IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Z1000 is geen cult daar ben ik wel redelijk zeker van.
Zie jou anders ook in het cult treintje zitten.
En de foto liegt niet !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z1000 is geen cult daar ben ik wel redelijk zeker van.
Burgers moeten nu slim zijn en op dezelfde stemmen.
Maak mij niet uit op wie, hou de peilingen wel in de gaten vandaag.

Het is op zijn minst opmerkelijk dat het de tweede nacht is dat de enige die op Rob G stemt wordt opgegeten.
Het is op zijn minst opmerkelijk dat het de tweede nacht is dat de enige die op Rob G stemt wordt opgegeten.
Jouw resurrectie vind ik ook op zijn minst opmerkelijk...
Dit viel mij ook op inderdaad. zou rob dan toch een belangrijke rol hebben?
---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:54 ----------
Hij heeft wel gelijk tho. Maarja, iedereen is in jouw ogen de badguy

Het lijkt me als wolf erg dom om degenen die op je stemmen op te eten. Zeker als je maar een stem hebt, dan loop je immers nog erg weinig risico en richt je juist extra aandacht op je zelf. Al kan je die redenering misschien ook weer omdraaien, omdat het zo opvallend is zoeken mensen er misschien juist niks achter.Dit viel mij ook op inderdaad. zou rob dan toch een belangrijke rol hebben?
Het lijkt me als wolf erg dom om degenen die op je stemmen op te eten. Zeker als je maar een stem hebt, dan loop je immers nog erg weinig risico en richt je juist extra aandacht op je zelf. Al kan je die redenering misschien ook weer omdraaien, omdat het zo opvallend is zoeken mensen er misschien juist niks achter.
Cults weten wie de wolf is, maar de wolf weet niet wie de cults zijn. En als wolf kan je het je niet veroorloven per ongeluk een cult op te eten (zoveel zijn er immers niet). Cults zullen waarschijnlijk niet snel op de wolf stemmen (zelfs als hij maar een stem krijgt trekt het toch aandacht). Dus als wolf weet je in principe dat iedereen die op je stemt geen cult is. Dat zijn dan in feite de enige 'veilige' spelers om op te eten.
Als het waar is moeten z1000 en daniel20 sowieso oprotten door het overtreden van de regels wegens dat karmabericht, en dat meen ik zeer serieus.
2 cults weg, die vals spelen.
Dan Rob P er uit of direct voor de wolf gaan.
---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 10:14 ----------
Het is zeer opmerkelijk dat 2 personen afgemaakt zijn die op mij hebben gestemt. De wolf is iig een zeer goede speler, en ik heb een vaag vwrmoeden. Eerst het verhaal afwachten.

Als het waar is moeten z1000 en daniel20 sowieso oprotten door het overtreden van de regels wegens dat karmabericht, en dat meen ik zeer serieus.
Het is zeer opmerkelijk dat 2 personen afgemaakt zijn die op mij hebben gestemt. De wolf is iig een zeer goede speler, en ik heb een vaag vwrmoeden. Eerst het verhaal afwachten.
Dat kan ik nog niet. Wie weet later, of wie weet een ander.Goede redenatie! Maar hoe verklaar je dit dan:
"Rob G en de vrouw komen aan bij een doodlopende steeg. Rob begint vluchtig een uitweg te vinden, tot zijn oog valt op een 2 meter hoog hekje..
Met een donkere schim die versneld dichterbij komt probeert hij over het hek te klimmen totdat de vrouw vanachter gegrepen werd door een paar grote klauwen.. De vrouw schreeuwt om hulp, maar Rob G twijfelt geen moment en laat de hulpeloze vrouw in de steek.. Hij rent naar het dorpsplein om de bel te luiden."
Komt volgens mij geen nieuw verhaal meer voor de volgende stemming.Rob G zei:Het is zeer opmerkelijk dat 2 personen afgemaakt zijn die op mij hebben gestemt. De wolf is iig een zeer goede [Link niet meer beschikbaar], en ik heb een vaag vwrmoeden. Eerst het verhaal afwachten.

Er komt geen verhaal voor vannochtend... In de avond hebben jullie een extra lang verhaal.. Jullie zullen het nu dus zonder verhaal moeten doen![]()