XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Wat een grote onzin hier weer allemaal.
Ik krijg beschuldigingen van een speler, die al 2 rondes niet hebt gestemd. Dat wordt klakkeloos overgenomen.

Door een 1 of andere hint van Biobeast wordt ik beschuldigd die niet eens klopt. Nu wordt ik in een cultrein geplaatst, terwijl ik in ronde 1 of suus als enige hebt gestemd. Ronde 2 heb ik Alley Cat beschermd omdat overduidelijk is, dat hij good is. Anders wordt hij niet genezen.

Rob G, Biobeast en Jimboo zijn de cults. Ze stemmen steeds het zelfde, steeds de zelfde mening.

Dus aan de andere burgers, doe de rekening. Toch duidelijk wie de cults zijn in het spel?

Goed cult gedrag, hoop dat we nog met genoeg zijn om het tij nog te keren.

Overigens als blijkt dat Z1000 en Daniel20 de regels hebben overtreden en eruit worden gegooid, kunnen we dan niet beter op een andere cult stemmen?

dit is al onderbouwt, je mag op geen enkele manier karma geven (ook geen "game-reps") dus dan zit 80% fout aangezien ik al een 30tal berichten heb gekregen.

Goed cult gedrag, hoop dat we nog met genoeg zijn om het tij nog te keren.

of misschien heeft hij wel gewoon gelijk. Als burger zijnde ga je niet elke keer op dezelfde personen stemmen, je ziet wat daar van is gekomen. Je moet dus wel iets kunnen bewijzen ipv meelopen.

Cults volgens alle beschuldigingen:

Rob G door Rob P, Z1000, JoeyC en Daniel20
Biobeast door Z1000
Jimboo door Z1000

Rob P door Rob G, Flippie22, quibus
Z1000 door Rob G, Flippie22, quibus, Jimboo, IMBAatwork, Biobeast
JoeyC door Rob G, Flippie22, quibus, Biobeast
Daniel20 door Rob G, quibus, Biobeast
AlleyCat door Rob G, markrot en Flippie22

Laatst bewerkt:

Biobeast door Z1000
Jimboo door Z1000

Z1000 door Rob G, Flippie22, quibus, Jimboo
JoeyC door Rob G, Flippie22, quibus
Daniel20 door Rob G, quibus

Thanks, goede post.

aantal stemmen op dit moment:

rob G 1
z1000 1
alleycat 1

Biobeast door Z1000
Jimboo door Z1000

Z1000 door Rob G, Flippie22, quibus, Jimboo, IMBAatwork
JoeyC door Rob G, Flippie22, quibus
Daniel20 door Rob G, quibus

biobeast had ik ook al bij mn verdenkingen staan.. jimboo is weer wat vergezocht denk ik, al heeft die wel al paar keer dezelfde mening gehad als een ander. (of een ander had dezelfde mening van jimboo kan me zo even niet herinneren welke volgorde).

Mijn vermoedens tot nu toe. Daarbij moet ik zeggen dat ik allereerst mezelf als goede speler zie, dus vanuit die vermoedens spreek.

Na het 1e verhaal had ik als mogelijke verdachten:

Cults vanwege hekel aan Sjors. Ik denk niet dat Remi dit er zomaar in verwerkt heeft.
Orgineel (hekel aan sjors)
z1000 (hekel aan sjors)
Fitness beginner (hekel aan sjors)
Rob P (hekel aan sjors)

Verder wordt in het 1e verhaal genoemd:
z1000
Markrot

En de duidelijke hint naar AlleyCat.

Zodra het verhaal gepost wordt, zijn daar de volgende personen die mijn goede rol benadrukken:
z1000
Kimi2

z1000 probeert het nog een beetje goed te praten maar na een tijdje is daar Rob P die het nog even benadrukt.

Op dat moment is Rob P voor mij hoofdverdachte.

Dan begint de stemronde. z1000 doet er alles aan zijn verdenking via de stem op mij weg te werken door mij als cult te benadrukken en op suus te stemmen. Hiermee begint hij voor mij steeds onschuldiger te worden.

Dan zet JoeyC toch weer een beetje een afleidingsaanval in om stemmen naar Whami te krijgen. Dat was voor mij de reden om, net als Biobeast, op hem te stemmen. Daarna kwam er een soort van treintje op gang (was die maar door gegaan) dus heb ik mijn stem op Rob P gezet. Vervolgens leek whami er nog bijna uit te vliegen dus ben ik voor de veiligheid op AlleyCat gegaan. De hint in het verhaal leek mij de meest logische.

Hoofdverdachten voor die dag: Rob P (en JoeyC)

AlleyCat wordt weer tot leven geroepen. Mijn 1e ingeving is door Remi zelf om het spel te redden. Kan me niet voorstellen dat iemand hem tot leven zou willen roepen, want de dood van AlleyCat, wat zijn rol ook was, zou heel veel verklaren.

Uit het verhaal blijkt overduidelijk dat Whami goed is. De hint die hij zelf ook verklaard heeft. Die overigens snachts voor even benadrukt wordt door een aantal mensen.

Stemmen gisteren:

Het was overduidelijk gisteren dat Whami goed is. Dan kan je hem irritant vinden, als je dit spel wil winnen en je bent goed stem je niet op hem. z1000 was aan't raaskalken en voor mij duidelijk cult. Echter wilde niemand volgen, of iig te weinig mensen. z1000 die zelf ook gewoon stug op Whami blijft stemmen omdat hij irritant is. Hij had simpel gisteren kunnen stemmen op AlleyCat. Dat had ons iig heel veel informatie gegeven. Dan wisten we nu waar we stonden.

Ik heb mijn stem gewijzigd naar AlleyCat omdat het nog mogelijk was hem te laten hangen, en dat zou iig een stuk zinnigere actie zijn dan stemmen over Whami.

Hoofdverdachte: z1000.

Dat Rob P en z1000 cult zijn lijkt me zeker.

in b4 didn't read lol

Ben volop bezig met de posts te lezen van de verdachten in de hoop er argumenten uit te halen die moeilijk tegen te spreken zijn, maar is best moeilijk :o
Wel is dode Whami een gemakkelijk argument voor de cultisten om burgers verdacht te maken. Imo kan je een stem op Whami niet als reden zien om iemand als cult af te stempelen. De manier waarop die speelde, was het ook makkelijk voorspelbaar dat hij er snel uit zou zijn. Mensen die Whami als argument gebruiken, zijn voor mij dus toch iets verdachter.
Kan iemand me uitleggen wat JoeyC zo verdacht gemaakt heeft? Heb net zijn posts herlezen maar kan er weinig in vinden...

Dan zijn er nog de karmaberichten. Zowel z1000 als daniel20 sturen naar mensen karmaberichten met 'stem Whami'.

Daniel20 was sowieso verdacht voor mij vanwege zijn manier van stemmen en omdat hij in ronde 1 (21:59 uur) en ronde 2 op Whami stemt. Daniel20 is daarmee voor mij ook zeker cult.

hahaha, de eerste die verdenkingen had bij JoeyC en Z1000 was ik. Daarstraks ook al vermoedens geuit ten opzichte van Daniel20. Zet die vermoedens ook maar bij die post. Als ik het fout heb, so be it, maar ik vind het erg toevallig dat de gene die ik al eerder beschuldigde van cult zijn, nu ineens samen klieken.

Gadver... Wie moet ik geloven en wie niet. Ik ga nog maar wat posts herlezen. Heb de indruk dat ik dit weekend teveel gemist heb :roflol:

Dan is er nog de grote vraag. Wat is dan de rol van AlleyCat?

Als alleycat goed is, dan zouden de cults er verstandig aan doen om het lekker te spelen op stemmen verdelen over whami en alleycat. Dan zouden er ook een paar cults op alley stemmen waarschijnlijk. Maar waarom zouden ze dan zo erg hun best doen om nog via karma mensen over te halen op Whami te stemmen?

AlleyCat kan gewoon bijna geen goede rol hebben want anders zouden de cults het niet erg vinden dat hij zou sterven. Dan zou hij ook gewoon kunnen hangen. Er wordt te veel moeite gedaan imo om alley levend te houden.

Maar als hij de wolf is, hoe kan hij dan die kills zo maken? Dat moet gewoon een goede speler zijn die er die twee burgers uit haalt.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 12:05 ----------

hahaha, de eerste die verdenkingen had bij JoeyC en Z1000 was ik. Daarstraks ook al vermoedens geuit ten opzichte van Daniel20. Zet die vermoedens ook maar bij die post. Als ik het fout heb, so be it, maar ik vind het erg toevallig dat de gene die ik al eerder beschuldigde van cult zijn, nu ineens samen klieken.

Daarom kan ik jouw rol totaal niet plaatsen. Ik ben het de hele tijd eens met je verdenkingen. Maar waarom stem je gisteren niet strategisch en had je gezorgd dat AlleyCat er uit vloog?

Natuurlijk steek je zo je nek zelf niet uit, maar er moet ook een spel gewonnen worden.

Dan zijn er nog de karmaberichten. Zowel z1000 als daniel20 sturen naar mensen karmaberichten met 'stem Whami'.

Daniel20 was sowieso verdacht voor mij vanwege zijn manier van stemmen en omdat hij in ronde 1 (21:59 uur) en ronde 2 op Whami stemt. Daniel20 is daarmee voor mij ook zeker cult.

Whami was gewoon een irritante speler, die het zelf fout heeft gedaan. Hij heeft niet voor niets zoveel stemmen gekregen.

En hier ga je soieso al de fout in bro:

Mijn vermoedens tot nu toe. Daarbij moet ik zeggen dat ik allereerst mezelf als goede speler zie, dus vanuit die vermoedens spreek.

Je probeert jezelf teveel in te dekken, en je hebt ook al enkele stemmen gehad vandaag.

Dan is er nog de grote vraag. Wat is dan de rol van AlleyCat?

Als alleycat goed is, dan zouden de cults er verstandig aan doen om het lekker te spelen op stemmen verdelen over whami en alleycat. Dan zouden er ook een paar cults op alley stemmen waarschijnlijk. Maar waarom zouden ze dan zo erg hun best doen om nog via karma mensen over te halen op Whami te stemmen?

AlleyCat kan gewoon bijna geen goede rol hebben want anders zouden de cults het niet erg vinden dat hij zou sterven. Dan zou hij ook gewoon kunnen hangen. Er wordt te veel moeite gedaan imo om alley levend te houden.

Maar als hij de wolf is, hoe kan hij dan die kills zo maken? Dat moet gewoon een goede speler zijn die er die twee burgers uit haalt.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 12:05 ----------

Daarom kan ik jouw rol totaal niet plaatsen. Ik ben het de hele tijd eens met je verdenkingen. Maar waarom stem je gisteren niet strategisch en had je gezorgd dat AlleyCat er uit vloog?

Natuurlijk steek je zo je nek zelf niet uit, maar er moet ook een spel gewonnen worden.

Omdat ik twijfel bij AlleyCat. Ik vind het inderdaad raar dat hij tot leven is gebracht, maar ook dan apart dat die al 2 burgers op zou eten als nieuwe speler.

Biobeast door Z1000
Jimboo door Z1000

Z1000 door Rob G, Flippie22, quibus, Jimboo, IMBAatwork, Biobeast
JoeyC door Rob G, Flippie22, quibus, Biobeast
Daniel20 door Rob G, quibus, Biobeast

Nu dit dus.

Zo nu zit ik wel in tweestrijd. Dacht dat Rob g evil was. Ga denk ik stemmen op daniel20 oa omdat hij mij wou voeren aan de wolf.

Terug
Naar boven