey is cult, jimbooo lijkt oke en t moet iemand op de achtergrond zijn. IMBA kan ook denken dat ik goed ben, maar Daster komt net even op mij stemmen en is weer weg.

Ohja normaal was je bij inactiviteit er al uitgeschreven.

Laatst bewerkt:
Een cultist can be found with the numbers 458287376

wie had z1000 gepost? want dat was hem dus niet aangezien hij leugenaar was

Een cultist can be found with the numbers 458287376

wie had z1000 gepost? want dat was hem dus niet aangezien hij leugenaar was

Dat was ik met een mogelijke redenatie. Uiteindelijk bleek hij leugenaar dus ook slecht. Zelfde als rob gisteren, zegt wolf, blijkt cult

fitness beginner

Je zal 't zien als ik er uit ga hoe goed ik had gespeeld. Ik loop gewoon nooit mee in dit spelletje, net als gisteren ook niet. Als ik geen vertrouwen heb in de stem, dan doe ik 't gewoon niet.

Tis dat jij de wolf niet kan zijn door die verhalen, maar anders zou ik 't nu ook denken

ps: die hint met die datum in nacht 1 ofzo, zoek hem eens uit;)
Ik stem op jou tenzij je deze hint hier uitlegt. De hint kan verwijzen naar whami als burgemeester of hij verwijst naar een burger. Als die hint naar jou verwijst dan ben je een burger en dan boeit het toch geen fl**ker om hem hier te posten want een burger is niet zo belangrijk. Dus bewijs je onschuld biobeast.

Terug
Naar boven