- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet met elke groep van 3 apart. Kijk maar eens, zeg het als je wat vind.Iemand al gekeken of het posts zijn in vorige topics?
Zowel cults als burgers zijn hier beide mee gediend. Mmm...intradesting.Kunnen we als goeden niet even samen iemand er uit stemmen?
Plz iedereen die goed is op whami. Verdeeldheid onder de goeden is niet goed. Laat allemaal je vooroordelen varen en laten we eerst hem eruit stemmen. Overduidelijk dat die hier alleen maar is om verwarring te stichten.
Niet met elke groep van 3 apart. Kijk maar eens, zeg het als je wat vind.

Kunnen we als goeden niet even samen iemand er uit stemmen?
Plz iedereen die goed is op whami. Verdeeldheid onder de goeden is niet goed. Laat allemaal je vooroordelen varen en laten we eerst hem eruit stemmen. Overduidelijk dat die hier alleen maar is om verwarring te stichten.
Zijn juist de goeden die de verwarring zaaien, denk dat er enkel nog maar goeden op met hebben gestemd vandaag. De cults gaan zich dat nog niet riskeren omdat ik niet in hen clubje sta ingeschreven. De cults (en enkele volgzame burgers) zouden pas vanaf rond deze tijd op mij beginnen stemmen. Natuurlijk wat kan veranderen omdat ik dit nu zeg. Jij zit op het randje nu, maar je roept op, dus wellicht burger. Cult gaat niet oproepen op me te stemmen. Maar na dit bericht kan alles...alles er voor burgers met grote waarschijnlijkheid.
Zei toch al dat ik de wolf ben

1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus whami
4.Z1000 whami
5.IMBAatwork Alleycat
6.lloydatoni Alleycat
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner z1000
9.Buffalo Billy
11.Biobeast z1000
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2
15 Whami. JoeyC
16.Wieger24
17 Markrot Alleycat
18.Supersized whami
19Dutchlifter.
20Daniel20 whami
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22 Alleycat
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo Alleycat
27 SubGenius RobG
28.Daster

Thanks!
Veel laten weinig van hun horen, waaronder ikzelf. Puur omdat ik niet goed weet hoe dit spel werkt en dus wel mee kijk en het een beetje probeer te volgen. Opmerkelijk is dat de actieve spelers de meeste stemmen krijgen, kan dus ook erg tactisch zijn voor de cults/wolf om NIETS te laten horen![]()

whami, z1000 en alley cat komen mss wat vaker voor in de verhalen, en ze zijn actief op het forum, maar echt goede argumenten om erop te stemmen zie ik niet. Daarom stem ik gewoon op iemand anders.
SuperSized