AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Ik heb men stem ook al klaar. Mede door een dom karmabericht van diegene..

Daniel20 en Joey zijn verdachten inderdaad naar aanleiding van hun stemgedrag.

En Whami heeft het aan zijn eigen gedrag te danken dat niemand z'n zogenaamde hints nog serieus nam.

Ik van Daniel20, ook stem op whami. Is jammer om het zo te spelen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
Geen tijd voor een verhaal,

Vanavond krijgen jullie extra lang verhaal..

Subgenius is dood,, Hij was burger

Puur en alleen omdat ik dacht dat whami slecht was ivm zijn getroll enzo.
Er moet nu wel samen gewerkt worden, want de cults hebben duidelijk een voorsprong met stemmers nu.

Ik ben benieuwd naar het verhaal dadelijk.

weet niet wat ik fout heb gedaan dat jullie me voor cult aanzien, heb alleen nog maar op whami gestemd, was helaas goede burgemeester, maar ondanks dat was hij wel echt vervelend met zijn vage posts :roflol:

wie zei er gisteren ook alweer dat er alleen gestemd wordt op de actievere personen, had toch best wel gelijk :rolleyes:

subgenius opgegeten ow lawd

z1000 waarom? omdat hij overduidelijk slecht is. Bij alleycat als wolf heb ik nog niet genoeg zekerheid al zegt het opzich wel genoeg als cults mensen pmen om whami ipv alley te stemmen

Je mag elkaar zoveel verwarring sturen via karma als je wilt hoor, je mag alleen bepaalde leden niet pm'en met hints/tips etc.

Nee hoor:

"3. Alleen de cultisten en de roddelgroep mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet."

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:26 ----------

Je mag elkaar zoveel verwarring sturen via karma als je wilt hoor, je mag alleen bepaalde leden niet pm'en met hints/tips etc.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:25 ----------

Jij noemt ons een cult? Terwijl je zelf telkens op "toevallige" burgers stemt? :o

Ik heb alleen nog maar op AlleyCat gestemd.

De Regels:
3. Alleen de cultisten en de roddelgroep mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.

Ga mee op Z1000.
Er moet nu gewoon een cult uit, maakt me niet uit welke, dus tijd om samen te werken.

Z1000 is geen cult daar ben ik wel redelijk zeker van.

Wel goed dat we een fotograaf in ons midden hebben trouwens :roflol:
Moet altijd wel lachen om die cult treintjes.

Puur en alleen omdat ik dacht dat whami slecht was ivm zijn getroll enzo.
Er moet nu wel samen gewerkt worden, want de cults hebben duidelijk een voorsprong met stemmers nu.

Ik ben benieuwd naar het verhaal dadelijk.

aanvankelijk wou ik op Z1000 stemmen maar ik stem op jou nu.. Spelletje word er minder leuk door.

Daniel20

De cults zijn met meer dan de burgers, dus eigenlijk is het vrij zinloos om te gokken op stemmen.
Beter wacht je even de hints af, anders wordt er automatisch weer een burger weg gestemd.

Terug
Naar boven