Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

ik heb t verhaal nu 8x gelezen. Ik zie geen duidelijke hints, mogelijk alleen naar de burgemeester. Die is een getraind meester en kan lijken weer tot leven brengen. "Ze hebben mijn dorp overgenomen". Burgemeester kan alleen wel goed of slecht zijn.
Klinkt goed, maar dan is die burgemeester toch te machtig? Zou hij zowel dubbele stem hebben én mensen terug levend kunnen maken. Iedereen zegt wel "mijn dorp" over het dorp waar hij uit komt. Maar het blijft opvallend :scratch:. Wie is die burgemeester dan? Normaal moeten we toch kiezen wie burgemeester is? Dus dat kan dan nu iedereen zijn???

"Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden"
Is de burgemeester dan die nieuwe inwoner? Want die nieuwe inwoner is toch die man die zegt "mijn dorp blablabla"? En die nieuwe inwoner staat dan niet op de spelerslijst of wel???

dude... ik stem voorlopig gewoon Whami, omdat die echt ****ing irritant speelt.

dude... ik stem voorlopig gewoon Whami, omdat die echt ****ing irritant speelt.
Ja, moeilijk hé om info en tips te vinden. :sukkeltje:
Als ik morgen dood ben, niet op IMBA stemmen, waarschijnlijk burger. (ik mag dat zeggen want hij wil mij dood, dus als wolf hem dan dood omdat ik zei dat hij burger was is het zn eigen schult :roflol: = ik verlaag kans dat hij gedood wordt door eigen vuur maar lekker hapje voor de wolf)
Leuk spel :roflol:

Laatst bewerkt:
ik stem ook op whami

denk zelf overigens dat daniel20 de heks is

elke keer als ik een idee heb, kom ik hier, en lees ik al die kwats en weet ik mn eigen idee niet meer

Whami is te vaag dus negeer ik (maar ik hou je in de gaten)
Rob G heeft een "speciale" rol maar ik weet nog niet of t goed of slecht is.
De cults beginnen me duidelijker te worden maar ik hou t nog ff voor me wie
Ik hoop dat t nog wat duidelijker gaat worden om een stem uit te gaan brengen maar ik kan er nog een nachtje over slapen

Laatst bewerkt:
ik verander mijn stem ook. Het was eerst whami maar die heeft een klaagschrift opgehangen en wil ons duidelijk overtuigen dat hij het niet is en wil dus niet graag dood.

nieuwe stem:
Illoydatoni

Whami is te vaag dus negeer ik (maar ik hou je in de gaten)
Rob G heeft een "speciale" rol maar ik weet nog niet of t goed of slecht is.
De cults beginnen me duidelijk te worden maar ik hou t nog ff voor me wie
Ik hoop dat t nog wat duidelijker gaat worden om een stem uit te gaan brengen maar ik kan er nog een nachtje over slapen

De cults beginnen duidelijk te worden... 2/3 heeft nog niet gepost sinds het verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben de wolf jongens...

Not srs

Zo eerste keer dat ik meedoe, dacht effe spelletje spelen haha, had wat oude doorgelezen maar zo erin mee te doen wil ik het graag goed doen en ga ook eea bijhouden, maar dat jullie nu al ideeen hebben zeg.
Ik ga nogmaals vanaf blz. 1 doorlezen :)

Laatst bewerkt:
ik stem ook op whami

denk zelf overigens dat daniel20 de heks is
Denk nog eens wat ik zei over deze speler hier.
Nu gaat hij nog eens zeggen hier dat hij denkt dat daniel20 de heks is...:rolleyes:
Voor iedereen met enige ervaring is het toch duidelijk wie er dood zou moeten, ik of hij.

Zoals voorspeld ga ik toch nog steeds dood gaan morgen :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 21:12 ----------

gokje dat daar de meeste burgers in zitten
Dat denk ik ook. Denk dat max 2 cults al beschuldigingen gedaan hebben

Denk nog eens wat ik zei over deze speler hier.
Nu gaat hij nog eens zeggen hier dat hij denkt dat daniel20 de heks is...:rolleyes:
Voor iedereen met enige ervaring is het toch duidelijk wie er dood zou moeten, ik of hij.

Zoals voorspeld ga ik toch nog steeds dood gaan morgen :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 21:12 ----------

Dat denk ik ook. Denk dat max 2 cults al beschuldigingen gedaan hebben
Whami

:trollface:

Gadver, ff bijlezen, staan er al tientallen theorieën gepost :roflol:

Voor mij zijn de mensen die maar blijven benadrukken dat bepaalde spelers een goede rol hebben alvast vrij verdacht. Geen enkele reden om dat te doen, tenzij je aan de slechte kant staat.
Mijn volgende check in dit topic zal morgenavond pas zijn. Kan niet zeggen dat ik er erg naar uitkijk om 20 pagina's bij te lezen :o

Gadver, ff bijlezen, staan er al tientallen theorieën gepost :roflol:

Voor mij zijn de mensen die maar blijven benadrukken dat bepaalde spelers een goede rol hebben alvast vrij verdacht. Geen enkele reden om dat te doen, tenzij je aan de slechte kant staat.
Mijn volgende check in dit topic zal morgenavond pas zijn. Kan niet zeggen dat ik er erg naar uitkijk om 20 pagina's bij te lezen :o

Zet Whami op negeer. Dan is het nog maar 1 pagina ;)

Alsof het mij ene reet kan schelen :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 21:40 ----------

ik verander mijn stem ook. Het was eerst whami maar die heeft een klaagschrift opgehangen en wil ons duidelijk overtuigen dat hij het niet is en wil dus niet graag dood.
Ik ga sowieso dood vroeg in het spel en hoogstwaarschijnlijk morgen al, en 1ste dag is het moeilijkst. Dus ik probeer zo veel mogelijk zo snel mogelijk te weten te komen :).
En mijn beschuldigingen tov lloy zijn duidelijk beter dan die anderen hier tegen mij proberen te zeggen :roflol:

Well_that_escalated_quickly.jpg

Gelijk een actieve speler eruit spelen die mogelijk goed is?

Remi: je link naar het verhaal van dag 1 werkt niet (op pagina 1). Die verwijst naar laatste pagina in dit topic.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:13 ----------

Veel inactieve spelers btw. Denk dat er sowieso veel mensen uit gaan vliegen na de 1e ronde (wegens niet stemmen).

Eigenlijk vindt ik dat het beter is te verplichten dat iedereen moet stemmen in de 1e ronde. Vooral die ronde is belangrijk om te kijken welke kant mensen op gaan. Verder heb je zo direct alle inactieve spelers er uit.

Ik breng ook een stem uit, en dat is op Alleycat, want ik vermoed een hint door te hebben.

Terug
Naar boven