Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Je mag elkaar zoveel verwarring sturen via karma als je wilt hoor, je mag alleen bepaalde leden niet pm'en met hints/tips etc.

Waarom zou je anderen willen verwarren als je aan de goede kant staat en dus ook niet zeker kunt weten wie slecht is?

Ja met game rep, niet met stem op iemand.

Goed om dit te lezen, dat was dus voor mij een stil vermoeden. Waar ik dus vandaag op wilde sturen. Ik zal zo redenen geven waarom.

De cults zijn duidelijk:

Z1000
Rob P
Daniel20
JoeyC

Dan zijn er nog een paar spelers die sowieso dom/raar spelen.
cults lijken idd niet al te moeilijk om te vinden alhoewel ik er ietsje anders over denk, maar als je/we denkt de wolf te weten waarom niet meteen die eruit dan, dan zijn we er toch ook.

De cults zijn duidelijk:

Z1000
Rob P
Daniel20
JoeyC

Deze lijken mij ook wat samen te hangen. Voor mij lijken vooral Rob P en Daniel20 dan duidelijk aan dezelfde kant te staan, van de andere 2 durf ik het zo niet zeggen.
Was het ook niet 1 van die 2 die "wel zeker wist" dat z1000 geen cult is? Dus dan is die maar wolf?

Waarom zou je anderen willen verwarren als je aan de goede kant staat en dus ook niet zeker kunt weten wie slecht is?

Waarom zou ik dat niet doen? Ik weet toch niet wie goed of slecht is? alles draait tot nu toe nog steeds om speculaties.

Een karma bericht sturen naar eventueel 'zwevende stemmers' is gewoon overtreding van de regels.

Daniel out
Z1000 out

2 cults minder.

Rob P hoeven we niet meer te gelevem dat is duidelijk. JoeyC ook niet.

Even de hints uitwerken en direct de wolf wippen lijkt me de beste optie nu iig.

karma is karma, of het nou game rep is of een vraag om op whami te stemmen. Niemand mag karma naar elkaar toe sturen, dus dan zou 80% out moeten zijn. (waaronder jij)

En wie zegt dat ik en/of z1000 een cult is?..
Rob P ook al, joeyC ook al... je weet het ineens wel goed he robje.

Iedereen die op mij wil stemmen is een smerige cult. Vanavond stel ik voor RobG eruit te stemmen

Ja met game rep, niet met stem op iemand.

Goed om dit te lezen, dat was dus voor mij een stil vermoeden. Waar ik dus vandaag op wilde sturen. Ik zal zo redenen geven waarom.

De cults zijn duidelijk:

Z1000
Rob P
Daniel20
JoeyC

Dan zijn er nog een paar spelers die sowieso dom/raar spelen.

je claimt nu al meerdere keren dat dit de cults zijn, maar onderbouwing ontbreekt elke keer, wordt ook geen gehoor gegeven aan de vraag waarom ik bv cult zou zijn. komt op mij over als een speculatief bullshit verhaal. voor mij ben jij nu verdachte, redenen:

- claimen te weten wie cults zijn zonder onderbouwing
- opnieuw claimen wie cults zijn en proberen de rest te overtuigen dit te geloven wederom zonder beargumentatie

mits je kunt onderbouwen waarom je bovenstaande claimt, verdenk ik jou tot nu van het cultisme

Rob G

Hmm Daniel20, JoeyC en RobP stemmen dus met zn allen op degene die hun beschuldigd van cultisme...

Mensen heb uit zeer goede bron vernomen dat RobG de wolf is!!!!!

Overigens stel ik voor om nu eerst een cult eruit te stemmen (z1000). Er zitten duidelijk veel domme lui tussen de goede dus als ze eenmaal doorhebben dat het culttreintje ook uit de 4 eerder genoemde leden bestaan kunnen we daarna makkelijker samenwerken. Het zou dom zijn om nu al voor de wolf te gaan wanneer je niet 100% zeker bent. Als we daar een fout mee maken is het spel morgen al gewonnen door de cults.

Overigens stel ik voor om nu eerst een cult eruit te stemmen (z1000). Er zitten duidelijk veel domme lui tussen de goede dus als ze eenmaal doorhebben dat het culttreintje ook uit de 4 eerder genoemde leden bestaan kunnen we daarna makkelijker samenwerken. Het zou dom zijn om nu al voor de wolf te gaan wanneer je niet 100% zeker bent. Als we daar een fout mee maken is het spel morgen al gewonnen door de cults.

Z1000 is voor mij ook een duidelijke, ookal ben ik nog steeds zeer nieuwsgierig naar de rol van Alleycat.
Sowieso eerst maar eens een cult eruit stemmen.

Z1000

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 11:02 ----------

Overigens als blijkt dat Z1000 en Daniel20 de regels hebben overtreden en eruit worden gegooid, kunnen we dan niet beter op een andere cult stemmen?

Alleycat

Ik heb zo even tijd om goed te spelen. Dan zal ik mijn vermoedens tot nu toe onderbouwen.

Wat een grote onzin hier weer allemaal.
Ik krijg beschuldigingen van een speler, die al 2 rondes niet hebt gestemd. Dat wordt klakkeloos overgenomen.

Door een 1 of andere hint van Biobeast wordt ik beschuldigd die niet eens klopt. Nu wordt ik in een cultrein geplaatst, terwijl ik in ronde 1 of suus als enige hebt gestemd. Ronde 2 heb ik Alley Cat beschermd omdat overduidelijk is, dat hij good is. Anders wordt hij niet genezen.

Rob G, Biobeast en Jimboo zijn de cults. Ze stemmen steeds het zelfde, steeds de zelfde mening.

Dus aan de andere burgers, doe de rekening. Toch duidelijk wie de cults zijn in het spel?

Terug
Naar boven