UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Check je pm nog een keer
... En selecteer je pm is.. Zei toch dat ik een verassing had voor je 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... En selecteer je pm is.. Zei toch dat ik een verassing had voor je 
"Naarmate het spel vordert worden de hints moeilijker"
Dus proteinbar en 9411 is nog easy?
![]()
check je pm nog een keer:d... En selecteer je pm is.. Zei toch dat ik een verassing had voor je :d
unknowndbb zei:
REMI JIJ VARKEN!!!
In de spelregels stond eerst dit:
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D. Zij heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert en zij vaker van haar power gebruik maakt zullen de hints duidelijker worden.
Dus EIGENLIJK zouden de hints steeds duidelijker worden en zou het dus zo zijn dat de 1e hint minder relevant zou zijn en dat de latere hints meer en meer op de wolf zouden slaan.
Als ik het meisje geweest was was dit spel op dag twee afgelopen geweest. Oh nee wacht, niemand zou me ooit gelooft hebben.Trouwens knap van je Alley dat je die reep zo snel linkt aan Markrot. Dat moet hem wel gewoon zijn dan.
Als ik het meisje geweest was was dit spel op dag twee afgelopen geweest. Oh nee wacht, niemand zou me ooit gelooft hebben.
Tenslotte roept iedereen al sinds nacht 1 dat ik cultist ben, omdat Markrot daar ooit over begonnen is.
Meneer verstopt even een hint in een hint...
http://www.cyclonefanatic.com/forum...s-town-showdown-signup-inception_meme__1_.png

Als ik het meisje geweest was was dit spel op dag twee afgelopen geweest. Oh nee wacht, niemand zou me ooit gelooft hebben.
Tenslotte roept iedereen al sinds nacht 1 dat ik cultist ben, omdat Markrot daar ooit over begonnen is.
Ja klopt had het verandert nadat jij zei dat de hints te moeilijk waren. De dat je dat wel wist..
En hints worden ook steeds relevanter.. Aan het einde zul je het begrijpen Robbie G
Nadat ik zei dat de hints niet te doen waren. Dat was na de hint op dag 3, ging ik er vanuit dat ze wat makkelijker zouden worden.
Als je me even getipt had over die aanpassen dan had ik natuurlijk ook geweten dat de hint van dag 1 de makkelijkste was en had ik daar verder naar gekeken.
Voor mij was dat een hint die, aangezien ze steeds duidelijker zouden worden, waarschijnlijk erg onduidelijk was.
Naja ben benieuwd op Alley de 4911 hint kan linken. Zelfs nu hij WEET waar hij moet zoeken.
Dat ik het aangepast had was alleen maar om je te stangen.
Wacht nou maar gewoon af Rob G... zodra de oplossing er is zul je denke " ow ja"

Was natuurlijk maar een mopje dat ik het dan op dag twee opgelost zou hebben. Zag het nu heel toevallig, ook niet echt gezocht (dan was ik er waarschijnlijk nooit opgekomen).
Komt bij dat Markrot al een paar dagen mijn hoofdverdachte is, dus wellicht ook wat sprake van tunnelvisie.

De enige die een beetje kans maakt om achter de wolf te komen is de heks.