XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Whami heeft z1000 (rest is geedit)
Flippie22 heeft nog geen stem uitgebracht (geen bolden iig)

Die lijstjes zijn leuk en aardig maar beter hou je het gewoon zelf voor jezelf bij want er is nog geen 1 keer een lijstje gepost hier waar niet tenminste 1 fout in zat.
lijst klopt gewoon ;)

Alleypussy, wil zn rol weten want nu zit het vast.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 18:11 ----------

Ik wil nu vooral je rol weten, want vervelend dat je gered wordt zonder je rol bekend wordt. Als je burger bent zou het niet zo erg geweest zijn dat je rol uit kwam. Dan moest je enkel bang zijn voor de wolf die je zou kunnen opeten. (je moet me bolden om op me te stemmen, don't forget!)

Dat zou kunnen, echter was er in het eerste verhaal al aangegeven dat er iemand zou meespelen die anderen tot leven kon wekken. Dit was dus ook al voordat Alley eruit gestemd werd... Maar dan zou de rol inderdaad ook toegevoegd kunnen zijn om een vroeg einde te voorkomen.
Vind je redenatie echter zeer plausibel en daarom gaat mijn stem ook opnieuw uit naar Alley Cat.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:49 ----------

Unknown had betrekking op dat niet duidelijk is bij welke kant de burgemeester hoort.

whami

• Like
Waarderingen: kane
Die van Whami klopt niet, die post is geedit dus telt niet. Die van Flippie had ik over het hoofd gezien, thnx.

whami

Zoals ik het een beetje begrijp is de voornaamste reden om op whami te stemmen dat hij irritant is.

En AlleyCat om te zien wat zijn rol is, met het idee dat of het spel gered is door Remi of dat de necrofiel noob en dom is.

Zoiets?

juist

Al denk ik niet dat de necrofiel een speler is, maar gewoon Remi. En Alleycat dus met een reden opnieuw weer tot leven werd gebracht.

Ja en de stemmen op mij slaan helemaal nergens op

Jij valt nog wel binnen het gevarengebied. Als de culttrein nog even jouw kant op knalt is het gedaan met je.

Ik ga voor Alley Cat

Betere reden imo dan whami.

Vrees het ook ja:(
Door een verzinsel van Biobeast.
Biobeast en Fitness Beginner zijn imo verdacht als cultist.

Vrees het ook ja:(
Door een verzinsel van Biobeast.
Biobeast en Fitness Beginner zijn imo verdacht als cultist.

Hahaha verzinsel? Het is een plausibele uitkomst van die code en nu ineens fitniss beginner ook weer. Je bent erg twijfelachtig met stemmen. Of je weet t totaal niet of t maakt je niet uit wie er hangen gaat, omdat je weet wie de goeden zijn.

ik ga ook weer voor whami redene zijn al voldoende door andere genoemd. mijn standpunt van gisteren blijf ik overigens ook nog bij voor wat whami betreft

Hahaha verzinsel? Het is een plausibele uitkomst van die code en nu ineens fitniss beginner ook weer. Je bent erg twijfelachtig met stemmen. Of je weet t totaal niet of t maakt je niet uit wie er hangen gaat, omdat je weet wie de goeden zijn.

Hoe de **** kan je cijfers herleiden naar mijn aantal posts. Dat slaat toch nergens op. Dat veranderd elk uur.
Je bent over duidelijk een cult imo.

Hoe de **** kan je cijfers herleiden naar mijn aantal posts. Dat slaat toch nergens op. Dat veranderd elk uur.
Je bent over duidelijk een cult imo.

Nee t postnr in dit.topic. post 50 ben jij. Ik zeg duidelijk dat bij alle andere manieren er niet 1 uitkomt en dat dit ook plausibel is en dat ik daarom aan.Jou denk. Jij bent met namen aan t strooien van cults zonder enige poging van een hint of iets.

Bio is ook wel verdacht idd. Ervaren slimme speler die zich beetje inhoudt.

Nee t postnr in dit.topic. post 50 ben jij. Ik zeg duidelijk dat bij alle andere manieren er niet 1 uitkomt en dat dit ook plausibel is en dat ik daarom aan.Jou denk. Jij bent met namen aan t strooien van cults zonder enige poging van een hint of iets.

Ik kan ook nog niks uit het verhaal halen. Alleen in het begin verhaal.
Voor de rest kom jij ook alleen met jouw debiele hintje.

Terug
Naar boven