MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Remi: je link naar het verhaal van dag 1 werkt niet (op pagina 1). Die verwijst naar laatste pagina in dit topic.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:13 ----------

Veel inactieve spelers btw. Denk dat er sowieso veel mensen uit gaan vliegen na de 1e ronde (wegens niet stemmen).

Eigenlijk vindt ik dat het beter is te verplichten dat iedereen moet stemmen in de 1e ronde. Vooral die ronde is belangrijk om te kijken welke kant mensen op gaan. Verder heb je zo direct alle inactieve spelers er uit.
Sommigen hadden gezegd zondag maar te kunnen en daarom ook dubbele dag, sommigen zullen ook gewoon w8en tot zondag. Dus zullen nog wel wat actieve bijkomen :).

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:51 ----------

Haha ja die zie ik ook, die zou echt overduidelijk zijn dan.
Lijkt me juist ver gezocht dan overduidelijk? Of zie ik iets niet? :p

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:54 ----------

Iets waar ik niet overheen kan kijken is het gebruik van "ze" en "enkele" alsof er meerdere zijn???

Typo of ontbreekt de N met opzet?
Toen ik las dacht ik typo maar nu je't zegt.
"Ze komen jullie halen, ze hebben mij overgenomen"
Als ze hem in hen macht hebben, kan hij dan enkel slechten tot leven wekken? Of verzet hij zich er tegen en kan hij enkel niet geïnfecteerden met het virus redden (zie volgende).

"Ik probeerde ze nog te redden"
Alsof het een virus is, dat als ze je doden, je een van hen wordt. Wat due "zij" en "enkele" ook zou verklaren.

Besmettelijke weerwolf???

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 00:10 ----------

:eek: heb net nog een tip door, denk ik. Deze mag ik niet zegge want het gaat over goede.

Toen ik las dacht ik typo maar nu je't zegt.
"Ze komen jullie halen, ze hebben mij overgenomen"
Als ze hem in hen macht hebben, kan hij dan enkel slechten tot leven wekken? Of verzet hij zich er tegen en kan hij enkel niet geïnfecteerden met het virus redden (zie volgende).

"Ik probeerde ze nog te redden"
Alsof het een virus is, dat als ze je doden, je een van hen wordt. Wat due "zij" en "enkele" ook zou verklaren.
Zal wel corrupte burgemeester zijn

Alleycat

Omdat het inderdaad een overduidelijke hint zou kunnen zijn. En hij daarnaast nog niks gepost heeft buiten de aanmelding om

Z1000 is een ecto. Wn ik ben fckin bezopen. Damn type dit met een oog open, krijg mn bakje kwakr Amper naar binnen.

Pff veel te veel gemist alweer, eerst even lezen.

Hoe vaker ik het lees, hoe meer ik hints ik zie. Waar waarschijnlijk niks van klopt.
Die van Alleycat, had ik echt niet door.
Mocht hij een cult zijn, kan er vandaag nog weleens een treintje op gang komen.
Grote kans dat er nu ook al cults op hem hebben gestemd, nog tijd zat om met een goed verhaal hun stem te wijzigen.
Of ze offeren hem gewoon op.

:angstig:

Je gaat naar bed met een erg veilig gevoel en als je wakker wordt ben je zo goed als dood. De hint is inderdaad vrij duidelijk, alleen is het niet als hint bedoeld.

Zoals ze zeggen: een kat in het nauw maakt rare sprongen

Als niks.

Steeg is een erg gebruikelijk woord in dit soort verhalen. Denk dat de schrijver het zich niet eens gerealiseerd heeft toen hij het gebruikte (ik ook niet totdat markrot over een hint begon).
En een wolf heeft nou eenmaal klauwen, kan er niet direct een ander woord voor verzinnen. Je zou ze eventueel poten kunnen noemen maar dat is erg geforceerd. Komt bij dat een kat geen grote klauwen heeft.

Als niks.

Steeg is een erg gebruikelijk woord in dit soort verhalen. Denk dat de schrijver het zich niet eens gerealiseerd heeft toen hij het gebruikte (ik ook niet totdat markrot over een hint begon).
En een wolf heeft nou eenmaal klauwen, kan er niet direct een ander woord voor verzinnen. Je zou ze eventueel poten kunnen noemen maar dat is erg geforceerd. Komt bij dat een kat geen grote klauwen heeft.

Geen argumenten om anderen eruit te stemmen?

een kat van 90kg en 12% vet met kleine klauwen??

pics plz :P

Je mag PMen met anderen cults he!!

Vanuit eerdere spellen blijkt dat in de start van het verhaal de cults vaak veel actiever zijn dan andere spelers. Dus of een deel van de spelers die nu al stemmen uitgebracht hebben is cult of dit zijn nieuwe 'goede' spelers en de ervaren cults spelen t beter nu.

Vanuit eerdere spellen blijkt dat in de start van het verhaal de cults vaak veel actiever zijn dan andere spelers. Dus of een deel van de spelers die nu al stemmen uitgebracht hebben is cult of dit zijn nieuwe 'goede' spelers en de ervaren cults spelen t beter nu.

Jij bent inderdaad rustiger dan anders.

Ikzelf speel ongeacht mijn rol altijd actief mee.

Terug
Naar boven