- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Vond het ook een leuke pot.
Zag mezelf ook als 'gewoon' burger, omdat ik toch niet roddel.
Maar dat vind ik geen reden om minder actief te zijn.
Je hebt toch alle burgers nodig om de wolf te pakken.
Zeker wanneer de cults goed spelen en de burgers weten te verdelen.
Had wel al vrij snel door dat Rob G het meisje was, waardoor ik het moeilijk vond om niet met hem mee te stemmen.
Dit heb ik 2x toch gedaan terwijl ik wist dat hij het meisje was, die 2x had hij het ook fout. (Damn im good)
Sommige hebben deze pot niet al te best gespeeld, maar een pot kan raar lopen.
Super georganiseerd in ieder geval weer door Remi.
Is de volgende pot al in de maak?
Op zich ben ik burger spelen wel gaan waarderen. Heb nog nooit anders gedaan. Maar heb er toch (valse) hoop in eens keer cult of wolf te zijn.
Ga sowieso de volgende pot meer op de achtergrond blijven. Ook wel bizar dat ik er deze pot tot het einde in heb gezeten. Mede dankzij Flippie (thnx baas!). Maar de wolf heeft het ook geen 1 keer op me geprobeerd.
Ik dacht dat ik wel heel duidelijk meisje was. Daarom volgde mensen mij ook denk ik. Ze dachten toch wel dat ik na 4 a 5 hints de wolf in mijn vizier zou hebben.
Ook wel raar dat JoeyC er zo lang in bleef. Die ronde op fitness beginner was ook beetje bizar eigenlijk. In eerste instantie was mijn plan om op het laatste van fitness af te stappen. Ik dacht wel dat hij cult was en als ik dan nog even zou wisselen dan leek ik ook cult. Was bijna zeker dat de wolf me af zou gaan maken.
De cults hebben het toch ook wel verdomde goed gespeeld man. Alleen daniel is gehangen door een fout. En supersized door puur geluk van mij.
Kimi2 heb ik eigenlijk ook wel de hele tijd als cult gezien. Of iig zeer twijfelachtig.

)