MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Iemand al gekeken of het posts zijn in vorige topics?

Kunnen we als goeden niet even samen iemand er uit stemmen?

Plz iedereen die goed is op whami. Verdeeldheid onder de goeden is niet goed. Laat allemaal je vooroordelen varen en laten we eerst hem eruit stemmen. Overduidelijk dat die hier alleen maar is om verwarring te stichten.

Plz iedereen die goed is op whami. Verdeeldheid onder de goeden is niet goed. Laat allemaal je vooroordelen varen en laten we eerst hem eruit stemmen. Overduidelijk dat die hier alleen maar is om verwarring te stichten.
Zowel cults als burgers zijn hier beide mee gediend. Mmm...intradesting.

wat is er nu zo moeilijk aan een getal van 9 cijfers.. wordt er gek van

ben er zelfs al patronen in aan het zoeken :o
45 (828) (737) 6

zit te denken dat er een rij in verstopt zit, dus vervolg is 646 --> 555 maar dan negeer ik die 45 gewoon.

ben te ver aan het zoeken denk ik :p

ghi - jkl - tuv - abc - tuv - pqrs - def- pqrs - mno van het gsm klavier brengt mij ook al niet dichter.

met het alfabet ben ik momenteel ook nog niet dichter gekomen.

heb voor de rest uit de verhalen alleen maar hints naar goede rollen gevonden :s

Waarom cults? Zodra ze zien dat het verloren is gaan ze gewoon mee met stemmen.

:roflol: Zijn juist de goeden die de verwarring zaaien, denk dat er enkel nog maar goeden op met hebben gestemd vandaag. De cults gaan zich dat nog niet riskeren omdat ik niet in hen clubje sta ingeschreven. De cults (en enkele volgzame burgers) zouden pas vanaf rond deze tijd op mij beginnen stemmen. Natuurlijk wat kan veranderen omdat ik dit nu zeg. Jij zit op het randje nu, maar je roept op, dus wellicht burger. Cult gaat niet oproepen op me te stemmen. Maar na dit bericht kan alles...alles er voor burgers met grote waarschijnlijkheid.

Lees dit morgen eens terug, mss doden jullie dan eindelijk eens een cult, of Remi zou al een hele makkelijke tip moeten geven :roflol:
Hoe het er nu aan toe gaat en hoe het er uit ziet, geef ik de slechten een hele goeie kans om te winnen zonder rekening te houden met eventuele easy tips van Unknown om de balans te proberen herstellen later.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 19:11 ----------

Kom dan bij 2 posts van jou uit!
Zei toch al dat ik de wolf ben :roflol:
Kijk mss eens naar wie het meeste poste in dat topic :roflol:
naar wie de tip leid zal wel waterproof moeten zijn. Zoals alle 3 naar posts van 1 persoon.

ben enkel wijzer geworden in welke mensen bij elkaar horen/ duidelijk niet met elkaar kunnen PM'en (tenzij ze hier een epic toneeltje opvoeren). dit zal wel nog van pas komen zodra er wat rollen bekend zijn.

ik hou mijn stem dus net zoals gister op z1000. gister vond ik hem de beste keuze om op te stemmen en vandaag heeft niemand die ereplaats van hem afgepakt.

Iemand een tussenstand?

Ik blijf toch denken dat hoe meer men post en anderen verdacht maakt hoe groter de kand dat het cults zijn.
Whami beinvloed volgens mij het spel behoorlijk, hij heeft mij iig al meerdere keren doen twijfelen, wellicht verander ik nog van gedachte, maar ga nu een j roken en voirdat ik het straks vergeet.

whami niks persoonlijks kerel.

1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus whami
4.Z1000 whami
5.IMBAatwork Alleycat
6.lloydatoni Alleycat
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner z1000
9.Buffalo Billy
11.Biobeast z1000
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2
15 Whami. JoeyC
16.Wieger24
17 Markrot Alleycat
18.Supersized whami
19Dutchlifter.
20Daniel20 whami
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22 Alleycat
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo Alleycat
27 SubGenius RobG
28.Daster

4 voor Whami
5 voor Alleycat

4 voor Whami
5 voor Alleycat

Thanks!

Veel laten weinig van hun horen, waaronder ikzelf. Puur omdat ik niet goed weet hoe dit spel werkt en dus wel mee kijk en het een beetje probeer te volgen. Opmerkelijk is dat de actieve spelers de meeste stemmen krijgen, kan dus ook erg tactisch zijn voor de cults/wolf om NIETS te laten horen:rolleyes:

Thanks!

Veel laten weinig van hun horen, waaronder ikzelf. Puur omdat ik niet goed weet hoe dit spel werkt en dus wel mee kijk en het een beetje probeer te volgen. Opmerkelijk is dat de actieve spelers de meeste stemmen krijgen, kan dus ook erg tactisch zijn voor de cults/wolf om NIETS te laten horen:rolleyes:

Misschien moet ik maar op jou stemmen dan?

whami, z1000 en alley cat komen mss wat vaker voor in de verhalen, en ze zijn actief op het forum, maar echt goede argumenten om erop te stemmen zie ik niet. Daarom stem ik gewoon op iemand anders.

SuperSized

4 voor Whami
5 voor Alleycat

Whami heeft z1000 (rest is geedit)
Flippie22 heeft nog geen stem uitgebracht (geen bolden iig)

Die lijstjes zijn leuk en aardig maar beter hou je het gewoon zelf voor jezelf bij want er is nog geen 1 keer een lijstje gepost hier waar niet tenminste 1 fout in zat.

Verder hebben alle spelers die ik als vermoedelijk cult heb staan nog geen stem uitgebracht. Ik denk dat ze geleerd hebben van gisteren. Het kan dus nog alle kanten op.

Hoppa, weer 10 pagina's bijgelezen. Heb vermoedens, maar is lastig om te volgen zo. Vanaf morgen kan ik beter volgen.
Ik ga me aansluiten bij degenen die op Whami stemmen. Als het een cult of effectief de wolf is, is dat goed. Als het een burger blijkt te zijn, is er nog niets verloren aangezien die niet echt veel nuttigs bijdraagt :-/

Terug
Naar boven